abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2005 @ 16:12:53 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31899844
Ingrid probeert onder de deur van het voormalige babykamertje te kijken en krijgt meteen een zéér felle waarschuwing van BB door de speakers te horen. De stem klonk echt zeer serieus.

screenshot van pinball
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 2 november 2005 @ 16:41:28 #52
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31900727
Menno is naar de DBK geroepen.
De anderen vragen zich af of ze moeten nomineren.
Nathalie vindt dat hij lang weg blijft.
Dido: "Ja, het is nomineren."
eurobilltracker.com
  woensdag 2 november 2005 @ 16:52:26 #53
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31901055
Nathalie en Lieske zijn van plan in bad te gaan.
Ze vragen aan elkaar of ze naakt zullen gaan.
Rob vraagt stomverbaasd: "Naakt".
De twee meiden vertellen hem dat zij wel vaker naakt in bad gaan.
Rob: "thuis ga ik ook niet in bikini douchen".
Ondertussen houden ze angstvallig de DBK in de gaten, want Menno zit daar nog steeds.
eurobilltracker.com
  woensdag 2 november 2005 @ 16:56:25 #54
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31901197
Menno komt uit de DBK en inderdaad ze moeten nomineren.
Chantal moet nu.
Het had zo lang geduurd omdat BB zich zorgen had gemaakt over zijn sporten.
Lieske moet even een verhaaltje verzinnen om te vertellen bij het nomineren. Ook Nathalie is aan het verziinen.
eurobilltracker.com
pi_31903024
Het nomineren is nu afgerond. Het duurde deze keer allemaal behoorlijk lang. Ze hebben er ruim 5 kwartier over gedaan.
OPVALLEND DETAIL: De mannen zijn veel langer in de DBK dan de dames. Menno was al lang weggebleven en verklaarde dit "dat BB zich zorgen had gemaakt over zijn sporten". Dido vond dat Roel ook al zo lang weg bleef. En Roel zijn reactie was dat BB hem dingen over de oefeningen van vanmiddag had doorgesproken. Rob is dus ook langer dan de dames binnen. Na terugkomst gaat hij de keuken in. Niemand die hem vraagt waarom het bij hem zo lang geduurt heeft.
Ook voor Joost neemt men in de DBK de tijd. Ook Joost komt met het verhaal dat ze het over zijn sportieve prestaties hebben gehad. En dat BB hoopt dat ze het halen. Joost heeft ook verteld dat dit HET HOOGTEPUNT VAN ZIJN LEVEN was.
Nathalie mag als laatste. Zij had ook niet zoveel tijd nodig. Ze vond het gezellig in de DBK

[ Bericht 2% gewijzigd door M-en-A op 02-11-2005 18:18:34 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31903523
Joost is weer de baby

Als Joost uit de Dagboekkamer komt, zijn de meeste Bewoners in de Bad- en Slaapkamer. Alleen Rob en Chantal zijn bezig met het eten. Chantal maakt de spruiten schoon en Rob schilt de aardappelen en wortels. "Het lijkt wel of we met z'n drieën over zijn", zegt Joost. "Dan zijn jullie mijn ouders en ik de zoon." Chantal reageert hier niet op. Als de mannen dat opmerken, zegt ze: "Daar wordt ik niet heel blij van."

Bron: Talpa.tv

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31903821
18.23 Rob en Joost zijn bezig met het eten. Dido lult op een afstandje mee. Het gaat over een gebruikt luchtbed op vakantie, Joost en Rob zouden hem afspoelen en er op liggen. Dido zou dit nooit doen en koopt liever een nieuwe

Rob en Joost zijn gehaktballen aan het maken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31903962
Ben effe gezapt naar de tuin naar Ingrid en Chantal.

Het gaat over de redenen die ze geven bij het nomineren. Chantal vind het nomineren verschrikkelijk maar ze beseft op dat momenten dat het een spel is, een onvoorspelbaar spel. Ingrid beaamt dit. Chantal: "Jouw naam kan net zo goed genoemd worden en mijn naam kan net zo goed genoemd worden. Welke motivatie je ook noemt, het blijft hard over te komen. Ik ben meer iemand van de zachte aanpak of je hoeft niet eens wat te zeggen om te laten merken wat je van iemand vind. Het voelt niet natuurlijk. Ik heb er niks aan, wat schiet ik er mee op." Dit zijn de moment en waarop Chantal beseft dat het niet het echte leven is.

Chantal vraagt of Ingrid ook door de mangel is gehaald. Ingrid kreeg na de nominaties nog een vraag. Chantal denkt dat het voor niemand leuk is en ze moet wat nuchterder worden.
pi_31904075
Chantal: Iedereen is aan de beurt." Ingrid vult aan: "en ze noemen jouw naam net zo makkelijk. Oh morgen weer die uitzending." Chantal denkt dat er hele gekke dingen gaan gebeuren. Ingrid laat het gewoon op zich afkomen.

Chantal: "Dit spel is go with the flow, als je het om je oren krijgt krijg je het om je oren. Als er genomineerd is durft niemand elkaar aan te kijken. Het voelt ook alsof je met een heel groot geheim rondloopt."

Ingrid is echt nerveus voor morgen. Chantal zegt wederom dat ze al weer nerveus ervan kan worden als ze denkt aan morgen. Het liefst zou ze hebben dat iemand haar voor de uitzending een klap zou geven en ze pas weer bij komt als de uitzending is afgelopen.

Chantal dacht gisteren in de DBK dat ze de stekker uit het programma gingen halen. Ingrid zegt nu dat ze dat bij Star Academy destijds ook hebben gedaan.
pi_31904222
18.36 Er wordt nu over de schutting "Lieske, lekker wijf" geroepen. Chantal zou het leuk vinden als haar vrienden ook een keer langskwamen om iets over de schutting te roepen. Ze vraagt zich af hoe haar vrienden voor de buis zitten op donderdag. Chantal denkt dat ze ook bloednerveus zijn.

Er wordt weer geroepen om Lieske. Chantal vraagt zich nu af of ze Lieske moet halen omdat de giller wellicht speciaal voor haar uit Groningen is gekomen. Chantal stapt naar binnen en is Lieske gaan halen. Lieske is door het dolle heen. "Wat cool, wat leuk" Lieske zat in bad en komt zo ook naar buiten.

Lieske is volgens I. en C. een paar keer erg bijdehand geweest gisteravond tegen Dido. Zodra Lieske buiten is verstomt het gesprek.
pi_31904508
Lieske heeft lekker in bad gezeten, is goed voor haar spieren zegt ze. Lieske is nog steeds enthousiast over haar fan, die heeft trouwens niets meer geroepen sinds Lieske buiten zit.

"Hoe is het met jullie" vraagt Lieske. Ingrid heeft een zenuwenaanval gehad en Chantal reageert ook niet enthousiast.

Chantal zit heel erg met het gesprekje van gisteren (in de DBK) het is niet haar ding. Ingrid is het met haar eens. Lieske denkt dat ze dan een heel ander gesprek heeft gehad.

Nu gaat het over de uitval van BB toen Ingrid onder de deur van de babykamer doorkeek. Ingrid rook vuur en wilde kijken waar het vandaan kwam. Chantal en Lieske vonden de reactie van BB nogal bits, maar Ingrid heeft het zelf niet goed gehoord.

Het gaat nu over de exit van Tanja. Lieske vond het een anti-climax. Ze mist Tanja niet erg. Volgens Ingrid was ze alleen aardig tegen Dido en een beetje tegen Lieske. Chantal begreep Tanja lang niet altijd. Ingrid kon ook sommige dingen echt niet begrijpen. Chantal vond het ergste over de baby toen Tanja baalde dat ze een dochter kreeg ipv een zoon. Lieske begrijpt dat nog steeds niet. Chantal snapt het ook niet, het belangrijkste was toch dat het gezond was. Ze vond de reactie van Tanja heel erg egocentrisch. "toen de verrassing er af was maakte de rest niet meer uit." Ze vind het vooral zielig voor het kind als het dit later terughoort."

Volgens Lieske had Tanja geen benul waar ze aan begon toen ze BB instapte. Volgens Chantal kwam dit door haar uitzichtloze situatie. Lieske vond het meest tenenkrommend het contractverhaal. Ik maak er uit op dat ze dit totaal niet heeft gelezen. Tanja is erg gepamperd door de dames. Dit doet je eigen man nog niet eens denkt Chantal
pi_31904738
Ingrid denkt dat Tanja het achteraf ook een leuke tijd vond in het huis (ze moest eens weten...) Lieske vind dat ze het zichzelf erg moeilijk heeft gemaakt. "Ze is geen groepsdier", zegt Chantal. De rest heeft daar minder moeite mee. Chantal hoopt dat als Tanja alles heeft teruggezien dat ze denkt dat ze het absoluut niet had willen missen. Lieske vond het sowieso een ervaring, ze had nog nooit een zwangere vrouw meegemaakt. Chantal heeft geleerd dat niemand hetzelfde is. Ingrid besefte dat er mensen zijn die echt alleen maar in zichzelf geloven.

Tanja heeft een sterk karakter volgens Chantal. Chantal vind zichzelf af en toe te meegaand. Lieske voelt zich echt lekker. "Ik zit hier met negen mensen waarvan ik niemand weg wil hebben maar je moet iemand noemen." Lieske heeft degene genoemd met wie ze het minste heeft. Als iemand Lieske heeft genomineerd hoeft ze dit niet perse te weten. Chantal gaatn ooit aan het nomineren wennen. De dames hebben wel zenuwen voor morgen.

Volgens Chantal geeft het vertrek van de bay de makers meer ruimte om twee bommetjes te plaatsen morgenavond. het gaat nu over geheime opdrachten. Wellicht heeft Menno of Naat een geheime opdracht. Lieske zegt dat zij het niet heeft, anders had ze hem nu al verpest.
pi_31904774
Mensen ik ga effe kappen, wie neemt het over?
  woensdag 2 november 2005 @ 19:04:53 #64
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31904940
Lieske gaat zich toch steeds meer ergeren aan het Lassie gedrag van Roel.
Ook Chantal en Ingrid vinden dit.
Chantal en Ingrid beginnen weer over de fan van Lieske.
Lieske straalt helemaal.
Chantal is doodsbang dat ze in de live uitzending hun gewichten gaan noemen.
Zij noemt dat haar best bewaarde geheim.
Zij weet zeker dat als haar vrienden en familie haar bezig zien met de gewichten, zij in een deuk liggen.

Zij worden naar binnen geroepen voor het eten.
eurobilltracker.com
  woensdag 2 november 2005 @ 19:10:50 #65
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31905133
Dido heeft haar oorbellen in moeten leveren. Volgens Roel haar "schelpenoorbellen"
Zij krijgt ze aan het eind van BB weer terug.
Zelf dacht ze dat ze die oorbellen alleen niet tijdens de live-uitzending in mocht.

De spruiten worden niet echt met gejuich ontvangen. Wel hebben ze zin in de gehaktballen.
eurobilltracker.com
pi_31905389
Dido heeft een envelop. De bewoners moeten elkaar gaan masseren. Een massage duurt een half uur en moet serieus worden uitgevoerd.
pi_31905434
Onder het eten praten ze over het masseren. Rob vindt het niks, maar het ontgaat me waarom niet. Vrij slecht te volgen, iedereen praat door elkaar.
pi_31905558
Ze hebben blijkbaar mogen kiezen in de dbk wie ze willen masseren. Nathalie heeft Joost niet gekozen omdat hij stinkt...
  woensdag 2 november 2005 @ 19:24:40 #69
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_31905606
ze hebben aan moeten geven wie ze willen masseren, de uitkomst is als volgt :

19.30 natalie ---> roel
20.00 joost ---> natalie
20.30 rob ---> chantal
21.00 lieske ---> joost
21.30 ingrid ---> roel
22.00 menno ---> ingrid
22.30 roel ---> dido
23.00 chantal ---> joost
23.30 dido ---> roel

menno, rob en lieske worden niet gemasseerd, waarop lieske opmerkt dat de genomineerden nu wel bekend zijn dus
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_31905635
De bewoners zijn aan het eten

Onder het eten word Dido naar de dbk geroepen.
Als Dido terug komt heeft ze een mededeling en een envelop.
Ze heeft haar oorbellen terug gekregen maar mag ze niet dragen.

In de envelop staat:
Bewoner omdat jullie zo intensief gesport hebben krijgen jullie een masage.
Het word niet door een prof gedaan maar ze moeten elkaar maseren.

Nathalie moet Roel maseren
Joost moet Nathalie maseren
Roel moet Dido maseren
Lieske moet Joost maseren

De rest was niet te volgen.

Rob krijgt iig geen masage
Alle masages moeten op de tijd gedaan worden die bb heeft doorgegeven,
En mag niet veranderd worden

[ Bericht 1% gewijzigd door lovebear op 02-11-2005 19:30:42 ]
pi_31905928
Er klink een stem van bb de mededelinge luid

Beste bewoners:
De masages worden gehouden in de logeerkamer.
Er mogen maar 2 bewoners per x binnen zijn.
Trek makkelijke kleren aan bijv een badjas.
De masages zijn afgelopen als er een gong klinkt.
pi_31906453
Nathalie en Roel zij nu in de masage kamer.

Er staat een masage bank.
Verschillende soorten olie kaarsjes zijn aan en licht gedimt.

Nathalie en Roel staan te springen om te beginnen.
Ze vraagt waar Roel last van heeft.

Roel vertel dat hij wat last onderin de rug heeft en zn schouders.
Onder t maseren word er verder geroddeld.

Nathalie denkt dat Chantal Rob leuk vind.
pi_31906691
Nathalie en Roel hebben het over Menno.

Nathalie verteld dat er niets is gebeurd tussen menno en Dido.
Dat Menno in de meiden kamer kwam liggen omdat ze in de zelfde groep zaten.

Menno lag eerst bij Ingrid in bed.
later wou die bij Dido gaan liggen.
En Dido heeft geweigerd,
Met als reden als Roel niet bij me mag liggen mag jij het ook niet!
  woensdag 2 november 2005 @ 20:16:49 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_31907423

Screenshot: trevanian
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31908406
Joost is nu Nathalie aan t maseren op de achtergrond hoor je vogel geluiden.

Ze praten weer over Rob en Chantal.
Joost zegt dat Rob heel erg naar Chantal wil toetrekken.
Nathalie twijfelt nu of Chantal wel naar Rob toetrekt.
Ze vraagt zich af waarom Chantal dan Joost gaat maseren.

20:36

Ze hebben het nu over de nominaties.
Ze denken dat Lieske Roel en Menno op de bank zitten.
Nathalie denkt dat ze haar overslaan omdat ze vorige x op de bank zat.
pi_31910062
Chantal en rob nu in de masage kamer.
Rob massert Chantal.

Rob verteld dat er maar weinig masseurs zijn die goed kunnen masseren,Die de pijn echt aanvoelen.
Hij word zelf eens in de zoveel tijd gemasseert en gekraakt.
Terwijl hij zit te vertellen Ligt Chantal bijna al te slapen onder t masseren.

Chantal word wat wakkerder en zegt tegen Rob dat ze m goed vind.
Je kan alles zegt ze koken wasen strijken en ook nog masseren.
Ze geeft m nog een compliment,Volgens mij ben ik de enige die een echte masage krijgt.

de BB stem heeft gesproken ze moeten stoppen
pi_31921338
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')