Dan waren het er 5quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:40 schreef BlaBlub het volgende:
Bidget zei in de vorige live uitzending, dat ze deze week voor de 6e keer op rantsoen gingen, dus dat betekend dan toch ook 6 weekopdrachten die mislukt zijn. Kan de laatste niet bedenken.
Zoiets van eigen straatje schoonvegen dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:38 schreef Cuaderno het volgende:
Zo dido is pissed vanwege het gezeik van o.a. Lieske: ze is zo gebrand op het trainen, maar wel een feestje willen waarmee je de weekopdracht misschien verpest. Zij is egoistisch bezig geweest, zegt Dido, en ik ben sociaal bezig geweest voor de groep. Vind ze echt niet leuk van Lies.
Zat niet goed op te letten heb niet alles gehoordquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat een geintje dan van Dido en Naat? Hoe ging dat?
Nee geen geintje, Dido was echt pissig op Lieske om iets wat ze schijnbaar heb gezegd in de slaapkamer, toen Lieske de slaapkamer uitging kwam uit haar tenen: zooow vuil teringwijf!! Ja ja ik zeg teringwijf er ook nog achteraanquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat een geintje dan van Dido en Naat? Hoe ging dat?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
komkom, We weten allemaal dat Lieske de bron van al het kwaad is!
Tegen mijn verwachtingen in jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:43 schreef Lamon het volgende:
Zie je nou wel dat dit niet 1 2 3 over is..
Dit heeft echt wel impact.
Zal wel Haags zijn, dat lieve schatquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
Naat: ja maar lieve schat, lieve schat lieve schat......![]()
(zoooo Naatje durft tegen haar vriendinnetje in te gaan, lieve schat, lieve schat)
Zooooooo, dat is tragisch zeg. Helemaal geen woorden voor. Haar eigen rotgevoel proberen goed te lullen door iemand anders af te gaan zeikenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:38 schreef Cuaderno het volgende:
Zo dido is pissed vanwege het gezeik van o.a. Lieske: ze is zo gebrand op het trainen, maar wel een feestje willen waarmee je de weekopdracht misschien verpest. Zij is egoistisch bezig geweest, zegt Dido, en ik ben sociaal bezig geweest voor de groep. Vind ze echt niet leuk van Lies.
Ik doe ff heel blont hoor, maar ik snap het nietquote:
Ben benieuwd wat het nou precies was. Het zal echt niet zomaar zijn, want teringwijf is niet echt iets wat Dido snel zegt. Ze is zo kakkerig met scheldwoorden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee geen geintje, Dido was echt pissig op Lieske om iets wat ze schijnbaar heb gezegd in de slaapkamer, toen Lieske de slaapkamer uitging kwam uit haar tenen: zooow vuil teringwijf!! Ja ja ik zeg teringwijf er ook nog achteraan![]()
Veertig is niet oud... tenzij je Chantal heet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:43 schreef D.Rose het volgende:
Chantal maakt ff reclame voor haarzelf
Ze is heel gezellig en op ieder feestje te vinden
leuk, zo'n oude vrouw op je feestje
Word vaak gezegt jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zal wel Haags zijn, dat lieve schat
Vind Nathalie wel 'straight' hierin, waardeer het wel dat ze niet zonder meer met mevr. Dido meelult.
Dat heeft ze al een paar keer gezegd, is ze erg trots op. Als dat op 40-jarige leeftijd haar beste prestatie isquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:43 schreef ruby het volgende:
Chantal staat overal bekend als feestbeest nummer 1.
Nou Nathalie praat mee met Dido en onze heilige maagd Dido is gewoon super braaf.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Nogal overtrokken reactie dan, van Dido en Nathalie.
da's de woonkamerquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
De slaapkamerstream is geloof ik vermakelijkste van de 2
Chantal en Lieske denken overigens dat ze BB doorhebben, terwijl de clue nu juist is.. dat 2 groepen min of meer over elkaar zitten te babbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |