Ga je nog naar London? Je hoeft geen verantwoording af te leggen aan dat hockeysletje van je!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb bij dezelfde vraag toen Ajax gezegd. Vandaar dat ik geen vriendin meer heb![]()
idd schandalig maar helaas hebben wij er dan niks meer aanquote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef dewd het volgende:
Die elleboogdie gast moet echt voor de rest van het jaar geschorst worden zeg.
Strak van Sneijder dat ie niet ging lopen zeikenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef dewd het volgende:
Die elleboogdie gast moet echt voor de rest van het jaar geschorst worden zeg.
Niet iedereen is het hier mee eens, denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dik verdient gewonnen... Bij die gasten moesten er minimaal 2 uit met rood (elleboog en doorgebroken babel) en dan was 4-2 nog geflateerd geweest... Dus niks lucky ajax, gewoon KAMPIOENEN !
welk gedeelte?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Niet iedereen is het hier mee eens, denk ik.
maar met 9 man had het er weer anders uitgezien, dus wat dat betreft hadden ze pechquote:Op donderdag 3 november 2005 10:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Over lucky Ajax, over dik verdiend gewonnen.
was inderdaad wel goed. Kon je mooi zien dat Wesley de afgelopen periode een stuk volwassener is geworden. Als ik terugdenk aan vroegâh, dan had hij die gast een paar hoeken verkocht denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Strak van Sneijder dat ie niet ging lopen zeiken
ik zie op dit moment liever Vermaelenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:27 schreef Roeni3 het volgende:
Die gele kaart voor Galasek zorgt er trouwens waarschijnlijk wel voor dat Maduro in de volgende CL wedstrijd een linie opschuift. Dat ljikt me alleen maar positief; die jongen doet het bijzonder goed als verdedigende middenvelder.
Dan krijgen Escude of Heitinga trouwens weer een kans centraal achterin.
Afellay verdiende ook een trap in z'n lies. Die vuile k*t-marokkaanquote:Op donderdag 3 november 2005 10:34 schreef PyTh het volgende:
Opzich verdiende Sneijder het wel om een keer een elleboog te krijgen hoor, al had ik liever gezien dat pienaars hem had ontvangen![]()
Ik ook, en de kans lijkt me ook groot dat hij over twee weken mag starten achterin.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zie op dit moment liever Vermaelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |