Ik heb bij dezelfde vraag toen Ajax gezegd. Vandaar dat ik geen vriendin meer hebquote:Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn vriendin vroeg me ooit: "Wat is er nou belangrijker voor je, Ajax of ik???" Dus zonder te lachen zeg ik: "Jij natuurlijk!" Vraagt ze: "Maar als het nou Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax is op mijn verjaardag, waar kies je dan voor???" Dus ik wederom zonder te lachen: "Voor jou natuurlijk!" Die gelukkige blik in haar ogen zal ik nooit vergeten! Toch kostte deze toezegging mij geen enkele moeite, aangezien Ajax en Feyenoord elkaar zelden ontmoeten halverwege de maand juni, als mijn vriendin jarig is. Maar dit heb ik haar niet verteld.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ALLEEN tevreden over het resultaat. verder was het een beschamende vertoning...
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:12 schreef HeatWave het volgende:
UIteraard. Maar ze spelen niet voor het mooie voetbal de laatste tijd.
Scoren! scoren GVD.
quote:
Eens, resultaat is heilig. Maar het had leuker geweest als ik het al niet had opgegeven in de 90ste minuutquote:Op woensdag 2 november 2005 23:33 schreef Nashje het volgende:
Tuurlijk. Weet ik ook wel. Maar als we goed spelen is het resultaat toch weer klote. Dan maar een keer zo.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ALLEEN tevreden over het resultaat. verder was het een beschamende vertoning...
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Maduro moet binnenkort ook maar uit het centrum van de verdediging... die betrap ik er nog wel eens vaker erop dat hij z'n mannetje kwijt is.
Babel was juist een van de beteren vandaag, voortdurend dreigend, zijn tegenstander wist niet meer hoe hij het had. Bovendien gaf hij een prima assist bij de 2-2.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:07 schreef SoA-Holic het volgende:
Onmiddelijk die Babel dr uit flikkeren. Elke bal springt van zn voet, ken geen fatsoenlijke pass geven en rost de bal bij een schot de 2e ring in. En danny mag wel eens wat over de omschakeling van Urby gaan beginnen, zie open kop kans van die spits. Wel was urby met sneijder de betere aan Ajax kant. Snel vergeten en op naar de 2e ronde!
Maduro speelde een hele zwakke wedstrijd. Balverlies, slecht in de mandekking...quote:Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Maduro moet binnenkort ook maar uit het centrum van de verdediging... die betrap ik er nog wel eens vaker erop dat hij z'n mannetje kwijt is.
tuurlijk is ook wel zo, maar als je ziet hoeveel hij zoveel meer kan doen. Dat vind ik t beschamend dan ie amper een bal op een fatsoenlijke manier kan aannemen. Maar goed, we zitten zo goed als zeker in de 2e ronde CLquote:Op donderdag 3 november 2005 02:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Babel was juist een van de beteren vandaag, voortdurend dreigend, zijn tegenstander wist niet meer hoe hij het had. Bovendien gaf hij een prima assist bij de 2-2.
Dat zegt dan meer over zijn directe tegenstander dan over Babel, hij heeft bijna geen bal fatsoenlijk aangenomen gister, voordat hij zijn actie maakt zijn we al een kwartier verder en is de tegenstander alweer op het dooie gemak teruggewandelt. Zijn enige goede actie in mijn ogen was de voorzet op Ananas en het pasje op Emanuelson voorafgaand aan de 2-3. Als die een bal eens in een keer goed meeneemt of zowiezo eens goed raakt dan win je hier makkelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Babel was juist een van de beteren vandaag, voortdurend dreigend, zijn tegenstander wist niet meer hoe hij het had. Bovendien gaf hij een prima assist bij de 2-2.
Zou het niet weten, heb hem nooit zien spelen, maar Blind haalt hem denk niet voor niks bij de selectie. Bovendien lijkt het me niet dat hij het veel slechter zal doen vergeleken met Babel op links.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:04 schreef El_Bassie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het voor de wedstrijd het over Boerrigter had, die gast is dus echt niet het talent dat Ajax uit het dal trekt. Vorig jaar gehaald van de jeugd van Twente en daar blonk hij niet bijzonder uit. Vond het dan ook een hele vreemde aankoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |