abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31914732
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn vriendin vroeg me ooit: "Wat is er nou belangrijker voor je, Ajax of ik???" Dus zonder te lachen zeg ik: "Jij natuurlijk!" Vraagt ze: "Maar als het nou Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax is op mijn verjaardag, waar kies je dan voor???" Dus ik wederom zonder te lachen: "Voor jou natuurlijk!" Die gelukkige blik in haar ogen zal ik nooit vergeten! Toch kostte deze toezegging mij geen enkele moeite, aangezien Ajax en Feyenoord elkaar zelden ontmoeten halverwege de maand juni, als mijn vriendin jarig is. Maar dit heb ik haar niet verteld.
Ik heb bij dezelfde vraag toen Ajax gezegd. Vandaar dat ik geen vriendin meer heb
  woensdag 2 november 2005 @ 23:25:46 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31914736
Ik ben ALLEEN tevreden over het resultaat. verder was het een beschamende vertoning...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31914853
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ALLEEN tevreden over het resultaat. verder was het een beschamende vertoning...
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:12 schreef HeatWave het volgende:
UIteraard. Maar ze spelen niet voor het mooie voetbal de laatste tijd .

Scoren! scoren GVD .

woensdag 2 november 2005 @ 23:31:34 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31914933
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]

.

je snapt me best. tot aan de 90ste minuut was het te waardeloos voor woorden..
Get woke, go broke!
pi_31915019
Tuurlijk. Weet ik ook wel. Maar als we goed spelen is het resultaat toch weer klote. Dan maar een keer zo.
  woensdag 2 november 2005 @ 23:35:48 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31915098
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:33 schreef Nashje het volgende:
Tuurlijk. Weet ik ook wel. Maar als we goed spelen is het resultaat toch weer klote. Dan maar een keer zo.
Eens, resultaat is heilig. Maar het had leuker geweest als ik het al niet had opgegeven in de 90ste minuut ..

Je schaamt je dood eigenlijk..
Get woke, go broke!
  donderdag 3 november 2005 @ 00:25:41 #182
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31916677
Ik teken er wel voor, een keertje kut spelen en 4 keer scoren.
  donderdag 3 november 2005 @ 00:26:27 #183
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31916688
Wel beschamend dat die koekebakkers denken bloed te ruiken en nog eens wat spitsen er gewoon bij gaan gooien.

Wij zijn AJAX, ze zouden tien kleuren bagger voor ons moeten schijten.

.
  donderdag 3 november 2005 @ 00:26:31 #184
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31916692
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef HeatWave het volgende:
  donderdag 3 november 2005 @ 00:28:45 #185
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31916734
Maduro moet binnenkort ook maar uit het centrum van de verdediging... die betrap ik er nog wel eens vaker erop dat hij z'n mannetje kwijt is.
pi_31916796
Gefeliciteerd met de 3 punten!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_31916803
quote:
Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Maduro moet binnenkort ook maar uit het centrum van de verdediging... die betrap ik er nog wel eens vaker erop dat hij z'n mannetje kwijt is.
yep
hij moet een linie naar voren.
pi_31917624
Ik snap niet hoe mensen kunnen spreken over een mazzelend Ajax. We hadden voor rust al 2-0 voor moeten staan, dat prachtige bekeken schot van Maduro had meer verdiend.

Verder verbaasde me het dat Ajax nog tegen 11 man speelde op het einde, 9 man zou terechter zijn geweest. Bij de overtreding op Babel begrijp ik dat er discussie mogelijk is, maar die actie op Sneijder was echt te smerig voor woorden, daar moet je 10 wedstrijden voor geschorst worden.
Sowieso hadden we de scheids weer eens niet mee (in tegenstelling tot PSV gisteren).

Ajax heeft veel pech gehad deze wedstrijd en ik vind het echt superknap dat we met zoveel pech toch nog ruim hebben gewonnen. Petje af voor Ajax!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31917630
edit: dubbel
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31918068
Ik snap niet dat iedereen het voor de wedstrijd het over Boerrigter had, die gast is dus echt niet het talent dat Ajax uit het dal trekt. Vorig jaar gehaald van de jeugd van Twente en daar blonk hij niet bijzonder uit. Vond het dan ook een hele vreemde aankoop.
pi_31918090
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:07 schreef SoA-Holic het volgende:
Onmiddelijk die Babel dr uit flikkeren. Elke bal springt van zn voet, ken geen fatsoenlijke pass geven en rost de bal bij een schot de 2e ring in. En danny mag wel eens wat over de omschakeling van Urby gaan beginnen, zie open kop kans van die spits. Wel was urby met sneijder de betere aan Ajax kant. Snel vergeten en op naar de 2e ronde!
Babel was juist een van de beteren vandaag, voortdurend dreigend, zijn tegenstander wist niet meer hoe hij het had. Bovendien gaf hij een prima assist bij de 2-2.
pi_31918146
AJAX is kampioen AJAX blijft kampioen hik. Er is toch geen club hik die daar iets aan kan doen.
AJAX is favoriet AJAX blijft favoriet hik En overal zie je een ex-Ajaciet hik

Jalalalailalala hik lalalailala hik
pi_31918391
het nieuwe devies voor ons aller Ajax : KUT SPELEN. thnx.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31918481
quote:
Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Maduro speelde een hele zwakke wedstrijd. Balverlies, slecht in de mandekking...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31919836
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:06 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Babel was juist een van de beteren vandaag, voortdurend dreigend, zijn tegenstander wist niet meer hoe hij het had. Bovendien gaf hij een prima assist bij de 2-2.
tuurlijk is ook wel zo, maar als je ziet hoeveel hij zoveel meer kan doen. Dat vind ik t beschamend dan ie amper een bal op een fatsoenlijke manier kan aannemen. Maar goed, we zitten zo goed als zeker in de 2e ronde CL . Klaasjan kan van dit geld gekocht worden
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 3 november 2005 @ 09:03:15 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31919986
Babel en Maduro waren behoorlijk slecht idd, vooral Babel.

Maar die elleboog op Sneijder was echt eenvan de allersmerigste overtredingen ooit. Die gast zou echt nooit meer mogen voetballen. Dit was zo overduidelijk opzet. En de scheids KEEK ernaar.... belachelijk...
Get woke, go broke!
pi_31920002
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:06 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Dat zegt dan meer over zijn directe tegenstander dan over Babel, hij heeft bijna geen bal fatsoenlijk aangenomen gister, voordat hij zijn actie maakt zijn we al een kwartier verder en is de tegenstander alweer op het dooie gemak teruggewandelt. Zijn enige goede actie in mijn ogen was de voorzet op Ananas en het pasje op Emanuelson voorafgaand aan de 2-3. Als die een bal eens in een keer goed meeneemt of zowiezo eens goed raakt dan win je hier makkelijk.

Verder was het erg treurig, heb me kapot zitten ergeren aan eigenlijk alles, spel van Ajax, vervelende kaartvragers van Thun, de scheidsrechter en grensrechter die beide echt stekeblind waren. Maargoed, 3 punten, 2e ronde ligt in het verschiet, je moet er alleen even niet aan denken dat je zo speelt tegen bv. Barcelona of Chelsea om maar wat te noemen.

Doet de UEFA trouwens aan schorsen op basis van tv-beelden?
  donderdag 3 november 2005 @ 09:05:25 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31920018
Ik heb idd 90 min lopen tieren gisteren.....
Get woke, go broke!
pi_31920024
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:04 schreef El_Bassie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het voor de wedstrijd het over Boerrigter had, die gast is dus echt niet het talent dat Ajax uit het dal trekt. Vorig jaar gehaald van de jeugd van Twente en daar blonk hij niet bijzonder uit. Vond het dan ook een hele vreemde aankoop.
Zou het niet weten, heb hem nooit zien spelen, maar Blind haalt hem denk niet voor niks bij de selectie. Bovendien lijkt het me niet dat hij het veel slechter zal doen vergeleken met Babel op links.
pi_31920036
wat een mazzel gister pienaar liet bij de laatste twee goals wel even zien dat hij in het centrum een stuk beter uit de voeten kan dan vanaf rechts...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')