quote:Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn vriendin vroeg me ooit: "Wat is er nou belangrijker voor je, Ajax of ik???" Dus zonder te lachen zeg ik: "Jij natuurlijk!" Vraagt ze: "Maar als het nou Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax is op mijn verjaardag, waar kies je dan voor???" Dus ik wederom zonder te lachen: "Voor jou natuurlijk!" Die gelukkige blik in haar ogen zal ik nooit vergeten! Toch kostte deze toezegging mij geen enkele moeite, aangezien Ajax en Feyenoord elkaar zelden ontmoeten halverwege de maand juni, als mijn vriendin jarig is. Maar dit heb ik haar niet verteld.
Rosales speelt niet vanavond....quote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies, daar ligt ook een groot probleem. Als je iedere week een compleet ander elftal opstelt kun je toch geen automatismen en gevoel creeren. Waarom iemand meteen na een matige weddstrijd wisselen bijvoorbeeld, geef zo iemand eens wat vertrouwen....
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Rosales speelt niet vanavond.... [afbeelding][afbeelding]
Wat nou vergeten? We scoren eindelijk (4x zelfs) en dan moeten we alles maar weer vergeten?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef keijz het volgende:
Nou, zoals zo vaak maar weer snel vergeten deze wedstrijd
who's next?
Flikker op man, dit is Ajax-onwaardig. Als je hier tevreden over bent........quote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat nou vergeten? We scoren eindelijk (4x zelfs) en dan moeten we alles maar weer vergeten?
Liever slecht spelen en winnen, dan goed spelen en een kneuzig resultaat behalen. Zoals zo vaak gezegt in de laatste Ajax topics.
LE-ZEN.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Flikker op man, dit is Ajax-onwaardig. Als je hier tevreden over bent........
DENKEN.quote:
Lig niet zo te janken man. Als Ajax goed speelt en het resultaat weer belabberd is ben je ook niet tevreden. Waar zeg ik trouwens dat ik tevreden ben?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
DENKEN.
Ik schaam me gewoon kapot voor deze wedstrijd en kan echt op geen enkele manier tevreden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |