had je het (hopelijk) beter andersom kunen doen maar ja...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Jajong het volgende:
Kan vanavond niet kijkenVorige week mijn vriendin laten staan om Ajax - Heerenveen te kunnen kijken, als ik dat nog een keer flik is de pis lauw
Hoe laat zijn samenvattingen / herhaling etc vanavond?
Kijk ( normaal ) liever naar Ajax - Heerenveen dan Thun - Ajax, maar okquote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
had je het (hopelijk) beter andersom kunen doen maar ja...
Een echte supporterquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Jajong het volgende:
Kan vanavond niet kijkenVorige week mijn vriendin laten staan om Ajax - Heerenveen te kunnen kijken, als ik dat nog een keer flik is de pis lauw
Als je nu al geen voetbal mag kijken van je vriendin, hoe moet het later dan. Dump die bitchquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Jajong het volgende:
Ach, die reactie is te verwachten van een maagdquote:Op woensdag 2 november 2005 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Een echte supporter![]()
En je zit er behoorlijk "onder" of niet?
![]()
![]()
Nee dat is t niet, ik mijn keuzequote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je nu al geen voetbal mag kijken van je vriendin, hoe moet het later dan. Dump die bitch
in de sig van desbetreffende userquote:Op woensdag 2 november 2005 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
link van de weblog?
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, die reactie is te verwachten van een maagd![]()
Dat blijkt wel jaquote:En ja, ik zit er behoorlijk onder![]()
WHAHAHAHAH!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Jajong het volgende:
dan moet ze leren.... onderwijl gewoon lekker voetbal kijken...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef Jajong het volgende:
Haha, ze heeft proefwerkweek jongens!!!! Hou op mij te manipuleren
Idd, mijn geilste avond tot nu toe was Na Ajax - Tel aviv, zegt genoegquote:Op woensdag 2 november 2005 16:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dan moet ze leren.... onderwijl gewoon lekker voetbal kijken...
mondje vol en voetbal gaan goed samenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Idd, mijn geilste avond tot nu toe was Na Ajax - Tel aviv, zegt genoeg
Zekerquote:Op woensdag 2 november 2005 16:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
mondje vol en voetbal gaan goed samen
Want ?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:34 schreef pfaf het volgende:
Mijn vriendinnen moeten daar écht niet mee aankomen zeg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |