abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31893265
Als Frank en Ronald als speler terug willen komen mogen ze in het zesde zaterdagelftal komen spelen. Die kunnen nog wel versterking gebruiken. Voor het eerste elftal komen ze w.m.b. echt niet meer in aanmerking.
pi_31893289
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
PSV heeft NOOIT eigen jeugdspelers ingepast, ook Guus Hiddink deed dat niet en nu Afellay en Aisatti het ineens goed doen, klopt Guus Hiddink zich iets teveel op zijn borst. Maar dat is slechts mijn mening.
En dat PSV nu spelers inpast is ook alleen maar uit noodzaak geboren vanwege de transfers deze zomer.....
Vorig jaar was Affelay al een heel groot talent en zat hij gewoon lekker de bank warm te houden.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31893293
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kan die Martina niet als spits ingezet worden, en dan babel op links. Ana op de bank, en rosales op rechts (tot mitea bater is en dan babel naar rechts verhuizen en rosales er weer uit)
Anita lijkt me meer een middenvelder..en om Babel nou rechtsbuiten te zetten lijkt me ook niet alles. Gewoon Rosales wat meer krediet geven, tegen Thun speelde die (de 2e helft) best goed, en toen die vorig jaar net arriveerde deed die het ook gewoon goed. Laat een speler gewoon eens wat langer staan ipv dat geschuif met spelers.

Wat is er trouwens van Jussi Kujala geworden? voormalig Ajax jeugdspeler, had er toevallig een gesprekje over afgelopen weekend met iemand die nogal CM verslaafd is
pi_31893328
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:30 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Anita lijkt me meer een middenvelder..en om Babel nou rechtsbuiten te zetten lijkt me ook niet alles. Gewoon Rosales wat meer krediet geven, tegen Thun speelde die (de 2e helft) best goed, en toen die vorig jaar net arriveerde deed die het ook gewoon goed. Laat een speler gewoon eens wat langer staan ipv dat geschuif met spelers.

Wat is er trouwens van Jussi Kujala geworden? voormalig Ajax jeugdspeler, had er toevallig een gesprekje over afgelopen weekend met iemand die nogal CM verslaafd is
hij is terug gegaan naar finland. ik koop hem bij CM altijd (speel altijd met ManUtd).
  woensdag 2 november 2005 @ 12:32:13 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31893329
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef snellejelle het volgende:
Als Frank en Ronald als speler terug willen komen mogen ze in het zesde zaterdagelftal komen spelen. Die kunnen nog wel versterking gebruiken. Voor het eerste elftal komen ze w.m.b. echt niet meer in aanmerking.
Mochten ze evt terugkomen, wat ik niet zie gebeuren, dan denk ik dat ze best wel een plekkie bij het eerste kunnen krijgen. Maar zeker niet als basisspeler. Gewoon lekker meetrainen, de jonkies wat bijbrengen en af en toe voor de ervaring die ze hebben in laten vallen als het nodig is. Dit zijn wel de spelers die bijv tegen ADO het hoofd koel hadden gehouden in de blessure tijd bij 3-2 ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31893350
1 ding dat Danny zeker moet doen: een tijdje hetzelfde team laten staan. iedere wedstrijd spelen er nu andere mensen.
pi_31893402
Geen Anita, maar Martina (u21) een prima spits.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 2 november 2005 @ 12:38:20 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31893500
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:
1 ding dat Danny zeker moet doen: een tijdje hetzelfde team laten staan. iedere wedstrijd spelen er nu andere mensen.
Precies, daar ligt ook een groot probleem. Als je iedere week een compleet ander elftal opstelt kun je toch geen automatismen en gevoel creeren. Waarom iemand meteen na een matige weddstrijd wisselen bijvoorbeeld, geef zo iemand eens wat vertrouwen....
  woensdag 2 november 2005 @ 12:41:51 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31893600
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant kan je een immer falende speler niet maar het hand boven het hoofd blijven houden. Het vertrouwen geven aan Rosenberg heeft ons al punten zat gekost.
Get woke, go broke!
pi_31893647
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Geen Anita, maar Martina (u21) een prima spits.
sorry, beetje misgelezen, ik moet ook geen 3 dingen tegelijk doen
pi_31893689
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant kan je een immer falende speler niet maar het hand boven het hoofd blijven houden. Het vertrouwen geven aan Rosenberg heeft ons al punten zat gekost.
Rosenberg is ook niet de spits die je moet laten spelen
maarja in het begin kreeg hij nog wel het vertrouwen. de laatste tijd wisselt ie steeds tussen Babel, Harry en Ananas. kies er 1 uit en laat die staan, dat werkt gegarandeerd beter dan iedere week een ander laten spelen.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:45:19 #87
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31893690
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Tsja, het mes snijdt inderdaad aan twee kanten, maar zoals het nu gaat, gaat het ook niet best. Ik heb het dan ook niet alleen over spitsen, maar over het hele veld. Spelers worden te snel afgeschreven, hebben na 2 matige wedstrijden een vormcrisis en worden naar het 2e teruggezet, een maand later worden ze weer opgeroepen en moeten ze de verlosser worden. Zulke dingen zie je alleen bij Ajax (van de laatste jaren)...
pi_31893976
Het ligt niet aan de spitsen (hoewel het geen hoogvliegers zijn), zolang Blind Babel en Pienaar als buitenspelers opstelt kun je opstellen wie je wil, het word toch niks. Stel dan Boukhari en Rosales op. Ook niet alles maar het zijn tenminste wel buitenspelers.
Houd van een lijntje.
pi_31894074
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ligt niet aan de spitsen (hoewel het geen hoogvliegers zijn), zolang Blind Babel en Pienaar als buitenspelers opstelt kun je opstellen wie je wil, het word toch niks. Stel dan Boukhari en Rosales op. Ook niet alles maar het zijn tenminste wel buitenspelers.
met Boukhari krijg je anders ook geen voorzetten hoor.
pi_31894111
Meer dan met Babel
Houd van een lijntje.
pi_31894146
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Meer dan met Babel
misschien een meer per wedstrijd. en Rosales geeft wel voorzetten maar daarvan is er ook nog geen een aangekomen, dan heb je er ook niets aan om met buitenspelers te spelen eigenlijk.
pi_31894214
Waarschijnlijk niet, maar Blind houd vast aan 433 en op deze manier kan het gewoon niet verder gaan
Houd van een lijntje.
pi_31894820
Boerrigter mag niet meedoen in de CL. Niet ingeschreven volgens mij, en dat had wel gemoeten want hij speelt nog geen twee jaar bij Ajax. Vurnon Anita speelt ook nog geen twee jaar bij Ajax, maar die is wel ingeschreven dus die mag wel meedoen in CL-wedstrijden. Goossens mag sowieso meedoen want die zit al langer als twee jaar bij Ajax.
pi_31895247
hilarisch....
Houd van een lijntje.
  woensdag 2 november 2005 @ 13:53:20 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31895364
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.ajaxachter.nl/

Damn wat triest. Maar goed dat fc den bosch niet zo'n site heeft, kreeg je 100 smsjes per week....
Get woke, go broke!
  woensdag 2 november 2005 @ 14:03:06 #98
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_31895631
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Damn wat triest. Maar goed dat fc den bosch niet zo'n site heeft, kreeg je 100 smsjes per week....
Met de komst van Stanley zullen dat er waarschijnlijk een stuk minder gaan zijn .
Hoe sneu ben je als je je ook echt inschrijft op zo'n site...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_31895748
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

pi_31896341
Wanneer is Mitea weer beter?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')