En dat PSV nu spelers inpast is ook alleen maar uit noodzaak geboren vanwege de transfers deze zomer.....quote:Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
PSV heeft NOOIT eigen jeugdspelers ingepast, ook Guus Hiddink deed dat niet en nu Afellay en Aisatti het ineens goed doen, klopt Guus Hiddink zich iets teveel op zijn borst. Maar dat is slechts mijn mening.
Anita lijkt me meer een middenvelder..en om Babel nou rechtsbuiten te zetten lijkt me ook niet alles. Gewoon Rosales wat meer krediet geven, tegen Thun speelde die (de 2e helft) best goed, en toen die vorig jaar net arriveerde deed die het ook gewoon goed. Laat een speler gewoon eens wat langer staan ipv dat geschuif met spelers.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kan die Martina niet als spits ingezet worden, en dan babel op links. Ana op de bank, en rosales op rechts (tot mitea bater is en dan babel naar rechts verhuizen en rosales er weer uit)
hij is terug gegaan naar finland. ik koop hem bij CM altijd (speel altijd met ManUtd).quote:Op woensdag 2 november 2005 12:30 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Anita lijkt me meer een middenvelder..en om Babel nou rechtsbuiten te zetten lijkt me ook niet alles. Gewoon Rosales wat meer krediet geven, tegen Thun speelde die (de 2e helft) best goed, en toen die vorig jaar net arriveerde deed die het ook gewoon goed. Laat een speler gewoon eens wat langer staan ipv dat geschuif met spelers.
Wat is er trouwens van Jussi Kujala geworden? voormalig Ajax jeugdspeler, had er toevallig een gesprekje over afgelopen weekend met iemand die nogal CM verslaafd is
Mochten ze evt terugkomen, wat ik niet zie gebeuren, dan denk ik dat ze best wel een plekkie bij het eerste kunnen krijgen. Maar zeker niet als basisspeler. Gewoon lekker meetrainen, de jonkies wat bijbrengen en af en toe voor de ervaring die ze hebben in laten vallen als het nodig is. Dit zijn wel de spelers die bijv tegen ADO het hoofd koel hadden gehouden in de blessure tijd bij 3-2 ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef snellejelle het volgende:
Als Frank en Ronald als speler terug willen komen mogen ze in het zesde zaterdagelftal komen spelen. Die kunnen nog wel versterking gebruiken. Voor het eerste elftal komen ze w.m.b. echt niet meer in aanmerking.
Precies, daar ligt ook een groot probleem. Als je iedere week een compleet ander elftal opstelt kun je toch geen automatismen en gevoel creeren. Waarom iemand meteen na een matige weddstrijd wisselen bijvoorbeeld, geef zo iemand eens wat vertrouwen....quote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:
1 ding dat Danny zeker moet doen: een tijdje hetzelfde team laten staan. iedere wedstrijd spelen er nu andere mensen.
sorry, beetje misgelezen, ik moet ook geen 3 dingen tegelijk doenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Geen Anita, maar Martina (u21) een prima spits.
Rosenberg is ook niet de spits die je moet laten spelenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant kan je een immer falende speler niet maar het hand boven het hoofd blijven houden. Het vertrouwen geven aan Rosenberg heeft ons al punten zat gekost.
Tsja, het mes snijdt inderdaad aan twee kanten, maar zoals het nu gaat, gaat het ook niet best. Ik heb het dan ook niet alleen over spitsen, maar over het hele veld. Spelers worden te snel afgeschreven, hebben na 2 matige wedstrijden een vormcrisis en worden naar het 2e teruggezet, een maand later worden ze weer opgeroepen en moeten ze de verlosser worden. Zulke dingen zie je alleen bij Ajax (van de laatste jaren)...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant kan je een immer falende speler niet maar het hand boven het hoofd blijven houden. Het vertrouwen geven aan Rosenberg heeft ons al punten zat gekost.
met Boukhari krijg je anders ook geen voorzetten hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ligt niet aan de spitsen (hoewel het geen hoogvliegers zijn), zolang Blind Babel en Pienaar als buitenspelers opstelt kun je opstellen wie je wil, het word toch niks. Stel dan Boukhari en Rosales op. Ook niet alles maar het zijn tenminste wel buitenspelers.
misschien een meer per wedstrijd. en Rosales geeft wel voorzetten maar daarvan is er ook nog geen een aangekomen, dan heb je er ook niets aan om met buitenspelers te spelen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Meer dan met Babel
Damn wat triest. Maar goed dat fc den bosch niet zo'n site heeft, kreeg je 100 smsjes per week....quote:
Met de komst van Stanley zullen dat er waarschijnlijk een stuk minder gaan zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn wat triest. Maar goed dat fc den bosch niet zo'n site heeft, kreeg je 100 smsjes per week....
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn wat triest. Maar goed dat fc den bosch niet zo'n site heeft, kreeg je 100 smsjes per week....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |