quote:Twee Rotterdammers en een Brabander zijn een SMS-service gestart die alleen het negatieve nieuws rondom Ajax meldt. De initiatiefnemers hebben eveneens een website gebouwd. Op ajaxachter.nl wordt de 020-hater (020 is het netnummer van Amsterdam, red.) aangespoord zich aan te melden.
"Omdat er nog steeds weinig hoop is dat er verbetering optreedt in de eeuwige positieve benadering van die voetbalclub uit 020 door de media, bestaat er een SMS-service die wat tegengas geeft", valt op de site te lezen.
"We spraken met een grote groep vrienden, liefhebbers van allerlei Nederlandse clubs behalve Ajax, in de kroeg wat voor nutteloze sms-diensten konden bedenken. Uiteindelijk zijn we verder gegaan met ’ajaxachter.nl’, want het bleek technisch eenvoudig realiseerbaar om de ontvanger van een sms te laten betalen in plaats van de verstuurder", zegt Rotterdammer Dave in het AD.
In de media heeft Dave geen achternaam, want: "Niet iedereen heeft hetzelfde soort voetbalhumor als wij. We zijn voor gezonde rivaliteit. Met haatdragende sites en dergelijke willen we niet geassocieert worden.’’ Toch beleven de makers niet alleen maar plezier aan de actie. "Wij zijn verplicht om de verrichtingen van 020 te volgen via de radio, internet of tv. Dat is geen fijne klus.’’
Wanneer is de service voor jou geschikt?
• Als je GEEN SMS-dienst wil met allerlei tussenstanden en uitslagen die je NIET wil weten.
• Als je NIET wil weten dat 020 weer gewonnen heeft.
• Als je wilt weten wanneer je de samenvatting WEL kan bekijken.
• Als je GEEN ZIN hebt om je eerst door al het 'goede' nieuws over 020 heen te worstelen.
• Als je ALTIJD blij wil zijn met het bericht dat je krijgt.
• Als je NIET wil dat 020 geld aan je verdient.
Al die domme havenarbeiders gelijk smsenquote:Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand dit al gelezen (of misschien zelfs al gepost) ?:
[..]
![]()
Generaliseer.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Al die domme havenarbeiders gelijk smsen![]()
gaan die gasten flink aan verdienen
Generaliseer.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
Typisch calimero-gedrag van zowel Feyenoord als PSV. Oderint, dum metuant.
1 2 3 4 5 6 7 | Heijtinga Grygera Maduro Juanfran Pienaar De Jong Sneijder Emanuelson Rosenberg Babel |
Is ook wel geinig, en ver gaat het ook niet, beetje treurig is het wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel een geinige actie. Zo ver gaat het toch niet?
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand dit al gelezen (of misschien zelfs al gepost) ?:
[..]
![]()
ze doen maar hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel een geinige actie. Zo ver gaat het toch niet?
daar ben ik ook bang voor......quote:Op woensdag 2 november 2005 11:01 schreef mr_cucumber het volgende:
Geloof nooit dat Blind nu ineens voor 2 spitsen gaat, het zal wel hetzelfde worden als afgelopen vrijdag, zonder Trabelsi en Boukhari maar met Heitinga en Sneijder op hun plek. Babel en Pienaar op de flanken en Ananas centraal.
en waarom komt ie graag naar binnen? omdat ie linksbuiten staat en en met links toch geen voorzet kan geven. hij past zich aan aan de situatie.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wat, is toch zo? Babel komt graag naar binnen om met zijn rechter uit te halen. Dus zet hem dan in 442 als linkerspits....
dat Maduro verhaal ben ik helemaal met je eens. het liefst zie ik Vlaar komen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
blabla
uuhm. ja ikkequote:Op woensdag 2 november 2005 11:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Gaat iemand nog in Amsterdam kijken?
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
goed stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |