abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31889175
Pcies ... dat gezeik over de soort spits. Op het doel schieten is nou ook weer niet zo moeilijk als je dag in dag uit met een bal loopt de klooien ...
  woensdag 2 november 2005 @ 09:44:48 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31889325
Spitsen bij Ajax krijgen er goed voor betaald, ze zullen hun beroep toch wel moeten kunnen uitoefenen? Het zou toch heel raar zijn als je een accountant hebt, die niet kan rekenen? Of een bewaker die bang is in het donker? Ze kunnen het allemaal, het geluk hebben we gewoon even niet, maar als het eenmaal gaat draaien hebben we best een leuk team.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31890056
Iemand dit al gelezen (of misschien zelfs al gepost) ?:
quote:
Twee Rotterdammers en een Brabander zijn een SMS-service gestart die alleen het negatieve nieuws rondom Ajax meldt. De initiatiefnemers hebben eveneens een website gebouwd. Op ajaxachter.nl wordt de 020-hater (020 is het netnummer van Amsterdam, red.) aangespoord zich aan te melden.

"Omdat er nog steeds weinig hoop is dat er verbetering optreedt in de eeuwige positieve benadering van die voetbalclub uit 020 door de media, bestaat er een SMS-service die wat tegengas geeft", valt op de site te lezen.

"We spraken met een grote groep vrienden, liefhebbers van allerlei Nederlandse clubs behalve Ajax, in de kroeg wat voor nutteloze sms-diensten konden bedenken. Uiteindelijk zijn we verder gegaan met ’ajaxachter.nl’, want het bleek technisch eenvoudig realiseerbaar om de ontvanger van een sms te laten betalen in plaats van de verstuurder", zegt Rotterdammer Dave in het AD.

In de media heeft Dave geen achternaam, want: "Niet iedereen heeft hetzelfde soort voetbalhumor als wij. We zijn voor gezonde rivaliteit. Met haatdragende sites en dergelijke willen we niet geassocieert worden.’’ Toch beleven de makers niet alleen maar plezier aan de actie. "Wij zijn verplicht om de verrichtingen van 020 te volgen via de radio, internet of tv. Dat is geen fijne klus.’’

Wanneer is de service voor jou geschikt?
• Als je GEEN SMS-dienst wil met allerlei tussenstanden en uitslagen die je NIET wil weten.
• Als je NIET wil weten dat 020 weer gewonnen heeft.
• Als je wilt weten wanneer je de samenvatting WEL kan bekijken.
• Als je GEEN ZIN hebt om je eerst door al het 'goede' nieuws over 020 heen te worstelen.
• Als je ALTIJD blij wil zijn met het bericht dat je krijgt.
• Als je NIET wil dat 020 geld aan je verdient.
pi_31890548
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]

Al die domme havenarbeiders gelijk smsen

gaan die gasten flink aan verdienen
  woensdag 2 november 2005 @ 10:44:20 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31890617
Typisch calimero-gedrag van zowel Feyenoord als PSV. Oderint, dum metuant.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 2 november 2005 @ 10:46:39 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31890718
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef 2Drix het volgende:

[..]

Al die domme havenarbeiders gelijk smsen

gaan die gasten flink aan verdienen
Generaliseer.nl
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
Typisch calimero-gedrag van zowel Feyenoord als PSV. Oderint, dum metuant.
Generaliseer.nl

Wat een belachelijk site zeg. Nou heb ik een schijthekel aan ajax en ik mag graag trollen en flamen met jullie neusjes maar dit vink wel heel erg ver gaan hoor. Dan is de lol van de vete eraf imho
pi_31890744
Is waarschijnlijk door een paar ajacieden opgezet om zo geld te verdienen met de domheid van andere supporters... (1,50 euro p.o.b. bijvoorbeeld)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_31890767
Ik vind dat eigenlijk wel een geinige actie. Zo ver gaat het toch niet?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31890915
Hoe gaan we vanavond spelen ?

Ik denk zo iets:
1
2
3
4
5
6
7
                   Stekelenburg

Heijtinga    Grygera   Maduro   Juanfran

Pienaar   De Jong   Sneijder   Emanuelson

Rosenberg               Babel
pi_31891039
Geloof nooit dat Blind nu ineens voor 2 spitsen gaat, het zal wel hetzelfde worden als afgelopen vrijdag, zonder Trabelsi en Boukhari maar met Heitinga en Sneijder op hun plek. Babel en Pienaar op de flanken en Ananas centraal.
pi_31891235
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Suijk het volgende:
Is ook wel geinig, en ver gaat het ook niet, beetje treurig is het wel.
Valt me de laatste tijd erg op dat als ik met vrienden praat die voor PSV of Feijenoord zijn dat ze meer bezig zijn met Ajax dan met hun eigen cluppie. Een fatsoenlijke discussie zit er niet in, zodra je begint over hun club dan is het gelijk in de verdediging en 'ja maar Ajax dan..'
pi_31891288
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31891364
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Suijk het volgende:
ze doen maar hoor vind het wel grappig. als ze er werkelijk geld mee kunnen verdien durf ik het zelfs wel briljant te noemen
pi_31891385
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:01 schreef mr_cucumber het volgende:
Geloof nooit dat Blind nu ineens voor 2 spitsen gaat, het zal wel hetzelfde worden als afgelopen vrijdag, zonder Trabelsi en Boukhari maar met Heitinga en Sneijder op hun plek. Babel en Pienaar op de flanken en Ananas centraal.
daar ben ik ook bang voor......
  woensdag 2 november 2005 @ 11:19:03 #41
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31891516
Zal wel weer gewoon 4-3-3 worden met Babel en Rosales op de vleugels en ananas in de spits denk ik.

Ik verwacht een moeilijke wedstrijd voor ajax.
Indien ze winnen daar en Arsenal wint thuis van Praag zit ajax zo goed als zeker in de 2e ronde.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31891542
En toen dacht ajax weer aan voetbal.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:20:11 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31891545
Ik hoop eigenlijk dat er komende transferperiode een centrale verdediger (Daniël Majstorovic, Ron Vlaar of Gijs Luirink bijvoorbeeld) wordt aangetrokken, zodat Hedwiges Maduro weer een linie kan doorschuiven. Met Hedwiges Maduro in plaats van Tomás tikkie breed Galásek kan er veel meer druk naar voren worden gezet, met Nigel de Jong en Wesley Sneijder respectievelijk rechts en links van hem, heeft Ajax dan een geweldig sterk middenveld. Verder hoop ik dat Ajax haar klassieke buitenspelers uit de jeugd (Jong Ajax en Ajax A1) een kans geeft, want waarom zou je het niet doen? Clarence Seedorf debuteerde toch ook al op zestienjarige leeftijd? Met goede buitenspelers zullen al onze spitsen (Markus Rosenberg, Ryan Babel, Angelos Charisteas en Yannis Anastasiou) het net wel kunnen vinden. Ik heb vertrouwen in martin van Geel, nu moet hij dit nog waarmaken.
pi_31891570
Rosales vond ik vorige keer tegen Thun best goed spelen, wat mij betreft krijgt hij een kans ipv. Pienaar, die op rechtsbuiten niet tot zijn recht kom en eigenlijk alleen maar gefrustreerd rond loopt daar.
pi_31891571
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Wat, is toch zo? Babel komt graag naar binnen om met zijn rechter uit te halen. Dus zet hem dan in 442 als linkerspits....
en waarom komt ie graag naar binnen? omdat ie linksbuiten staat en en met links toch geen voorzet kan geven. hij past zich aan aan de situatie.
pi_31891627
Ajax! Met ongekende afstand de mooiste club van de wereld!

ontopic:
Als die gasten van zurich met 1-6 thuis verliezen moeten we daar 3 punten pakken, het elftal bestaat alleen maar uit houthakkers. Gaat iemand nog in Amsterdam kijken?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_31891633
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
blabla
dat Maduro verhaal ben ik helemaal met je eens. het liefst zie ik Vlaar komen.
Maar lopen er nog wel goede buitenspelers rond in de jeugd? De Mul is al verhuurd en ook Esajas hebben ze weggedaan, bovendien staat Jong Ajax nu 1-na laatste
pi_31891654
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Gaat iemand nog in Amsterdam kijken?
uuhm. ja ikke
pi_31891685
Daniël Majstorovic zal wel naar PSV gaan als vervanger van Alex, toch zie ik liever Vlaar komen... en Frank de Boer voor de ervaring en coaching achterin...
pi_31891729
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
goed stukje

'Vroegah' gooide men schijnbaar gewoon uit het niets een jeugdspeler erin als dat nodig was op die positie zonder kunstgrepen waar de centrale middenvelder ineens linksbuiten kwam te staan oid.
Waarom geen Goossens of Boerrigter proberen op linksbuiten, dat ze jong zijn nou en? Ze hebben toch een contract bij Ajax? Dan lijkt het me dat ze best wat kunnen. Bovendien kent iedereen Babel's truukje nu wel en is dat makkelijk te verdedigen.

Het liefst heb ik trouwens 2 centrale verdedigers die in de winterstop aangetrokken worden. Escude zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen en weinig meer aan spelen toekomen, en ik verwacht eigenlijk dat Grygera (als Tsjechie het WK haalt) na de zomer ook ergens in Italie speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')