abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 10:56:44 #226
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31922144
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:56 schreef Robar het volgende:
kutwedstrijd lucky ajax thun is top who cares

2 - 4

Gisteravond in een notedop
pi_31922256
Thun was ook niet bepaald geweldig te noemen. Meer het lakse verdedigen van Ajax leverde hun kansen op dan briljant spel. Schrijnend voorbeeld was de 2-2.
En Ajax was niet lucky, de winst was logisch. Thun ging alles of niets spelen, bracht meer en meer aanvallers, waardoor er automatisch gaten vallen achterin.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 3 november 2005 @ 11:06:01 #228
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31922358
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
En Ajax was niet lucky

Jij loopt al een hele tijd te verkondigen dat je geen fan of supporter bent van ajax maar je loopt ze constant te verdedigen en te prijzen.

Wordt het niet eens tijd om uit de kast te komen?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31922433
Om even serieus te antwoorden, vond ik Ajax ook niet echt lucky.
Thun speelde opportunistisch en daardoor werden ze gevaarlijk. Dat was echt niet, omdat ze nu zo ontzettend goed waren.
Als dat schot van Maduro erin was gegaan en Thun had twee maal rood gekregen, dan was er helemaal niks aan de hand geweest. Al met al vind ik het geen lucky overwinning.

Maar daar is ook alles mee gezegd
pi_31922439
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jij loopt al een hele tijd te verkondigen dat je geen fan of supporter bent van ajax maar je loopt ze constant te verdedigen en te prijzen.

Wordt het niet eens tijd om uit de kast te komen?
wil jij zeggen dat de kansen voor Ajax niet pas kwamen toen Thun met 4 aanvallers in het veld stond? Als jij dat lucky wilt noemen, ga je gang.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:16:24 #231
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31922594
Ik vond Heitinga weer ongelukkig spelen gisteren. Het is pijnlijk om te zien hoe het gebrek aan zelfvertrouwen bezit van hem heeft genomen. Passes die niet lekker in de voet gespeeld werden, af en toe paniek reacties, niet alert meelopen met je directe man. Heb soms echt medelijden met die gast.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:19:47 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31922679
Ach, de enige die een beetje zijn niveau haalde was Emanuelson. Voor de rest was het erg slecht.

Ook Blind was niet best hoor, Babel faalde enorm, waarom WEER niet ingrijpen en Boukhari erin brengen danny???? Kan je nou ECHT een wedstrijd niet lezen en ingrijpen? Dan ben je niet veel beter dan Koeman...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 3 november 2005 @ 11:23:25 #233
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31922782
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

wil jij zeggen dat de kansen voor Ajax niet pas kwamen toen Thun met 4 aanvallers in het veld stond? Als jij dat lucky wilt noemen, ga je gang.
Over de gehele wedstrijd gezien heeft ajax redelijk lucky gewonnen daar in Bern.
Buiten dat schot van Maduro op de paal om is ajax niet tot nauwelijks gevaarlijk geweest buiten de doelpunten om en speelde het een zeer matige wedstrijd.

Thun daarentegen heeft zeker een handvol grote kansen gehad (waaronder die kopbal bij 2-2 die m'n oma er nog wel ingekopt had)

En dat jullie over 2 mogelijke roden kaarten moeten beginnen
* PyTh mompelt iets over een pot en een ketel.

Eindconclusie is wel dat de kans heel groot is dat en PSV en ajax door zullen gaan naar de 2e ronde CL en dat is al een hele tijd niet meer voorgekomen volgens mij.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:25:18 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31922820
Ajax was idd redelijk lucky soms, maar op andere momenten ook totaal niet. Weer open kansen gemist, schot van Maduro, binnenkant paal, maar wel weer mis. Die elleboog die de scheids niet gezien heeft...
Get woke, go broke!
pi_31922920
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef PyTh het volgende:

[..]

Over de gehele wedstrijd gezien heeft ajax redelijk lucky gewonnen daar in Bern.
Buiten dat schot van Maduro op de paal om is ajax niet tot nauwelijks gevaarlijk geweest buiten de doelpunten om en speelde het een zeer matige wedstrijd.
De overwinning was zeker onverdiend, op basis van het spel. Maar een fout van de coach van Thun (zwakke verdediging (die alleen functioneert door in de weg te lopen) uitdunnen) heeft uiteindelijk geresulteerd in de overwinning. Als Thun gewoon met 6 man was blijven verdedigen, had het waarschijnlijk 2-2 gebleven, of zelfs 3-2 geworden.
quote:
Thun daarentegen heeft zeker een handvol grote kansen gehad (waaronder die kopbal bij 2-2 die m'n oma er nog wel ingekopt had)
Ontken ik niet, maar als je ze er niet inschiet, verdien je de overwinning ook niet. Ik meen me een zekere wedstrijd in Eindhoven te herinneren, waarin een Amsterdamse club vele kansen kreeg, maar ze onbenut liet. Die verdienden het ook niet om te winnen.
quote:
En dat jullie over 2 mogelijke roden kaarten moeten beginnen
* PyTh mompelt iets over een pot en een ketel.
Het zit echt diep hè?
quote:
Eindconclusie is wel dat de kans heel groot is dat en PSV en ajax door zullen gaan naar de 2e ronde CL en dat is al een hele tijd niet meer voorgekomen volgens mij.
daar kunnen we het in elk geval over eens zijn.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:30:19 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31922956
En trouwens, dat Pienaar nou iets deed tegen psv (ik blijf erbij dat hij zich afzette) wil niet zeggen dat je dan als Ajacied maar vogelvrij bent natuurlijk. Staat 100% los van elkaar.

Die elleboog was echt een van de aller duidelijkste en smerigste overtredingen die ik gezien heb de laatste tijd.
Get woke, go broke!
  donderdag 3 november 2005 @ 11:32:51 #237
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31923007
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, dat Pienaar nou iets deed tegen psv (ik blijf erbij dat hij zich afzette) wil niet zeggen dat je dan als Ajacied maar vogelvrij bent natuurlijk. Staat 100% los van elkaar.

Die elleboog was echt een van de aller duidelijkste en smerigste overtredingen die ik gezien heb de laatste tijd.
Mee eens, Hij zal wel geschorst worden voor de laatste 2 CL wedstrijden.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:35:44 #238
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31923088
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
De overwinning was zeker onverdiend, op basis van het spel. Maar een fout van de coach van Thun (zwakke verdediging (die alleen functioneert door in de weg te lopen) uitdunnen) heeft uiteindelijk geresulteerd in de overwinning. Als Thun gewoon met 6 man was blijven verdedigen, had het waarschijnlijk 2-2 gebleven, of zelfs 3-2 geworden.
Dat maakt de overwinning toch niet minder lucky?
Ik vind gewoon dat ajax heel goed is weggekomen gezien de kansen die Thun gemist heeft.
quote:
Ontken ik niet, maar als je ze er niet inschiet, verdien je de overwinning ook niet. Ik meen me een zekere wedstrijd in Eindhoven te herinneren, waarin een Amsterdamse club vele kansen kreeg, maar ze onbenut liet. Die verdienden het ook niet om te winnen.
Vele kansen?
Meer dan 3 zijn het er niet geweest en al helemaal niet van die kansen zoals Thun ze gisteren gekregen heeft.
quote:
Het zit echt diep hè?
Helemaal niet maar ik vind het gewoon een beetje hypocriet.
quote:
daar kunnen we het in elk geval over eens zijn.
Zijn we het toch nog ergens over eens
  donderdag 3 november 2005 @ 11:37:04 #239
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31923118
Als we met de Cup in onze handen staan heft niemand het meer over gisteravond
  donderdag 3 november 2005 @ 11:38:12 #240
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31923139
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, dat Pienaar nou iets deed tegen psv (ik blijf erbij dat hij zich afzette)

Dat kun je toch niet serieus menen????
Kijk de beelden nog maar eens goed na want het was een bewuste trap.

Verder was die elleboogstoot gisteren een zuivere rode kaart waard hoor.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:39:01 #241
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31923154
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat kun je toch niet serieus menen????
Kijk de beelden nog maar eens goed na want het was een bewuste trap.

Verder was die elleboogstoot gisteren een zuivere rode kaart waard hoor.
Was idd bewust van Pienaar. Had ook rood moeten zijn.
pi_31923204
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:35 schreef PyTh het volgende:
Vele kansen?
Meer dan 3 zijn het er niet geweest en al helemaal niet van die kansen zoals Thun ze gisteren gekregen heeft.
ik besef me net dat je het over PSV - Ajax had

EDIT EDIT EDIT EDIT
pi_31923257
En toch zeg ik nog altijd dat Ajax snelheid achterin mist. eerste goal van Thun had nooit kunnen vallen als hij had gestapt of als hij genoeg snelheid had. Dat is A geen snelheid hebben en B niet slim genoeg zijn. Maduro moet op zijn sodemieter krijgen voor dat balverlies telkens. Heitinga moet weer als een kerel spelen en niet als een mietje. Hij heeft voetballend niet veel als ie maar de beuk erin gooit dan kom thet wel goed. Babel... die man moet gewoon in de spits met zo'n rechter been heb je weinig ruimte nodig om te scoren. Urby vond ik wel redelijk goed spelen.... d ekeeper wat een mongool eerste klas is het. Krijgt verdomme een bal aangespeeld legt hem een kwartier voor zijn verkeerde voet om hem dan in allerijl nadat hij bedreigd wordt weer goed te leggen en over de zijlijn te trappen... TTTRRRRRRRRIN .. wake up hon!!! Zelfde geldt voor Heitinga.. gaat ingedraaid naar zijn verkeerde been en net doen of ie hem naar voren gaat spelen... zijn enige mogelijkheid was terug dat bleef het en dat moest hij uiteindelijk doen maar toen hij het deed bracht hij wel de doelman bijna in problemen.

Dat soort dingen moeten er als eerste uit gehaald worden. aan nemen spelen gewoon.. je hoeft niet goed te zijn als de balsnelheid maar hoog blijft.

Eerste paal daar moet een spits standaard naar toe komen dan weet de rest van zijn ploeg achter hem wat ie gaat doen en kunnen ze positie kiezen. Hij kwam 1 keer naar de eerste paal en scoorde. Niet dat er zo veel geweldige ballen vanaf de zijlijn kwamen maar als ze komen bij de eerste moet je er gewoon staan want dan MOET de doelman de eerste paal gaan dekken en komt de tweede vrij voor een duel als de bal erover heen gaat.

Zelf verdedigend.. jezus wat een ruimte en wat een gebrek aan snelheid bij de backs om rugdekking te geven als de centrale man op de centrale spits speelt. Wat houdt ajax het veld bij bal verlies onnodig breed waardoor je altijd 1-1 speelt verdedigend.

Tsjah verder vond ik de inzet wel aardig goed.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:44:22 #244
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31923270
Die kansen van Thun zijn bij mij meer blijven hangen, maar er zijn genoeg ballen geweest die er inderdaad in hadden gemogen. Na een schot van Babel bijvoorbeeld,Anastasiou en Sneijder hadden 'm er wel in moeten kunnen werken. Wat kopkansen en wat schoten die meters hoog over gingen. Maar Lustrinelli had inderdaad 2 hele goede kansen, en daarnaast waren er nog een handvol halfbakken kansen (voorzet waar die duikelaar niet bij kon, en dat soort gevallen)..

Als Ajacied had ik bij rust in elk geval het gevoel alsof het al 3-1 ofzo kon zijn, en achteraf wellicht 6-6 als alles erin was gegaan.
pi_31924454
Hey, who cares of t lucky of niet was? We hebben gewonnen met 2-4. Stop met huilen. We zitten zo goed als in de 2e ronde! Stop met huilen!!!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31924496
Het resultaat kan je niet over zeuren, maar het spel en de rest wel lijkt me.
That's all folks!
  donderdag 3 november 2005 @ 12:31:08 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31924569
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:27 schreef Jajong het volgende:
Hey, who cares of t lucky of niet was? We hebben gewonnen met 2-4. Stop met huilen. We zitten zo goed als in de 2e ronde! Stop met huilen!!!
Samenvatting gekeken of heb je je vriendin teleurgesteld?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31924581
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:44 schreef twi het volgende:
Die kansen van Thun zijn bij mij meer blijven hangen, maar er zijn genoeg ballen geweest die er inderdaad in hadden gemogen. Na een schot van Babel bijvoorbeeld,Anastasiou en Sneijder hadden 'm er wel in moeten kunnen werken. Wat kopkansen en wat schoten die meters hoog over gingen. Maar Lustrinelli had inderdaad 2 hele goede kansen, en daarnaast waren er nog een handvol halfbakken kansen (voorzet waar die duikelaar niet bij kon, en dat soort gevallen)..

Als Ajacied had ik bij rust in elk geval het gevoel alsof het al 3-1 ofzo kon zijn, en achteraf wellicht 6-6 als alles erin was gegaan.
Inderdaad, de kansenverhouding zal in zijn totaliteit redelijk gelijk zijn, dus op basis daarvan kan je Ajax niet lucky noemen. Dat ze 2 keer scoren in blessuretijd is wel lucky.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31924583
Er is altijd wel wat te huilen hier, als we goed spelen winnen we niet, dus wordt er gezeken over t gebrek aan scorend vermogen, spelen we drama, maar scoren we 4 keer en winnen we, is t ook weer niet goed. Iedereen wil natuurlijk dat Ajax weer geweldig speelt EN 4/5 keer scoort en iedereen van de mat veegt, maar das wishful thinking boys
pi_31924594
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Samenvatting gekeken of heb je je vriendin teleurgesteld?
Opnemen en zonet gekeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')