Gisteravond in een notedopquote:Op donderdag 3 november 2005 10:56 schreef Robar het volgende:kutwedstrijd
lucky ajax
thun is top
who cares
2 - 4
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
En Ajax was niet lucky
wil jij zeggen dat de kansen voor Ajax niet pas kwamen toen Thun met 4 aanvallers in het veld stond? Als jij dat lucky wilt noemen, ga je gang.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Jij loopt al een hele tijd te verkondigen dat je geen fan of supporter bent van ajax maar je loopt ze constant te verdedigen en te prijzen.
Wordt het niet eens tijd om uit de kast te komen?![]()
Over de gehele wedstrijd gezien heeft ajax redelijk lucky gewonnen daar in Bern.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wil jij zeggen dat de kansen voor Ajax niet pas kwamen toen Thun met 4 aanvallers in het veld stond? Als jij dat lucky wilt noemen, ga je gang.
De overwinning was zeker onverdiend, op basis van het spel. Maar een fout van de coach van Thun (zwakke verdediging (die alleen functioneert door in de weg te lopen) uitdunnen) heeft uiteindelijk geresulteerd in de overwinning. Als Thun gewoon met 6 man was blijven verdedigen, had het waarschijnlijk 2-2 gebleven, of zelfs 3-2 geworden.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Over de gehele wedstrijd gezien heeft ajax redelijk lucky gewonnen daar in Bern.
Buiten dat schot van Maduro op de paal om is ajax niet tot nauwelijks gevaarlijk geweest buiten de doelpunten om en speelde het een zeer matige wedstrijd.
Ontken ik niet, maar als je ze er niet inschiet, verdien je de overwinning ook niet. Ik meen me een zekere wedstrijd in Eindhoven te herinneren, waarin een Amsterdamse club vele kansen kreeg, maar ze onbenut liet. Die verdienden het ook niet om te winnen.quote:Thun daarentegen heeft zeker een handvol grote kansen gehad (waaronder die kopbal bij 2-2 die m'n oma er nog wel ingekopt had)
Het zit echt diep hè?quote:En dat jullie over 2 mogelijke roden kaarten moeten beginnen
* PyTh mompelt iets over een pot en een ketel.
daar kunnen we het in elk geval over eens zijn.quote:Eindconclusie is wel dat de kans heel groot is dat en PSV en ajax door zullen gaan naar de 2e ronde CL en dat is al een hele tijd niet meer voorgekomen volgens mij.
Mee eens, Hij zal wel geschorst worden voor de laatste 2 CL wedstrijden.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, dat Pienaar nou iets deed tegen psv (ik blijf erbij dat hij zich afzette) wil niet zeggen dat je dan als Ajacied maar vogelvrij bent natuurlijk. Staat 100% los van elkaar.
Die elleboog was echt een van de aller duidelijkste en smerigste overtredingen die ik gezien heb de laatste tijd.
Dat maakt de overwinning toch niet minder lucky?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
De overwinning was zeker onverdiend, op basis van het spel. Maar een fout van de coach van Thun (zwakke verdediging (die alleen functioneert door in de weg te lopen) uitdunnen) heeft uiteindelijk geresulteerd in de overwinning. Als Thun gewoon met 6 man was blijven verdedigen, had het waarschijnlijk 2-2 gebleven, of zelfs 3-2 geworden.
Vele kansen?quote:Ontken ik niet, maar als je ze er niet inschiet, verdien je de overwinning ook niet. Ik meen me een zekere wedstrijd in Eindhoven te herinneren, waarin een Amsterdamse club vele kansen kreeg, maar ze onbenut liet. Die verdienden het ook niet om te winnen.
Helemaal niet maar ik vind het gewoon een beetje hypocriet.quote:Het zit echt diep hè?
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:daar kunnen we het in elk geval over eens zijn.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, dat Pienaar nou iets deed tegen psv (ik blijf erbij dat hij zich afzette)
Was idd bewust van Pienaar. Had ook rood moeten zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kun je toch niet serieus menen????
Kijk de beelden nog maar eens goed na want het was een bewuste trap.
Verder was die elleboogstoot gisteren een zuivere rode kaart waard hoor.
ik besef me net dat je het over PSV - Ajax hadquote:Op donderdag 3 november 2005 11:35 schreef PyTh het volgende:
Vele kansen?
Meer dan 3 zijn het er niet geweest en al helemaal niet van die kansen zoals Thun ze gisteren gekregen heeft.
Samenvatting gekeken of heb je je vriendin teleurgesteld?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:27 schreef Jajong het volgende:
Hey, who cares of t lucky of niet was? We hebben gewonnen met 2-4. Stop met huilen. We zitten zo goed als in de 2e ronde! Stop met huilen!!!
Inderdaad, de kansenverhouding zal in zijn totaliteit redelijk gelijk zijn, dus op basis daarvan kan je Ajax niet lucky noemen. Dat ze 2 keer scoren in blessuretijd is wel lucky.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:44 schreef twi het volgende:
Die kansen van Thun zijn bij mij meer blijven hangen, maar er zijn genoeg ballen geweest die er inderdaad in hadden gemogen. Na een schot van Babel bijvoorbeeld,Anastasiou en Sneijder hadden 'm er wel in moeten kunnen werken. Wat kopkansen en wat schoten die meters hoog over gingen. Maar Lustrinelli had inderdaad 2 hele goede kansen, en daarnaast waren er nog een handvol halfbakken kansen (voorzet waar die duikelaar niet bij kon, en dat soort gevallen)..
Als Ajacied had ik bij rust in elk geval het gevoel alsof het al 3-1 ofzo kon zijn, en achteraf wellicht 6-6 als alles erin was gegaan.
Opnemen en zonet gekekenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Samenvatting gekeken of heb je je vriendin teleurgesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |