quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef Zhenar het volgende:
Even een serieus vraagje: ik heb sinds gisteren een rare pijn in mijn borst. Vooral als ik diep adem haal. WTF is dat? Het irriteert mij en doet mij willenstoppen met roken
.
HET WAS ECHT ZO!!11!1! ONGELOVIGE THOMAS!!1!!quote:
Dat moet sowieso.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef Zhenar het volgende:
Even een serieus vraagje: ik heb sinds gisteren een rare pijn in mijn borst. Vooral als ik diep adem haal. WTF is dat? Het irriteert mij en doet mij willenstoppen met roken
.
Tja, ik weet niet. Het doet niet heel erg pijn ofzo. Maar het voelt niet helemaal OK. Lijkt alsof het in het borstbeen zit, maar misschien toch daaronder... weird.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een beginnende verkoudheid ofzo? Anders even naar de dokter want willen stoppen met roken is wel heftig
Defineer fluf!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bing schoof zijn hele vuist in de fluf van Nina!![]()
Eng!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb/had soms wel eens last van steken bij mijn hart..
Nee. Het gekke is dat ik op die momenten juist helemaal niet 'druk' bezig ben.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eng!![]()
Als je hard had gerend ofzo? Dan is het minder raar.
Raar! Zou je er niet mee naar de dokter gaan? Je weet nooit... Er lopen genoeg mensen rond met hartproblemen, soms zelfs zonder dat ze het weten. Niet dat ik je een complexje wil aanpraten hoor!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Het gekke is dat ik op die momenten juist helemaal niet 'druk' bezig ben.
Ach.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Raar! Zou je er niet mee naar de dokter gaan? Je weet nooit... Er lopen genoeg mensen rond met hartproblemen, soms zelfs zonder dat ze het weten. Niet dat ik je een complexje wil aanpraten hoor!
[ Bericht 5% gewijzigd door MissBliss op 02-11-2005 20:48 (oeps) ]quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou kijk.... Dat zag ik natuurlijk al toen ik op invoeren klikte![]()
![]()
Maar dat editten duurde zo lang![]()
![]()
Dus ja, het is niet dat ik heel dom ben ofzo
Gniffel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen.
Ik dadelijk ook niet.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen.
Ik dadelijk ook niet.
Dat heeft iedereen toch wel eens?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb/had soms wel eens last van steken bij mijn hart..
LB!!!!quote:
Ja joh, heel normaal. Net als een hersenbloedinkje... even duizelig en dan weer DOORZUIPUHHHH!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch wel eens?![]()
Dat je even niet diep kunt ademen, alsof er onder je hart iets vast zit.
Maar ja, ik ben geen dokter.![]()
Hmm, in mijn familie heb ik er nog niemand over gehoord.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch wel eens?![]()
Dat je even niet diep kunt ademen, alsof er onder je hart iets vast zit.
Maar ja, ik ben geen dokter.![]()
Ach.quote:
Ik editte zó snel dat er niet eens een melding kwamquote:Op woensdag 2 november 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
[ Bericht 5% gewijzigd door MissBliss op 02-11-2005 20:48 (oeps) ]
Ah, vast weer een lijst waar ik niet op sta.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LB!!!!![]()
![]()
[hard gestegen in Zhenars favo lijst
]
Ja!!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat Buup nog lang heeft, laten we allemaal wat aardiger voor 'm zijn..
Kloptquote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, vast weer een lijst waar ik niet op sta..
quote:Favo Fok!ers:
Airelle, Babette21, Bar_rel, Bupatih, BVO, Christine, Dada, Dizer, Duiveltja, _ElMaikel_, LeBeau, Mark_03, MissBliss, Niksan, Tania18, Timbob, Tom_Tom-, Svensational
...
En natuurlijkHaaibaaike
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, vast weer een lijst waar ik niet op sta..
Kunnen we al solliciteren?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat Buup nog lang heeft, laten we allemaal wat aardiger voor 'm zijn..
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kunnen we al solliciteren?.
Dat komt door Sven de Dictatorquote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Zhenar het volgende:
WAAROM KRIJG IK EEN "you need voice" MELDING IN #SHO!?!??/!!?!!/!1/1?/!!!!!!1!![]()
Ik wist dat ik iets fout deed.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Kijk, daarom sta je niet in mijn lijstje. BOTTE LUL!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets fout deed..
.
Oeh, ietsje lager graagquote:
forum@fok.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kunnen we al solliciteren?.
*kietel*quote:
Zo bot ben ik dan ook weer niet echt niet Zhenar, echt nietquote:
hihihihihiniehieeeeeedoehoennnnhihihihihihihi!!!quote:
En het condoleance-register?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo bot ben ik dan ook weer niet echt niet Zhenar, echt niet.
Ik wacht wel op een MEDje..
Oh jaquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Er staat dat ik gebanned ben van IRC..
Open proxy found ofzo..
Wat is dat?.
quote:[21:34] * BVO has joined #SHO
[21:34] * BVO has quit IRC (User has been banned from Tweakers.net ([TweakBopm] Open proxy found on your host, please visit www.njabl.org/cgi-bin/lookup.cgi?query=62.45.107.212))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |