Ja, het was er heel heetquote:Op woensdag 2 november 2005 13:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
/shock
Was er vuur? En met vuur bedoel ik vlammenzee.
Een bescheiden beeldje, zoals deze vind ik wel passend.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Held!
Ze moeten een standbeeld voor je oprichten!
Bescheidenheid siert den mensch!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
Een bescheiden beeldje zoals deze vind ik wel passend
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet meerin![]()
Maar ik ben dan ook een paar maanden ook niet geweest![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert den mensch!
Persoonlijk dacht ik eerder aan zoiets
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Ja, maar jij bent Zhenar, le duh.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik ook, maar ik ben niet uit de OP gehaald.
![]()
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik ook, maar ik ben niet uit de OP gehaald.
![]()
quote:Accijns borrel omlaag
DEN HAAG - De accijns op sterke drank, zoals jenever, whisky en cognac, moet per 1 januari 2006 omlaag. Daardoor wordt een literfles van dergelijke hartversterkers gemiddeld anderhalf tot twee euro goedkoper.
Dat eist het CDA met steun van de coalitiepartners VVD en D66 van minister Zalm (Financiën). Volgens Kamerlid Frans de Nerée tot Babberich van de grootste regeringsfractie is de omzet van de slijterijen in ons land sinds de laatste accijnsverhoging in 2003 schrikbarend gedaald. Het omzetverlies bedraagt tientallen procenten per jaar, oplopend tot 46 procent in slijterijen in de grensstreken.
Dat komt doordat consumenten in die gebieden hun borreltje massaal inslaan in België en Duitsland. De slijterijen verwachten dat de omzetdaling de komende jaren doorzet.
Betekent dit dat we de dames hier nog vaker dronken zullen zien?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent Zhenar, le duh.![]()
oeh!quote:
Ik zeg ook maar wat.quote:
Ja maar nooouuuquote:Op woensdag 2 november 2005 13:45 schreef LeBeau het volgende:
MissB, het zal wel even duren voordat De Lach terugkomt. Ik ben erg gehecht geraakt aan Geile Blik.![]()
Wat is er mis met deze en z'n "Sex?quote:
Ik drink nooit sterke drank, alleen zachte (quote:Op woensdag 2 november 2005 13:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Betekent dit dat we de dames hier nog vaker dronken zullen zien?
Maar die neukt toch met die ouwe vent?quote:
Tja, ik mis gewoon die prodent-smilequote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze en z'n "Sex?" look?
Da's niet waar.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar die neukt toch met die ouwe vent?
Waarom zegt ze dan "Hey Bupie"?.
Ik had het kunnen weten.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sorry...!
Kan je der ook een maken van Amy Acker!?
Volgens HW drink je toch ook sterke drank, zo lang het maar voorafgegaan wordt door "Jus d'Orange met..." ?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik drink nooit sterke drank, alleen zachte () drank als wijn
![]()
Hmmz... ik ben nog niet helemaal overtuigd.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's niet waar.
Het was een leugen.!
Ha!
Heb je niet Ruig Maar Schattig? Da’s meer mijn ding...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:45 schreef LeBeau het volgende:
MissB, het zal wel even duren voordat De Lach terugkomt. Ik ben erg gehecht geraakt aan Geile Blik.![]()
Geen ouwe geile mannetjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz... ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Waar rook is, is vuur.
Waar Kristin is, zijn ouwe geile mannetjes.
Oh, dus dit is z'n Geile Blik?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:45 schreef LeBeau het volgende:
Jonge groene blaadjes die geilen op oudere actrices?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen ouwe geile mannetjes.
Maar jonge, groene blaadjes.
Zoete meuk ja.. maar geen whisky of jenever ofzo hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens HW drink je toch ook sterke drank, zo lang het maar voorafgegaan wordt door "Jus d'Orange met..." ?![]()
note!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef Duiveltja het volgende:
http://static.sky.com/images/pictures/1280879.jpg
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jonge groene blaadjes die geilen op oudere actrices?
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef Duiveltja het volgende:
![]()
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef Duiveltja het volgende:
![]()
pussyquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zoete meuk ja.. maar geen whisky of jenever ofzo hoor![]()
En dat is alleen als de wijn op is ofzo
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:23 schreef beaverhausen het volgende:
Heb ik iets gemist in mijn afwezigheid?
Is Kristin de nieuwe Wytske geworden?
Whehehequote:
Nee, ze zuigt aan een 60 jarige piemolquote:Op woensdag 2 november 2005 14:23 schreef beaverhausen het volgende:
Is Kristin de nieuwe Wytske geworden?
*ban aanvraagt*quote:Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, ze zuigt aan een 60 jarige piemol
Dan kan je beter 2 van die drankjes bestellen als je uitgaat. Het heeft het zelfde effect en je bent goedkoper uitquote:Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe
Nu ben ik na 7 drankjes totaal bezopen en dan van 2 ofzo, dus ik vind het wel best zo![]()
quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je niet Ruig Maar Schattig? Da’s meer mijn ding...![]()
Ja maar dan zit ik na een uurtje zonder drinken en moet ikquote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan kan je beter 2 van die drankjes bestellen als je uitgaat. Het heeft het zelfde effect en je bent goedkoper uit![]()
NUMMER 2!!!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Ik heb:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat is dus 5 keer 'niet jouw smaak man' en 2 willekeurige anderen.
Dus toch een geile ouwe vent.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:32 schreef Bupatih het volgende:
*ook maar eens een kijkje neemt bij de icon manager*
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat waren mijn feest-icons van vorig jaar.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Ik heb:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat is dus 5 keer 'niet jouw smaak man' en 2 willekeurige anderen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus toch een geile ouwe vent..
wat zij zegt.quote:
Cola is ook niet alles nee....quote:Op woensdag 2 november 2005 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik na een uurtje zonder drinken en moet ikcola
bestellen ofzo
Ja. Hoi.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jouw smaak
![]()
Heb je niet...
[afbeelding]
Als ik zo kijk vind ik nummer 4 wel leuk.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jouw smaak
![]()
Heb je niet...
[afbeelding]
Ik ben gelukkig nooit BOBquote:Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Cola is ook niet alles nee....
Ik was een keer de BOB, moest ik dus de hele avond aan de cola. Ik was nog nooit zo hyper geweest men. Gelukkig kan je je energie in een discotheek wel kwijt als enige troost
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Mijn smaak is gewoon wat uitgebreider.
Mwa... 1 gaat ook wel, daar lijkt ie trouwens wel een totaal ander persoon als op de restquote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik zo kijk vind ik nummer 4 wel leuk.
Waarom dan? Ik vind het type Colin Farrell ookquote:
Toch denk ik dat mijn smaak uitgebreider is… :’)quote:Op woensdag 2 november 2005 14:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik vind het type Colin Farrell ook, alleen heeft het niet mijn voorkeur. Dat ik er geen avatar van heb betekent niet dat het niks vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |