Bram is het hele jaar al in Nederland hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een hele toffe!
Van Bupa
Maar ik wacht wel tot hij iig in Nederland is ofzo... de Sint dan
Het is nog niet eens half tien... Hoe laat beginnen die tentamens tegenwoordig in hemelsnaam?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef MissBliss het volgende:
Net echt zo'n twijfelachtig tentamen gemaakt... eerst wist ik bijna alles en daarna wist ik bijna niks
Ben benieuwd![]()
Half 9 dus, maar ik had niet superveel tijd nodigquote:Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is nog niet eens half tien... Hoe laat beginnen die tentamens tegenwoordig in hemelsnaam?
Goedemorgen ook.
Zit jij nog op school?!quote:
Tof, dan is het spannend!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef MissBliss het volgende:
Hello![]()
Net echt zo'n twijfelachtig tentamen gemaakt... eerst wist ik bijna alles en daarna wist ik bijna niks
Ben benieuwd![]()
Giebel!quote:
Was het een open boek tentamen? Die hadden we op de HRO altijd. En dan vaak meerkeuze ook. Jaja, niveau.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Half 9 dus, maar ik had niet superveel tijd nodig
Waren 25 meerkeuzevragen en dan 5 open.
En goedemorgen ja![]()
Niet eensquote:Op woensdag 2 november 2005 10:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Was het een open boek tentamen? Die hadden we op de HRO altijd. En dan vaak meerkeuze ook. Jaja, niveau.
"Hier heb je alle antwoorden, zoek nu maar in je boeken en aantekeningen welke goed zijn."quote:Op woensdag 2 november 2005 10:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Nee die heb ik ook wel eens gehad ja, ik snap daar de logica niet echt achter eigenlijk
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:01 schreef bar_rel het volgende:
![]()
Wat heb ik heeeeeééééérlijk geslapen zeg! Moohh
Wat een goede morgen![]()
![]()
quote:
Bij ons waren het dan wel open vragen en een Engels boek.. om het enigszins moeilijk te makenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
"Hier heb je alle antwoorden, zoek nu maar in je boeken en aantekeningen welke goed zijn."![]()
En dan het oefententamen niet geleerd hebbenquote:Maar dat is niet zo erg als een tentamen dat precies hetzelfde is als een oefen tentamen.![]()
Is het bij jullie toevallig ook zo dat je (bijna) precies hetzelfde tentamen krijgt als in de oefentoets?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij ons waren het dan wel open vragen en een Engels boek.. om het enigszins moeilijk te maken
[..]
En dan het oefententamen niet geleerd hebben
Ik hoop trouwens dat ze dat morgen doen, want ik moet 2 boeken leren (onmogelijk natuurlijk) dus ik had idd mn hoop op het oefententamen gevestigd
Lees je nu wel wat we schrijven?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is het bij jullie toevallig ook zo dat je (bijna) precies hetzelfde tentamen krijgt als in de oefentoets?Dat had ik dus gister, en ik kon die oefentoets echt voor geen meter. Dat verklaarde ook waarom ik als eerste van de 150 mensen weg was
!
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 2 november 2005 11:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lees je nu wel wat we schrijven?
Herkansingen zijn soms ook precies hetzelfde als het originele tentamen
Had een vriend van me bij z'n theorie voor z'n rijbewijs. Zakt hij de eerste keer, krijgt hij de tweede keer precies dezelfde vragen. Nee, zo leer je de verkeersregels.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lees je nu wel wat we schrijven?
Herkansingen zijn soms ook precies hetzelfde als het originele tentamen
Hehequote:Op woensdag 2 november 2005 11:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Had een vriend van me bij z'n theorie voor z'n rijbewijs. Zakt hij de eerste keer, krijgt hij de tweede keer precies dezelfde vragen. Nee, zo leer je de verkeersregels.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
edit: hier heb ik hem vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |