Ah, vast weer een lijst waar ik niet op sta.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LB!!!!![]()
![]()
[hard gestegen in Zhenars favo lijst
]
Ja!!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat Buup nog lang heeft, laten we allemaal wat aardiger voor 'm zijn..
Kloptquote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, vast weer een lijst waar ik niet op sta..
quote:Favo Fok!ers:
Airelle, Babette21, Bar_rel, Bupatih, BVO, Christine, Dada, Dizer, Duiveltja, _ElMaikel_, LeBeau, Mark_03, MissBliss, Niksan, Tania18, Timbob, Tom_Tom-, Svensational
...
En natuurlijkHaaibaaike
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, vast weer een lijst waar ik niet op sta..
Kunnen we al solliciteren?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat Buup nog lang heeft, laten we allemaal wat aardiger voor 'm zijn..
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kunnen we al solliciteren?.
Dat komt door Sven de Dictatorquote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Zhenar het volgende:
WAAROM KRIJG IK EEN "you need voice" MELDING IN #SHO!?!??/!!?!!/!1/1?/!!!!!!1!![]()
Ik wist dat ik iets fout deed.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Kijk, daarom sta je niet in mijn lijstje. BOTTE LUL!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets fout deed..
.
Oeh, ietsje lager graagquote:
forum@fok.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kunnen we al solliciteren?.
*kietel*quote:
Zo bot ben ik dan ook weer niet echt niet Zhenar, echt nietquote:
hihihihihiniehieeeeeedoehoennnnhihihihihihihi!!!quote:
En het condoleance-register?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo bot ben ik dan ook weer niet echt niet Zhenar, echt niet.
Ik wacht wel op een MEDje..
Oh jaquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Er staat dat ik gebanned ben van IRC..
Open proxy found ofzo..
Wat is dat?.
quote:[21:34] * BVO has joined #SHO
[21:34] * BVO has quit IRC (User has been banned from Tweakers.net ([TweakBopm] Open proxy found on your host, please visit www.njabl.org/cgi-bin/lookup.cgi?query=62.45.107.212))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |