Nou de bom barst echt wel een x hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Maar geloof mij, echt ruzie komt hier niet van. Hoogstens wat geroddel enzo
Leuke titel Wickedangel
Roel zou zeggen: een kansloze TT !quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wát een come back, met dit topic!![]()
Lul toch niet zo dom uit je nek man.quote:
Ik heb er idd goed de pest over in. Tis net of me een feestje is afgepakt......quote:
Hoeveel stenen moeten er nog bij komen, voordat er ruzie is?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is gewoon de eerste steen die gelegd wordt naar spanningen toe.
Je moet zoiets rustig opbouwen. Ik vind het helemaal geen verkeerd idee van BB.
Precies. En ze zullen er wel massaal intrappen. Het was ook niet haar schuld natuurlijk, maar haar reactie had gewoon een reactie moeten zijn van 'schijt aan alles'. Helaas zoekt ze weer bevestiging.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Is een staaltje omgekeerde psychologie van Dido, net doen alsof de anderen haar haten waardoor die juist sympathie voor haar krijgen in plaats van dat ze haar inderdaad gaan haten
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er idd goed de pest over in. Tis net of me een feestje is afgepakt......
Omdat Dido liever niet dooging met t feestje,quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef Suuz_ het volgende:
wat is er gebeurt met dido dan ik weet het nog niet :S
Oe inkoppertje.... Zal ik.................??quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
"Jullie vinden me allemaal stom... jullie vinden me allemaal stom"
nou nou scan, trek het je niet aan, we verschillen hooguit van mening over Lieske en Mennoquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Ja een keer, maar wanneer komt die keerquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou de bom barst echt wel een x hoor.
Het kan gewoon niet anders
Volkomen logische reactie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
A gossiequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er idd goed de pest over in. Tis net of me een feestje is afgepakt......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |