Ze deed net nog mee.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
shmoopy heeft gelukkig nooit geslowchat. Daar is het 't type niet voor.
Yvonne is de enige A die nog een beetje meepost.quote:
Zegt niks.Leer mij shmoopy kennen.quote:
Precies, ik wou 't zelf niet voorzeggen, maar tong80 inderdaad. Die heeft dus reteveel posts. Echt reteveel dus. Dus niet dat je zegt van: "Nou nou nou, dat valt toch wel een beetje mee?". Nee dus, valt niet mee. Het zijn er echt reteveel, écht reteveel. Er zijn verhalen bekend over mensen die hun postaantal naast dat van tong80 hebben gelegd en toen met een acuut minderwaardigheidscomplex zijn opgenomen. Met sommigen van hen gaat het nu weer redelijk. Met de meesten van hen komt het nooit meer goed. "Waarom?", vraag je je af? Nou, heel simpel: tong80 heeft reteveel posts, daar steekt elk postaantal nogal schraal bij af.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef shmoopy het volgende:
Jij doelt zeker op tong80?
Die heeft namelijk écht re-te-veel posts.
Inderdaad belachelijk. Het idee meissie. Nog bloemkool in huis trouwens ?quote:
Het is gewoon duidelijk aanwezig zijn en autoriteit uitstralen, toch?quote:
Precies, anders had jij ook wel zo veel posts als tong80. Maar dat is dus niet zo. Sterker nog: niémand heeft zo veel posts als tong80. Wat dat betreft is tong80 een beetje de Bill Gates van Fok! Die is namelijk ook als nerd in z'n eigen garage begonnen.quote:
Oh, dat verklaart alles.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
shmoops hij is in december 2003 pas aangemeld.
Ja, ik kan geen boerekool meer zien shmoopy.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart alles.
En bloemkool?
September men, September.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
shmoops hij is in december 2003 pas aangemeld.
Sorry oldbiequote:
Bijna 10k post, dan is het pas officieel he.quote:
Och, met een Hema-worst...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ik kan geen boerekool meer zien shmoopy.
Zeg, dat is gemeen om te zeggen nu zuidplein en dus ook de hema dicht is.quote:
Geen Rosbief iddquote:
Wel even het velletje eraf halen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:38 schreef shmoopy het volgende:
Och, met een Hema-worst...
Een moslim-worst!quote:
Een tong80 naamtopic, wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit topic is nu ook al een soort slowchat
Sex drugs & rock 'n' rollquote:Op donderdag 3 november 2005 20:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een tong80 naamtopic, wat verwacht je dan?.
Ik heb er zelf ook spijt van nu, ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, dat is gemeen om te zeggen nu zuidplein en dus ook de hema dicht is..
* pc-fr34k zet wat rock 'n' roll op, draait een blow, nu alleen de sex nog.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook spijt van nu, ja.
Spuit 11 enzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:04 schreef Jonathon het volgende:
tong80
![]()
Meeste posts van het forum volgens mij...
Wat zeg je nou???quote:Op donderdag 3 november 2005 22:53 schreef dolle_hond het volgende:
als er maar gespoten wordt
Ik lag al 2 uur in bed hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah je moet toch wat he op zoeen mooie zaterdag avond
Ja, leuk man.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Justin Timberlake - Like i love you
Ben ik aant luisteren
Had ik al gezegd dat álle posts van tong80 kwaliteitsposts zijn?quote:
712. (725) pc-fr34k 9949 ( + 196 )quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:35 schreef DeTolk het volgende:
heeft er gisteren weer 200+ bij gepost
echt gewoon écht súperveel, gewoon.. reteveel!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:37 schreef Arcee het volgende:
En hij hád er al reteveel, kun je nagaan.
Nee hoor. Heb zelf ook weleenms over de 400 posts gehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef diep-in-de-war het volgende:
400 posts per dag zeker. dat is fysiek onmogelijk.
Hoeveelquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:37 schreef Arcee het volgende:
En hij hád er al reteveel, kun je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |