We moet verder... rennen springen duiken vallen opstaan en weer doorgaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef lovebear het volgende:
verder
vergeet vliegen nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We moet verder... rennen springen duiken vallen en weer opstaan![]()
Evil Hummiequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef Timon223 het volgende:
ehm, ligt het nou aan mij????
ze moeten een duurkracht doen vrijdag, en nu wordt er een berg drank en lekkers naar binnen gesmeten????![]()
![]()
![]()
Morgen = woensdag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef Timon223 het volgende:
ze moeten een duurkracht doen vrijdag, en nu wordt er een berg drank en lekkers naar binnen gesmeten????![]()
![]()
![]()
O ja... is alweer een poos geleden dat ik hem gehoord hebquote:
Nee. Mijn vader vroeg altijd of die rock 'n roll zanger pijn in z'n buik had.quote:
Herman van Veenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We moet verder... rennen springen duiken vallen opstaan en weer doorgaan![]()
Vast een uitzendkrachtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
iemand van de talpa kantine mag de cd speler bedienen.
genaamd J.de.mol ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
iemand van de talpa kantine mag de cd speler bedienen.
goed bezig, niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
Whateverquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
Wat leuk is ze lopen met ze alle in de BB val.
Als \e morgen moeten sporten en ze blijven door drinken.
Dan zijn ze morgen niet vooruit te branden.
De haan zal lang moeten kraaien voor iedereen het bed uit is
Niet zeuren, ik heb lol....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
Dan hoop ik dat je opmerking niet je voorland gaat zijn wat je eigen kinderen betreft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Mijn vader vroeg altijd of die rock 'n roll zanger pijn in z'n buik had.
Ik vraag nu of de plaat blijft hangen.
Wat een kutmuziek zeg die trance. Zeldzaam. Mag de naam muziek niet eens hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |