Laatst zag ik nog op topgear dat ze de mclaren een dweil vonden, alleen goed voor rechte stukkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef Ultimora het volgende:
De Mclaren, echt toen dat ding uitkwam waren alle andere supercars in een keer sloom.. en dan Tiff Needell die zichzelf doodschrok in topgear van het pure vermogen, de wegligging etc.. er was gewoon tijdenlang maar één referentie, en dat was de F1. vandaar mijn stem op de F1
de 959 is eigenlijk van voor mijn tijd (net als de auto union) maar is ook zeker gaaf, maar maakt niet meer zo'n impact op je. de auto union nog wel, en de spyker heb ik nooit super mooi of speciaal gevonden. t enige wat aprt is is dat ie uit nederland komt. voor de rest vind ik het niks.
top gear is niet heiligquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Laatst zag ik nog op topgear dat ze de mclaren een dweil vonden, alleen goed voor rechte stukken![]()
nog gaver: het team reed het jaar erna met Lada Niva's, en won weerquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[quote]Op dinsdag 1 november 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
De 959, en wel hierom:
[afbeelding]
goede 2e is de auto union
[/quote
OMG![]()
vet. Zelfs porsche's met rothman reclame ik dacht da dat alleen voor opels en honda's was weggelegd![]()
precie dat vind ik ook, maar die ene zegt dat de f1 wel een super auto was volgens topgear.quote:
Dat was toch die lada die ketting aandrijving had naar al de wielen (die had ik nog in het lada topic geplaatst)?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog gaver: het team reed het jaar erna met Lada Niva's, en won weer
Damn rightquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
De 959, en wel hierom:
[afbeelding]
goede 2e is de auto union
Damn, ken je klassiekers, zeker nooit van de Porsche 956 gehoord, schaam jequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[quote]Op dinsdag 1 november 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
De 959, en wel hierom:
[afbeelding]
goede 2e is de auto union
[/quote
OMG![]()
vet. Zelfs porsche's met rothman reclame ik dacht da dat alleen voor opels en honda's was weggelegd![]()
Neen. Maar aangezien er bij allemaal wel het aantal bhp's en de 0-100 tijd vermeld staat maakt het gewicht niet zoveel uit toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 03:42 schreef DeeCruise het volgende:
Leest iedereen over mijn post heen?
De Spyker is ook minder krachtig als de McLarenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:23 schreef DeeCruise het volgende:
juist wel.....geeft wat aan over de daadwerkelijke kracht van de motor....Op basis van de bekende gegevens nu zou je zeggen dat de spyker minder krachtig is dan de mclaren.....maar wat als ie nu 300 kg meer blijkt te wegen??? Dan zou ie in verhouding even snel zijn, misschien nog sneller?
Behoorlijk verschil lijkt mij
Klopt, die staan er dus bij vermeldquote:Op donderdag 3 november 2005 10:19 schreef rockstah het volgende:
Wat doet de kracht van de motor er toe? Het gaat toch om de prestaties?
Ik geloof best dta je gelijk hebt hoor maar het klinkt wel een beetje vreemd. Om toegelaten te worden moest hij meer pk's hebben ? Ok het draait dan niet direct om de pk's maar emissie-eisen, maar ik vin het een beetje vreemdquote:Op woensdag 2 november 2005 08:40 schreef FunnyName het volgende:De Porsche 959 is later in de USA met gemak (om toegelaten te worden in de U.S vanwege emissie eisen) doorgetuned tot 600 pk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |