BB geeft alsnog een feestje omdat Tanja eindelijk weg isquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:41 schreef Falco het volgende:
Maar waar de vuk hebben ze dit feestje aan verdiend?
Omdat ze op de helft van het bb avontuur zijn. Big brother zal dus langer duren gepland.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:41 schreef Falco het volgende:
Maar waar de vuk hebben ze dit feestje aan verdiend?
Lieske heeft een lipleesbroek aan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik verwacht eind dec.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat ze op de helft van het bb avontuur zijn. Big brother zal dus langer duren gepland.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef Sonique het volgende:
Ik blijf erbij..
Lijkt wel een 'mini-disko' wat je vroeger in het clubhuis had...
Ze doen net als een groep kids van 12 tegen elkaar...
Kloptquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alweer een signaal dat de finale pas 29 december is
Kun jij hummie niet gaan vervangen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik laat m'n fantasie maar weer eens de vrije loop.....
Morgen krijgen ze een test op de apparaten, dit is echter een fake-test.
A.s. vrijdagavond (véél streamers) wordt er een podium de lucht in getakeld en treden Gordon en Joling op voor de bewoners, de bewoners moeten intussen in estaffetevorm zo lang mogelijk dansen. Hun winst is een goedgevulde boodschappenmand, maar daarnaast stelt Talpa per gedanst uur een bedrag ter beschikking van de hulpdiensten in Pakistan....
Donderdagavond tijdens de lifeshow stapt Emiel Ratelband het huis in om de moraal op te vijzelen en ervoor te zorgen dat Lieske tóch een partner heeft.....
Volgens mij gaat dat gebeuren
Als ik dan ook haar salaris krijgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |