Oh, please...quote:Op maandag 7 november 2005 19:58 schreef LuukBes het volgende:
Er dreigt wel een Seedorf-syndroom-gevaar voor die jongens. Seedorf heeft meer verprutst voor de negert-NL'ers dan dat ie voor een goed imago zorgde voor den zwarte suri-negert-medemensch. NL'se mentaliteit enzo, penal missen en je bent de lul.
Als Aissati en Afellay falen in oranje in de WK finale met het missen van de penals tegen Brazil, zijn de Marokkanen definetely doomed in ons land, en kunnen ze massaal verkassen. Wat een druk op de schouders van die jongens.![]()
Hhaha vet dat toernooi heb ik destidjs op tv gezienquote:Op maandag 7 november 2005 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Beelden van kleine Aissati bij Voetbal Insite
Nee, herhaling van VI is nu wel bezigquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:51 schreef Umm-Qasr het volgende:
Vast en zeker nergens online te bekijken?!
Grapje zeker? Ismail heeft het fantastisch gedaan en als dat zo blijft, dan heeft hij denk ik grote kans om naar Duitsland mee te mogen, maar ik vind het prima dat een wedstrijd om het halen voor het EK van Jong Oranje boven een oefeninterland tegen Italie gaat. En verder moet je zo'n jonge jongen niet meteen binnen 3 weken alles geven. Als ie blijft spelen komt die uitnodiging van het grote Oranje in het voorjaar wel hoor... wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:50 schreef JustJunior het volgende:
Ik had onderhand toch wel een uitnodiging verwacht voor oranje
Komt zeker weer omdat Ismail bij PSV speelt
Van Basten
PI vergeten. Daar had eenquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:50 schreef JustJunior het volgende:
Ik had onderhand toch wel een uitnodiging verwacht voor oranje
Komt zeker weer omdat Ismail bij PSV speelt
Van Basten
moeten staan
op het middenveld is natuurlijk wel meer concurentiequote:Op woensdag 16 november 2005 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou als je een Babel en Emanuelson oproept waarom dan geen Aissati en Afellay.
Zo laat Aissati meer zien dan Babel.
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op het middenveld is natuurlijk wel meer concurentie
In san siro tegen milan. Nee dat was echt helemaal zonder druk inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
zonder druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |