abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:15:32 #126
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_31961834
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij is ie het nog steeds, maar ik kan me vergissen.
Iemand een link?
Before all else, be armed.
pi_31962421
Uit het stuk "Isi en Ibi: een jongensboek bij PSV" --> geplukt van PSV Netwerk
quote:
Voorheen bracht vader Aissati de twee elke zaterdag naar de wedstrijd en stopte daarvoor zelfs zijn werk als imam. Tegenwoordig werkt Aissati's vader in een fabriek. Hij is een fanatiek supporter en komt alle competitiewedstrijden kijken. Moeder niet, die zorgt voor de kinderen. Ismaïl heeft twee broers en drie zussen. Afellay: ,,Ik ben heel blij voor Ibrahim dat hij mocht invallen, en nóg blijer voor zijn vader. Die heeft thuis vol trots zitten kijken, dat weet ik zeker.''
pi_31962570
Ok, helder
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:45:47 #129
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31962660
Wat een geweldige speler dit Op zo'n jonge leeftijd al zo goed presteren tegen een AC-Milan, ik denk dat ie dr wel komt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_31969285
Hij is in ieder geval brutaal in het veld, dat valt het meeste op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:38:54 #131
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31969593
Hij heeft schijt aan reputaties idd... vooral die actie dat hij 'm naar Beasly kon passen maar dat hij buitenkantje rechts de bal meesleepte en uithaalde op goal, prachtige actie!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_31988542
Is er ergens een vid te vinden met de hoogtepunten van Ismail in de westrijden tegen Milan??
pi_31988743
Vanavond in de basis denk ik: Ibi krijgt rust. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen, maar ja.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31998804
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is er ergens een vid te vinden met de hoogtepunten van Ismail in de westrijden tegen Milan??
Dat zal een kort bandje zijn. Hij speelde heus goed, maar nu al een video?
www.thuisuiteten.nl
pi_32006511
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat zal een kort bandje zijn. Hij speelde heus goed, maar nu al een video?
Misschien nedoeld ie een filmpje via internet te downloaden?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32009346
Hij speelde vlak vanavond
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32009380
hij is pas 17 kapot lelijk maar gaat rijk worden
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zondag 6 november 2005 @ 01:09:59 #138
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_32010754
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef Jett het volgende:
hij is pas 17 kapot lelijk maar gaat rijk worden
kapot lelijk? ken die term niet, maar neem aan dat je hem leijk vind? kheb toch lelijkere mannen gezien denk
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32026882
Alleen zijn gebit is raar, verder valt het mee. Dat kan nog goed komen, hij moet nog wisselen.

Speelde gisteren onopvallend, geloof ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_32031136
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef methodmich het volgende:
Alleen zijn gebit is raar, verder valt het mee. Dat kan nog goed komen, hij moet nog wisselen.

Speelde gisteren onopvallend, geloof ik.
Leverde wel een prachtige assist (onterecht afgekeurd) op Beasley af en maakte verder geen fouten en heeft dus goed gespeeld.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 6 november 2005 @ 18:44:32 #141
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_32031998
Ik vind het een van de weinige 'leuke' psv'ers (naast Affelay en Gomez).. Hij komt er wel denk ik..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_32032070
Alex, Farfán, Koné, Cocu en Ooijer zijn NAC-materiaal?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 19:00:42 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32032439
in de Volkskrant van zaterdag stond een heel stuk over een verbetering van het beeld van Marokanen door jongens als Aissati en Affelay, waar we het een aantal posts geleden over hadden ik heb het nog niet kunnen lezen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32032506
Kijk, dat zijn de berichten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 19:04:33 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32032542
als ik het gelezen heb zal k even melden of er nog iets bijzonders in stond, misschien kan ik het van de volkskrant site afvissen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 7 november 2005 @ 00:13:39 #146
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_32043362
quote:
Topvoetballers als rolmodel van KNVB
Van onze verslaggever

AMSTERDAM - De KNVB begint nog dit jaar een campagne waarin bekende voetballers worden ingezet als rolmodel. Te denken valt aan de jonge PSV’ers Afellay en Aissati, die van Marokkaanse afkomst zijn.

Op verzoek van het kabinet maakt de voetbalbond een plan dat moet bijdragen aan het oplossen van het integratievraagstuk. Het plan is bijna af.

De KNVB heeft ruim een miljoen leden. Onder hen zijn, zoals directeur Bruynis van de amateursectie stelt, ‘alle kleuren en geloven, jongens en meisjes’ vertegenwoordigd.

Het ministerie van VWS heeft in de sportnota gevraagd om rolmodellen uit de sport. De stichting Meer dan Voetbal, opgericht door de KNVB, zoekt toppers die als zodanig willen fungeren.

Bruynis: ‘Ons plan voorziet ook in de structurele versterking van verenigingen.’ Op de loonlijst van de KNVB staan honderd mensen die clubs ondersteunen, zowel op technisch als op administratief en sociaal niveau. Dat aantal zal toenemen als het kabinet de plannen overneemt.
  maandag 7 november 2005 @ 00:16:12 #147
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32043440
Goede zaak IMHO
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_32064472
Alleen is het niet zeer nieuw. Ook Boukhari en Elkhattabi hebben al eens iets dergelijks gedaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_32065200
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Alleen is het niet zeer nieuw. Ook Boukhari en Elkhattabi hebben al eens iets dergelijks gedaan.
Die hebben alleen niet de uitstraling van een Afellay of Aissati.
pi_32065933
Daar kan jij beter over oordelen, jij kent veel Nedermarokkanen. Kan best zo zijn hoor.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')