abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:13:06 #26
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31883062
Aissati in Oranje
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31883088
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef twi het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar ook Aissati wordt door de media groter geschreven dan 'ie is. Ik vind het zelf eigenlijk een bijzonder onopvallende voetballer, maar dat zullen anderen waarschijnlijk ook zeggen over een gemiddeld Ajax-talent.
Hij is nu vooral bijzonder omdat hij 17 is en dat hij zo rustig blijft en vrij beheerst speelt. Dat zijn ook de dingen die ik over hem lees - en die kloppen wel. Maar je hebt gelijk in die zin dat de hoeveelheid aandacht vaak zo massaal is dat het veel meer lijkt.

Hoe goed hij is, valt toch nog moeilijk te zeggen eigenlijk.
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:14:04 #28
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_31883093
Aissati komt er wel denk ik , speelde een zeer degelijke partij vanavond voor een net 17-jarig ventje.
pi_31883964
Ik hoop dat Aissati voor Nederland gaat spelen met Afellay.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31884026
Ik vind mezelf iets beter eigenlijk.
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:46:19 #31
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31884110

Zo verlegen, zo bescheiden
Confidence through competence
pi_31884143
quote:
dat heb je snel gefixed
pi_31884183
Echt lief

Vorige week kon die Ismail, San Siro niet uitspreken
pi_31884332
Aissati is nog sneller dan Afellay, dat vind ik meer een slimme zeer creative middenvelder, Ismael wordt een ouderwetse echte nummer 10. Nu al beter dan VdV op 10 omdat ie tenminste zijn man opzoekt en veel sneller is.

Heel snel in Oranje ermee, wordt een fenomeen. Voordat die Marokkanen weer komen shoppen.
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:56:34 #35
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31884429
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:42 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Aissati voor Nederland gaat spelen met Afellay.
is al iets bekend over een voorkeur, mochten ze zover komen?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_31884556
Ik vind het wel verdacht dat ie al niet mee wou naar Peru met onder 17, hij zei omdat ie net bij PSV kon doorbreken, maar lijkt erop dat ie de boot afhoudt. Hoop niet dat ie voor Marokko kiest. Zijn maatje moet maar eens goed op hem inpraten.
pi_31884717
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:56 schreef Elvislives het volgende:

[..]

is al iets bekend over een voorkeur, mochten ze zover komen?
Afellay gaat in ieder geval voor Nederland.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31884738
In de lijn van Van Basten dient deze openbaring uiteraard op de bank te zitten tegen Italië. Dat verlegen lachje, maar tegelijkertijd de beheersing van een vedette... heel bijzonder!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31884759
quote:
het is dat ik op vrouwen val

"Ja maar jij bent toch een homo jaja een homo uit Breda?"

pi_31884779
quote:
Volgens mij hebben we twee knuffelmarokkanen erbij
pi_31884801
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we twee knuffelmarokkanen erbij
Gooi je handen in de lucht komop komop!
  woensdag 2 november 2005 @ 00:12:22 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31884856
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:53 schreef LuukBes het volgende:
Nu al beter dan VdV op 10 omdat ie tenminste zijn man opzoekt en veel sneller is.
Haha

Di's VBL, niet ONZ
pi_31884860
Aisatti, wereldpot!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31884909
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef twi het volgende:

[..]

Haha

Di's VBL, niet ONZ
Als je niet de intrinsieke kwaliteiten van Afellay en Aissati ziet, heb je gewoon heel weinig kijk op voetbal. Kom maar van die wolk af die zegt dat alleen Ajaieden talent hebben.

En VDV is gewoon te traag, en faalt werkelijk altijd op 10 in oranje. Op linkshalf of op de bank ermee.
pi_31884953
quote:
Dat was echt geweldig ja, zo brutaal als ze op het veld zijn, zo bescheiden zijn ze erbuiten. Daar kunnen heel wat (jonge) voetballers nog wat van leren .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31885008
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:15 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Als je niet de intrinsieke kwaliteiten van Afellay en Aissati ziet, heb je gewoon heel weinig kijk op voetbal. Kom maar van die wolk af die zegt dat alleen Ajaieden talent hebben.

En VDV is gewoon te traag, en faalt werkelijk altijd op 10 in oranje. Op linkshalf of op de bank ermee.
Sorry maar VDV is gewoon nog een flinke maat groter dan Issy.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31885093
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Sorry maar VDV is gewoon nog een flinke maat groter dan Issy.
Is natuurlijk ook niet te vergelijken. VDV is ruim 5 jaar ouder.
  woensdag 2 november 2005 @ 00:27:43 #48
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31885216
Wel tof, als je 17 bent Maldini (of was het Nesta?) uitkappen
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31885262
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:27 schreef ErikT het volgende:
Wel tof, als je 17 bent Maldini (of was het Nesta?) uitkappen
Voor dat schot speelde hij Nesta uit
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_31885284
Het gaat om wat er nodig is in een elftal en op een positie, qua specifieke kwaliteiten. Een trage nummer 10 kan nooit slagen in de absolute top (een WK tegen de beste en moelijkste tegenstanders), tenzij hij een enorm surplus aan beslissende passing, goals en creativiteit brengt. Dat doet vdv niet genoeg op 10. Dat ie nu weer opbloeit in een inferieure competitie als de Bundesliga, waar ie alle ruimte krijgt als vrije man en nauwelijks verdedigend iets hoef te doen, is heel leuk voor hem, en tevens de reden dat ie in NL niet meer uitblonk. Hier wordt veel beter verdedigd. Heel knap dat ie opbloeit, maar het zegt niet zo veel.

Rafaels beste wedstrijden in Oranje waren wel degelijk op linkshalf. Hoe vaak hij zich vastliep in Oranje op 10 doordat ie niet snel genoeg is, is niet meer te tellen. Aissati heeft veel meer specifieke kwaliteiten voor die positie. Zo technisch snel zoals hij een bal opdrijft, aanneemt onder druk, en het spel verdeelt, simpel speelt, dat is precies wat je nodig hebt op 10. Iemand met dreigende diepgang, en geen doodloper zoals VdV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')