abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32395691
Oh, jij kent alle medische gegevens van die spelers? Wat een onzin, ze zijn even oud en met name Sneijder en Aissati lijken fysiek best op elkaar. Met junioren moet je gewoon waken voor overbelasting.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32395817
Aissati is verdomd goed.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_32395967
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef methodmich het volgende:
Oh, jij kent alle medische gegevens van die spelers? Wat een onzin, ze zijn even oud en met name Sneijder en Aissati lijken fysiek best op elkaar. Met junioren moet je gewoon waken voor overbelasting.
Nee, jij begrijpt er weer geen donder van he. Je moet de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Een speler van het kaliber Aissati is natuurlijk invloedrijker binnen een elftal dan destijds de 18-jarige Sneijder, die o.a. VDV voor zich had. Aissati komt in de buurt van spelers als Messi en Ronaldinho qua spel (niet qua trucjes). Sneijder had dat nog niet op die leeftijd (en nu nog steeds niet trouwens). Daarom moet Aissati vaker spelen en gaat de vergelijking niet op.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:15:21 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32397042
Een paar goede acties en hij is gelijk van het kaliber Messi en Ronaldinho. Sorry hoor, maar wat had jij nou altijd over arrogantie in Amsterdam?
pi_32397137
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:15 schreef twi het volgende:
Een paar goede acties en hij is gelijk van het kaliber Messi en Ronaldinho. Sorry hoor, maar wat had jij nou altijd over arrogantie in Amsterdam?
Een paar goede acties? Ik volg die jongen al 2 jaar. Hij is serieus van dat kaliber. Maar ja, je roept het maar. Toen ik in het begin Alex een wereldverdediger noemde, werd ik ook niet serieus genomen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:34:57 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32397518
Of jij 'm al 2 jaar volgt doet er niet toe, hoe jij anderen veroordeelt voor hun mening/visie en daarna zelf exact hetzelfde doet is en blijft gewoon hypocriet.

/edit: Laat ik het trouwens niet persoonlijk op jouw zetten, maar op heel veel mensen die in dit topic reageren.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 november 2005 @ 13:39:49 #282
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32397665
We zullen wel zien. VDV heeft in ieder geval de prijs als Grootste Europees Talent gekregen. Als Aissi zo door blijft spelen zie ik 'm die prijs ook wel pakken - maar dat moet dan ionderdaad wel laten zien.

En cultheld: we weten nu dat je medische staf van PSV beter vind dan de (vrij slechte) medische staf van Ajax, maar vind je de medische staf van PSV goed?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_32397696
De medische staf van PSV is niet supergoed nee. Dat zagen we vroeger wel aan Robben, die met teveel risico te vroeg gebracht werd, wanneer hij bijna hersteld was. PSV zou een voorbeeld aan het Milan lab moeten nemen.
pi_32399554
Haha cultheld weer druk bezig om zichzelf belachelijk te maken zie ik alweer.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32399653
Zegt de user die Seedorf een wereldspeler noemt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 november 2005 @ 20:24:19 #286
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32407287
Seedorf IS vooralsnog meer een wereldspeler dan Aissati.

Ik zeg niet wie er beter is (hoewel ik toch denk dat Seedorf op dit moment wel beter is), maar de staat van dienst van Seedorf spreekt voor zich. Alleen op basis daarvan kan hij zich al wereldspeler noemen.

Als iemand nog geen 10 partijtjes in het eerste van PSV (of Ajax) gespeeld heeft kan-ie echt nog geen "wereldspeler" genoemd worden - doe je dat wel dan is dat wel heel erg voorbarig in een vorm die als Ajacieden dat doen arrogant genoemd wordt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 19 november 2005 @ 21:33:01 #287
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32409615
God wat ben jij een zielig figuur. Je weet je toch iedere keer weer meer belachelijk te maken, wat dat betreft hulde daarvoor.
  zaterdag 19 november 2005 @ 21:33:43 #288
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32409643
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:22 schreef Jajong het volgende:
Haha cultheld weer druk bezig om zichzelf belachelijk te maken zie ik alweer.
En deze post had ik gemist.
pi_32410487
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef Doc het volgende:
Seedorf IS vooralsnog meer een wereldspeler dan Aissati.

Ik zeg niet wie er beter is (hoewel ik toch denk dat Seedorf op dit moment wel beter is), maar de staat van dienst van Seedorf spreekt voor zich. Alleen op basis daarvan kan hij zich al wereldspeler noemen.

Als iemand nog geen 10 partijtjes in het eerste van PSV (of Ajax) gespeeld heeft kan-ie echt nog geen "wereldspeler" genoemd worden - doe je dat wel dan is dat wel heel erg voorbarig in een vorm die als Ajacieden dat doen arrogant genoemd wordt.
Seedorf is zeker ook beter dan Messi
pi_32427155
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, jij begrijpt er weer geen donder van he. Je moet de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Een speler van het kaliber Aissati is natuurlijk invloedrijker binnen een elftal dan destijds de 18-jarige Sneijder, die o.a. VDV voor zich had. Aissati komt in de buurt van spelers als Messi en Ronaldinho qua spel (niet qua trucjes). Sneijder had dat nog niet op die leeftijd (en nu nog steeds niet trouwens). Daarom moet Aissati vaker spelen en gaat de vergelijking niet op.
Dat vind jij. Hoezo zou Aissati zo invloedrijk zijn? Hij speelt net een paar potjes mee. Heeft hij al beslissende dingen gedaan? Hij heeft leuke duels gespeeld, maar is nog niet direct van invloed geweest op het resultaat van PSV.

En een jeugdspeler is een jeugdspeler. Qua bouw vind ik Aissati zeker ook iemand die je af en toe moet sparen.
www.thuisuiteten.nl
pi_32428298
Hij zat ook gewoon op de bank. Messi en Ronaldinho speelden wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32445705
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Seedorf is zeker ook beter dan Messi
Als je post van Doc zou lezen dan zie je er expliciet staan dat het niet zozeer over "beter" zijn gaat.

Daarnaast is Messi verder dan Aissi en dus meer een wereldspeler dan die PSV-er.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32451369
Messi is dat ook wel al een jaar ouder dan Aissati
pi_32454701
Maar speelt wel bij een Europese topploeg.

Je hoeft overigens geen voetbalkenner te zijn om na een paar wedstrijden te zien dat Van der Vaart, Robben, Aissati, Afellay, Messi of Kalou wereldspelers worden en dat Babel, Heitinga, Stekelenburg en Maduro dat nooit worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32514375
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:51 schreef fernando_redondo het volgende:

Je hoeft overigens geen voetbalkenner te zijn om na een paar wedstrijden te zien dat Van der Vaart, Robben, Aissati, Afellay, Messi of Kalou wereldspelers worden en dat Babel, Heitinga, Stekelenburg en Maduro dat nooit worden
  woensdag 23 november 2005 @ 19:33:53 #296
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_32516118
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:51 schreef fernando_redondo het volgende:

Dat is 1 ding dat zeker is
pi_32516700
We zullen vanavond eens goed op ons ventje letten.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 november 2005 @ 19:55:22 #298
27990 R-I-Q
ultimate panna
pi_32516817
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
We zullen vanavond eens goed op ons ventje letten.
Idd, ik hoop dat Aissati wat laat zien vanavond.
The main thing is to make history, not to write it.
  woensdag 23 november 2005 @ 19:55:27 #299
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_32516821
Nou we zullen zien of ie het vanavond waar gaat maken

Ben erg benieuwd
pi_32519562
Tot nu toe speelt hij erg matig, maar goed, hij heeft de tijd nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')