maar na vanavond hopelijk welquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Na 1 invalbeurtje nog geen topic waard lijkt me....
Inderdaad...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me wel.2 maanden geleden was ie nog B-junior. Groot talent en het gebeurt niet vaak dat spelers op die jonge leeftijd al spelen in de EC.
Had ik hem toch verkeerd gespeld ?quote:
Duurde nog een kwartier voordat er een ajacied kwamquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef twi het volgende:
Pardon? Er wordt minder een held van 'm gemaakt? Bij elk tikkie breed werd er geroepen hoe goed 'ie we niet was. Dat je dat bij een Ajacied niet kan hebben kan ik begrijpen, maar dan moet je niet wat krom is recht gaan lullen wanneer exact hetzelfde bij een PSV'er gebeurd.
Hij is nu vooral bijzonder omdat hij 17 is en dat hij zo rustig blijft en vrij beheerst speelt. Dat zijn ook de dingen die ik over hem lees - en die kloppen wel. Maar je hebt gelijk in die zin dat de hoeveelheid aandacht vaak zo massaal is dat het veel meer lijkt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef twi het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar ook Aissati wordt door de media groter geschreven dan 'ie is. Ik vind het zelf eigenlijk een bijzonder onopvallende voetballer, maar dat zullen anderen waarschijnlijk ook zeggen over een gemiddeld Ajax-talent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |