ik zou klagen als ik jou wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmm alweer Goldie. Die gast is veel in Nederland de laatste tijd.
quote:Op maandag 21 november 2005 20:24 schreef Kinz het volgende:
Wie gaan er naar Blackout, als ik vragen mag?
ik kon het ook niet laten. Een paar paradoksjes gehaald en een plaat gekocht die ik eigenlijk al had, maar uitgeleend en nooit teruggehad, bladiebla... nu dus weer aangeschaft: Ed Rush - Skylab / Density - The Raven MET H 024quote:Op maandag 21 november 2005 18:01 schreef marcek het volgende:
mocht eigenlijk niks kopen van mezelf op de platenbeurs
toch heb ik wormhole aangeschaft
glass eye en millenium [afbeelding]
Ik ben er ook vanavond. Zie je een vrij kleine jongen, met een groene muts en een witte rand, tik me ff aan...dan ben ik hetquote:Op woensdag 23 november 2005 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
BLACK OUT drum n bass
Black Sun Empire presents
Cruel & Unusual LP RELEASE PARTY!!
met o.a. Concord Dawn [nz], Optiv [uk], Noisia,
Dj Mos, MC Proskript
Kijk ben ik vrijdag weer te vinden
Concord Dawn
Treinen rijden inmiddels al niet meer!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:10 schreef WeirdMicky het volgende:
Als ik er nog kan komen...wat een tyfusweer
Geen vervangers, de party gaat niet door.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmmkay... Lekker dan. Al mogelijke vervangers?
ouch, damn da's jammerquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:02 schreef reem het volgende:
[..]
Geen vervangers, de party gaat niet door.![]()
Dat wordt een eenzame kerst dus.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef reem het volgende:
Codename Elephant met Goldie gaat niet door...
Nee, nog niet... maar ik heb liever een feest met kerst.quote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef reem het volgende:
geen kerstbruid?
Is het nog mogelijk er één te halen uit Oost-Europa? Het klinkt aanlokkelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef reem het volgende:
geen kerstbruid?
Jawel, ik was er ook.quote:Op maandag 28 november 2005 17:52 schreef Ritchie het volgende:
is er nu echt helemaal niemand naar PRSPCT XL4 geweest??
damn wat een party was dat zeg..
Bijna heel de avond in de basement staan hakken![]()
Daarna naar main voor Evol Intent en Eye-D & Hidden.![]()
More cowbell!! Eye-D die op het einde van de avond op een cowbell staat te rammen![]()
Ik kan je helpen met de papierenquote:Op maandag 28 november 2005 08:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is het nog mogelijk er één te halen uit Oost-Europa? Het klinkt aanlokkelijk.![]()
Paradox EN Seba... das niet misquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:53 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
komende vrijdag zal ik erbij zijn..
Damn wat VET! Maarja Zwollequote:Op dinsdag 29 november 2005 08:53 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
komende vrijdag zal ik erbij zijn..
Heheh ik meen me te herinneren dat je dat verhaal hier al wel eens eerder hebt gepostquote:Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef Goofup het volgende:
ik ben al eens eerder in Hedon, Zwolle, geweest en is gezellig + goed geluid (was trouwens ook met Paradox toen) Ik had toen alleen de hele avond in mijn trui rondgedanst, omdat ik te crisis had om de garderobe te betalen (ik moest kiezen tussen een biertje en mijn trui afgeven bij de garderobe
)
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:48 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Heheh ik meen me te herinneren dat je dat verhaal hier al wel eens eerder hebt gepost
Maar vertel het anders nog een keer.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:48 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Heheh ik meen me te herinneren dat je dat verhaal hier al wel eens eerder hebt gepost
Titels zijn niet bekend.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef mrcool het volgende:
Heeft iemand hier misschien titels bij deze release?
Die Underground Noise platen van Spirit zijn allemaal untitled ja.quote:
Ten eerste, waarom naar je mic ingang van je pc en niet gewoon je line in ingangquote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef mrcool het volgende:
Ik probeer al een tijdje om mijn platen om te zetten naar mp3. Ik heb dus een kabel via mijn mengpaneel (line-out) naar mijn pc (microfooningang) lopen. Ik gebruik het programma Cool Edit. Nu kan ik dus wel gewoon opnemen alleen gaat dit alles veels te hard. De enige mogelijkheid om het goed op te kunnen nemen is door mijn gain en mijn lage tonen volledig dicht te gooien. Dit gaat echter wel moeilijk worden als je dus een mix wilt opnemen. Vandaar de vraag of dit ook anders kan?
Ook als ik mijn mengpaneel aansluit op mijn versterker, om gewoon te draaien over de luidsprekers, dan gaat het ook altijd veel te hard, ik moet dan dus ook op mijn versterker de bas volledig dichtgooien anders blaas ik echt mijn luidsprekers op. Misschien dat deze 2 dingen iets met elkaar te maken hebben?
Om de een of andere reden komt er geen geluid door als ik hem in de line-in gooi!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:44 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom naar je mic ingang van je pc en niet gewoon je line in ingangElke geluidskaart (hoe cheap ass ook) heeft wel een line in ingang.
quote:
Sufkutquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
Had de Klute RMX al maar die is een keer kapot gevallen!
![]()
![]()
Die stond dus dicht in Windows!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:44 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom naar je mic ingang van je pc en niet gewoon je line in ingangElke geluidskaart (hoe cheap ass ook) heeft wel een line in ingang.
Als je je mp3/mix eenmaal hebt opgenomen kan je die tmp bestanden gewoon weggooien. Maar ik dacht dat cool edit dit al automatisch deed wanneer je de boel eenmaal hebt opgeslagen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef mrcool het volgende:
Is het btw nodig dat ik die temp-bestanden bewaar? Neemt allemaal nogal veel plaats in beslag kwam ik achter.
Hij vraagt of je ze wil bewaren als je het programma afsluit!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef H4ze het volgende:
[..]
Als je je mp3/mix eenmaal hebt opgenomen kan je die tmp bestanden gewoon weggooien. Maar ik dacht dat cool edit dit al automatisch deed wanneer je de boel eenmaal hebt opgeslagen.
Ik heb zo mijn twijfels, neem je vrouwen mee?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:59 schreef SuppleX20 het volgende:
ahh ik heb mede dnb fanaten gevonden op dit forumbij deze wil ik graag even vragen of ik de ondertitel mag toevoegen aan mijn nick
![]()
Heet trouwens Michael, 20 jaar, kom uit Utrecht en ben ongeveer elk weekend wel op een dnb feestje te vinden! aangenaam allen![]()
Ja, ik komquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels, neem je vrouwen mee?![]()
Die had ik niet zien aankomenquote:
Damn, volgende week alweer! De tijd vliegt als je het druk hebtquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:58 schreef H4ze het volgende:
Volgende week weer Ichi One, wordt ook als vanouds weer vett![]()
neem jij ze ook mee dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels, neem je vrouwen mee?![]()
Oh? Daar ben ik benieuwd naar dan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:34 schreef reem het volgende:
Mensen die hem nog niet hebben: koop Amit's MK ULTRA.... Wat een lompe track zeg. Zelfs technoliefhebbers kunnen em waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |