Tis dat je al een vriendin hebt, anders had ik je nu kunnen vertellen dat je met die sjit nooit een meid aan de haak zou slaan. Kut mên.quote:
Waar denk je dat zij van houdtquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tis dat je al een vriendin hebt, anders had ik je nu kunnen vertellen dat je met die sjit nooit een meid aan de haak zou slaan. Kut mên.
Heb je ook Feyenoord sokken ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef GF het volgende:
Ik ben dus de enige dwaas hier met een Feyenoord dekbed, enorme vlag, zooi posters, sjaals, vaantjes etc. in zijn kamerEn niet te vergeten mijn Rotterdam vest
![]()
Nee, geen sokkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb je ook Feyenoord sokken ??
Een oud collega van me heeft die dingen, had ze nog aan ook op het werk . . .![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef GF het volgende:
Ik ben dus de enige dwaas hier met een Feyenoord dekbed, enorme vlag, zooi posters, sjaals, vaantjes etc. in zijn kamerEn niet te vergeten mijn Rotterdam vest
![]()
Wie zouden dat moeten worden dan volgens jou?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef Pheno het volgende:
Gaat hier nog geneukt worden?
Of het eerste R&P SC stelletje?
Nixx en Caraquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Wie zouden dat moeten worden dan volgens jou?
Mee eens!quote:
Mochten ze mij slaan: ik bel het WNF, pinguins mag je niet slaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Mee eens!Ik durfde t niet te zeggen, anders kreeg ik weer op mijn kop
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mochten ze mij slaan: ik bel het WNF, pinguins mag je niet slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |