Voetbalquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:47 schreef GF het volgende:
Voetbal kijken.
Als je DH en/of GG boven PSV - AC Milan verkiest moet je serieus gaan twijfelen aan je mannelijkheid![]()
Lang geleden dat ik TomPoes geroken heb, maar daar mis ik dus niets aan,quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Kattenvoer ruikt ook lekker... tenminste als het geen Tom Poes is... want die ruikt vies..
Wijfquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voetbal
Zelfs al zou er geen DH zijn, dan kijk ik nog geen voetbal . . .![]()
![]()
![]()
Voetbal is stom...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:04 schreef Frezer het volgende:
GGDH
Voetbal
* Frezer kruipt weer onder z'n steen.
[..]
Lang geleden dat ik TomPoes geroken heb, maar daar mis ik dus niets aan,.
You cat like Chinese food !!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef _Cara_ het volgende:
En mijn kat eet geeneens Tom poes...dussss...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Voetbal is stom...![]()
En mijn kat eet geeneens Tom poes...dussss...ik denk dat je er idd niets aan mist..
Kattenvoer hoort gewoon lekker te ruiken..![]()
Ja als je daar op moet wachten...het duurt nog maar zo'n 7-8 minuten..quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef Frezer het volgende:
Ik krijg er altijd best wel honger van, maar familiie Flodder tafrelen hebben (nog) niet plaats gevonden.
Bah, dat vind ik zo'n creep, en ik vond Rex juist zo cutequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Too bad, he did![]()
Nou ziet die apothekercreep natuurlijk wel z'n kans schoon
(O jee, wat zeg ik nou ??)
Van jou kan ik t hebben zussiequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik zo'n creep, en ik vond Rex juist zo cute
Sorry melis![]()
Rex als in die Oostenrijkse politiehond? Die ken ik gelukkig nog net wel,quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik zo'n creep, en ik vond Rex juist zo cute
Sorry melis![]()
Die was ook errug cute iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Rex als in die Oostenrijkse politiehond? Die ken ik gelukkig nog net wel,.
met als aanvulling:quote:
quote:
En ook toen 'ie nog een zware MACO was ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef Wolkje het volgende:
Bah, dat vind ik zo'n creep, en ik vond Rex juist zo cute![]()
Ik heb er geen hekel aan, ik kijk het gewoon nietquote:
Er zijn niet zo veel dingen die ik haat, wel zijn er veel dingen waar ik niks om geef,quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef GF het volgende:
Waarom haat iedereen hier voetbal
PSV heeft gewonnen
Steven Culp speelde een MACO (= Navy seal achtig) in het derde seizoen van Enterprise, maar daar ging 'ie (ook al) de pijp uit om in DH te spelen. Zijn tegenspeelster (Marcia Cross) stapte in dat zelfde jaar uit Everwood om ook in DH te spelen . . .quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Wolkje het volgende:
MACO?
Ja! Goed voor het Nederlandse voetbalquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef GF het volgende:
Waarom haat iedereen hier voetbal
PSV heeft gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |