* Messenga kijkt in profiel of ze er dr msn heeft staanquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:13 schreef Talena het volgende:
Riiiight, messenga. Eerst een foto dan praten we verder
Ik heb niet in elk sc'tje van PUB meegepostquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:14 schreef Boeman het volgende:
[..]
kun je tegen ELM zeggen dat je ieder topic hebt meegepost
Waarom?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey, schrijf jij eens snel in mijn fotoboek
en de rook dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga ook eten![]()
onze magnetron doet het weerPizza's
![]()
naja, deze iig danquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb niet in elk sc'tje van PUB meegepost
Stoere brilquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:16 schreef Messenga het volgende:
[[url=http://img103.imagevenue.com/loc284/th_a7c_ikke.jpg]afbeelding][/URL]
Enzo
Mijn foto is net zo zonnebril als jouwe op je FB Talena
ik had je voorgesteld met lange wapperende manenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:16 schreef Messenga het volgende:
[[url=http://img103.imagevenue.com/loc284/th_a7c_ikke.jpg]afbeelding][/URL]
Enzo
Mijn foto is net zo zonnebril als jouwe op je FB Talena
show usquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Stoere brilMaaar niemand overtreft mijn bril
Ik heb het imago van Messenga verwoestquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik had je voorgesteld met lange wapperende manen
een woelige haardos![]()
Shame on youquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:19 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik heb het imago van Messenga verwoest
Sorry dude!![]()
"Nothing's wrong with a little destruction"quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:19 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik heb het imago van Messenga verwoest
Sorry dude!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een goddelijke user zoals jij is altijd welkom
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:23 schreef M3rcury het volgende:
[..]
ik overtref jouW bril wel![]()
Hoi allemaal btw![]()
was liefquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey, doe eens lief
[..]
Een goddelijke user zoals jij is altijd welkom
heey m3rcquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:23 schreef M3rcury het volgende:
[..]
ik overtref jou bril wel![]()
Hoi allemaal btw![]()
quote:
juhquote:
Hoiquote:
Nee.. die bril is van hem niet van mijquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tis logisch, Tis van jezelf, dus een W erbij
Geen "quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:28 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Nee.. die bril is van hem niet van mij![]()
Even geilquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus je geilt meer op de bril dan op mij?
poes... lapjes kat..quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, heeft iemand van jullie een kat of een poes?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
ja, is net 1 dood, maar is nog 1 overquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
neequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
en die dode was mijn katquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja, is net 1 dood, maar is nog 1 over
2 katten hoezo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Hij heeft honger denk ik.quote:
de dijk ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef Messenga het volgende:
Van Dik hout. of Volumia
Anyway, ik ben sporten!ciao
dik hout enzo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:40 schreef spenky het volgende:
KOM BIJ ME ZITTEN!!!!!!!!
quote:
Ja tenzij het een huiskat en niet aan buiten gewend is natuulijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kunnen katten/poezen 1 nacht buiten doorkomen?
tuurlijk.. gaat best..quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga ze toch even naar binnen halen. wordt misschien slecht weer. Doei iedereen, dag cerrorquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:43 schreef spenky het volgende:
[..]
tuurlijk.. gaat best..maar je hebt soms wel de kans dat ze gaan mauwen.. maar meestal niet zo hoor.. vermaakt zich wel
gegroetquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga ze toch even naar binnen halen. wordt misschien slecht weer. Doei iedereen, dag cerror
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga ze toch even naar binnen halen. wordt misschien slecht weer. Doei iedereen, dag cerror
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
moooi zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah ben weer thuis, dus gaat super ^^
soms wel een paar weken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:58 schreef spenky het volgende:
[..]
EGNI!!!!!! :d :d :d :d::D:D![]()
:d :d
![]()
:d ::!:! :! !:2#:#'2;!"|:@'1\2;
:D::D
We zullen je missenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:58 schreef M3rcury het volgende:
Zondag word ik 18dan mag ik hier niet meer komen
Ziet er allemaal erg goed uit!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:00 schreef snopprinses het volgende:
check mn voorlopige portfolio, niet firefox proof btw :/
vettquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:00 schreef snopprinses het volgende:
was het veelquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef Eix het volgende:
Zit mijn zus achter de computer schoolwerk te doen knalt ze met haar voet de stekker uit => computer uit => schoolwerk weg.
Je hebt een hoop mooie dingen gemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:00 schreef snopprinses het volgende:
Ligt eraan waar je van houdt...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie weet er nog wat goeie muziek? Ik heb sirieus een gebrek aan goede muziek
heeft ze nooit gehoord van CTRL+S?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef Eix het volgende:
Zit mijn zus achter de computer schoolwerk te doen knalt ze met haar voet de stekker uit => computer uit => schoolwerk weg.
Nirvana - Unplugged / In Utero / Nevermindquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
tja, vraag me af of ik ooit volwassen wordquote:
Wat vind je leuk?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ze had bij opg. 4 gesaved, ze was bij opg. 16.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:12 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
heeft ze nooit gehoord van CTRL+S?
Als de stekker er opeens uitgaat werkt de auto recovery functie van word volgens mij ook niet meerquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze had bij opg. 4 gesaved, ze was bij opg. 16.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze had bij opg. 4 gesaved, ze was bij opg. 16.
Naja, check Zornik of Stash maar eens. Die maken wel lekkere muziek.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hij doet het hier niet (Opera)quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:00 schreef snopprinses het volgende:
Op Windows ME, word 2000 werkt dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als de stekker er opeens uitgaat werkt de auto recovery functie van word volgens mij ook niet meer![]()
Gitaarles?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:17 schreef Eix het volgende:
Ik moet gaan, familie bezoek en zo mn eerste gitaarles. Doeidoei.
Succesquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:17 schreef Eix het volgende:
Ik moet gaan, familie bezoek en zo mn eerste gitaarles. Doeidoei.
Hey Gizmorequote:
Rock, enne muziek met veel drum/gitaar solo's enzoquote:
30SecondsToMars Air Anberlin ArcadeFire AtTheDrive-in Beatles BettieServeert BlocParty BrightEyes Bush CaesarsPalace ChicksOnSpeed Clash CoheedAndCambria Coldplay DannyElfman DJShadow DresdenDolls DropkickMurphys Eels ElliottSmith Faders FallOutBoy Feeder FloggingMolly FuneralForAFriend FranzFerdinand Gorillaz Guster Hard-Fi Hives HundredReasons InfectedMushroom Interpol JamersBlunt JamieCullum JayaTheCat JeffBuckley Jet JoyDivision KaiserChiefs KaizersOrchestra LessThanJake Libertines Liquido Live ManuChao MarsVolta Mewithoutyou MichaelAndrews MSI Moby ModestMouse Pikkatrillaz Placebo PolyphonicSpree PostalService Prodigy Ra Racoon Radiohead Ramones RealmcKenzies RiloKiley RoniSize Royskopp Sevendust Shins Smog Supergrass Thrice TigerLou Tool Underworld UnwrittenLaw ViveLaFete Voicst YannTiersen Zoeperquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Rock, enne muziek met veel drum/gitaar solo's enzo
XBMquote:
Ook nog wat gekocht?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
XBM
Moe, maar gaat wel goed. Vanmiddag weer eens even wezen 'shoppen' in Rotterdam.
doe ik ook nog wel..maar niet in mn vrije tijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:25 schreef Palau het volgende:
Snop fix je portfolio ns een keer voor andere browsers want IE is dood bij mij
In Firefox werkt ie volgens mij primaquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
doe ik ook nog wel..maar niet in mn vrije tijd
Niet dat ik er wat uit kan halenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
30SecondsToMars Air Anberlin ArcadeFire AtTheDrive-in Beatles BettieServeert BlocParty BrightEyes Bush CaesarsPalace ChicksOnSpeed Clash CoheedAndCambria Coldplay DannyElfman DJShadow DresdenDolls DropkickMurphys Eels ElliottSmith Faders FallOutBoy Feeder FloggingMolly FuneralForAFriend FranzFerdinand Gorillaz Guster Hard-Fi Hives HundredReasons InfectedMushroom Interpol JamersBlunt JamieCullum JayaTheCat JeffBuckley Jet JoyDivision KaiserChiefs KaizersOrchestra LessThanJake Libertines Liquido Live ManuChao MarsVolta Mewithoutyou MichaelAndrews MSI Moby ModestMouse Pikkatrillaz Placebo PolyphonicSpree PostalService Prodigy Ra Racoon Radiohead Ramones RealmcKenzies RiloKiley RoniSize Royskopp Sevendust Shins Smog Supergrass Thrice TigerLou Tool Underworld UnwrittenLaw ViveLaFete Voicst YannTiersen Zoeper
zoek maar wat uit
jah hij werkt wel, maar als em in firefox checkt, kun je zien hoe de presentatiemap er daar uitziet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In Firefox werkt ie volgens mij prima![]()
welke haal je eruit?quote:
Dan ziet er in IE inderdaad beter uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah hij werkt wel, maar als em in firefox checkt, kun je zien hoe de presentatiemap er daar uitziet.
Is dus net wat anders
en de tekst en plaatjes staan allemaal iets mooier vind ik, maar voor school moet hij in iexplore werkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan ziet er in IE inderdaad beter uit.
Firefox ondersteund geen gekleurde scrollbars![]()
ah i see, zal ik veranderenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:37 schreef Palau het volgende:
Hijs mooi snop maar bij blokboek zou ik nog regeltje overslaan nu loopt onderlijning link beetje door 'Blokboek' heen (kan aan FF liggen..)
Ja, ik heb morgen Latijn en Nederlands. NE leer ik morgenvroeg wel. Daarna is het alleen nog En, Gs, Bi en Wi, allemaal super makkelijk voor mij, dus valt wel meequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:35 schreef Palau het volgende:
Al druk aant leren joh?
Ik ga straks nog wa doen en voetbal kijken tegelijk...
Welke site hebben we het over, die in je profiel doet het niet...quote:
Halloquote:
i know, daar ben ik een nieuwe voor aant maken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Welke site hebben we het over, die in je profiel doet het niet...
Tip voor Latijn, let goed op grammatica en welke woorden naar wat verwijzen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, ik heb morgen Latijn en Nederlands. NE leer ik morgenvroeg wel. Daarna is het alleen nog En, Gs, Bi en Wi, allemaal super makkelijk voor mij, dus valt wel mee.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hallo![]()
Feestje zodalijk als je de 1000 hebt bereikt![]()
't is dat je het zegt, ik kom er net achter dat ik nog 24 moet tot de 5000quote:
Leuk shirtjequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Pfff.. weer gezeik met die camera van ons, dus maar weer een telefoonfoto:
[[url=http://xs53.xs.to/pics/05442/DSC00470.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hilfiger Denim bij de Bijenkorf vandaan![]()
Dat is dus allebij troepquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als iemand nog gebrek heeft aan goede muziek:
Mijn eigen playlist, vooral Hardcore
Playlist van mijn broertje, Vooral Metal
Ja, daar ga ik altijd de mist in, ik leerde altijd de woorden goed maar niet de naamvallen. Nu dus anders om gedaan en denk dat het wel gaat lukken. We krijgen alleen maar een tekst.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:40 schreef Palau het volgende:
[..]
Tip voor Latijn, let goed op grammatica en welke woorden naar wat verwijzen.
Kijk ook goed of je in het Nederlands of Latijn moet antwoorden
En het nut hiervan is?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:42 schreef EvilWasp het volgende:
Morgen 8:45 op school, 15:45 uit.![]()
Wel tussendoor gym![]()
Ik zit net erboven en kheb het niet eens doorgehad.quote:
Mischien zijn er mensen die het wel mooi vindenquote:
Gij vuile sp@mmertquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
't is dat je het zegt, ik kom er net achter dat ik nog 24 moet tot de 5000. PUB SC volspammen, anyone?
Danks. Jah K750i hequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Leuk shirtje![]()
Wat een grote foto trouwens voor een telefoon
Mooie site! Zit je op een grafische opleiding ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
i know, daar ben ik een nieuwe voor aant maken.
We hebben het nu over deze
Geen SE?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik altijd de mist in, ik leerde altijd de woorden goed maar niet de naamvallen. Nu dus anders om gedaan en denk dat het wel gaat lukken. We krijgen alleen maar een tekst.
Ik heb vaak genoeg van 8.30 tot 1600 dus niet zeurenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:42 schreef EvilWasp het volgende:
Morgen 8:45 op school, 15:45 uit.![]()
Wel tussendoor gym![]()
Ken je Muse?quote:
Aanstellertquote:
Que?quote:
Ja, bij ons op school zitten ook sommige mensen die gewoon om 8:00 al beginnen met gymquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg van 8.30 tot 1600 dus niet zeuren
't is wat!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef M3rcury het volgende:
Jemug.. ik ben even weg meteen de hele boel onder gekalkt hier
Bij ons kun je maar van 830 tot 1600 hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, bij ons op school zitten ook sommige mensen die gewoon om 8:00 al beginnen met gym![]()
Preciesquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
AanstellertEr zitten overal wel leuke nummers bij, wat het genre ook is. Misschien kom je daar nog wel eens achter; ooit
Dat snapt Jamai kennelijk nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:46 schreef snopprinses het volgende:
dude..je kunt ook 3 quotes in 1 post doen hoor
Eerste uur is normaal voor bijles enzo, maar vanwege drukte (of andere lame smoes) moeten sommige mensen gewoon om 8:00 uur beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bij ons kun je maar van 830 tot 1600 hebben.
Ja, maar niet met de tijd die het tegenwoordig duurt om Fok te ladenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:46 schreef snopprinses het volgende:
Is dat geen schoolexamen? Tekst alleen is beetje weinig..quote:
Rock, en alles met een lekkere drum/gitaar solo der in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ken je Muse?
Welke muziek hou jij van?
Precies, hoewel dat normaal echt niet mijn smaak is zijn sommige nummers gewoon goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies![]()
Zelfs ik vind sommige dingen uit mijn broertjes lijst mooi.
Rammstein sommige nummers, Marilyn Manson![]()
Dat vind ie teveel knip-en plakwerkquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat snapt Jamai kennelijk nog niet![]()
![]()
Dr zijn wel meer mensen die dat niet snappenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn 2 deeltjesquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar niet met de tijd die het tegenwoordig duurt om Fok te laden. Ik heb trouwens eens een keer een ban gehad omdat ik ~600 posts in Pub SC had geplaatst op een dag, samen met Indah
.
Vrouwke, we gaan kwartetten en nu verpest je het voor hemquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:46 schreef snopprinses het volgende:
hij laadt toch helmaal niet meer moeilijk de laatste tijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar niet met de tijd die het tegenwoordig duurt om Fok te laden. Ik heb trouwens eens een keer een ban gehad omdat ik ~600 posts in Pub SC had geplaatst op een dag, samen met Indah
.
sorryquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:49 schreef Palau het volgende:
[..]
Vrouwke, we gaan kwartetten en nu verpest je het voor hem
Dat doe ik meestal wel gewoon als ik korte reacties geef. Als ik wat langer tik, zoals nu dus, dan hoef ik me daar eigenlijk nooit zorgen over te maken omdat er dan meestal al wel een reactie van iemand anders tussen staatquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:48 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dr zijn wel meer mensen die dat niet snappenik doe het ook niet altijd omdat het moeite kost
![]()
![]()
Wij hebben 50 minuten uur dus 830/920/1010/1100[PAUZE TOT 1120]/1210/1300/[PAUZE 1330]/1420/1510/1600.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Eerste uur is normaal voor bijles enzo, maar vanwege drukte (of andere lame smoes) moeten sommige mensen gewoon om 8:00 uur beginnen.
En bij ons is 1630 uit het maximum.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
![]()
Hier ook niet..quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hij laadt toch helmaal niet meer moeilijk de laatste tijd
Daar heb je er toch 4 voor nodigquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:49 schreef Palau het volgende:
[..]
Vrouwke, we gaan kwartetten en nu verpest je het voor hem
@ persoon is soms ook wel makkelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal wel gewoon als ik korte reacties geef. Als ik wat langer tik, zoals nu dus, dan hoef ik me daar eigenlijk nooit zorgen over te maken omdat er dan meestal al wel een reactie van iemand anders tussen staat
4. Samen met Indah hè. Er was voor de rest ook niemand die meedeedquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:50 schreef --Christiaan-- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zo hé, die is origineel. Ga ik zeker onthouden.
Hier wel :S.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hij laadt toch helmaal niet meer moeilijk de laatste tijd
Fok! is eindelijk echt snelquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:50 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hier ook niet..alleen omdat ik aan het downloaden ben gaat het iest langzaamer dan normaal
Psst. Je vergeet sarcasme.gif.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
4. Samen met Indah hè. Er was voor de rest ook niemand die meedeed.
Ik heb helaas de cijfers niet meerquote:
Jah klopt, doe ik ook nog wel eens. Maar dan moet je wel weer precies onthouden wat er stond. Zal niet de eerste keer zijn als ik een zin net niet goed onthoudt waardoor die een andere betekenis krijgtquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef M3rcury het volgende:
[..]
@ persoon is soms ook wel makkelijk![]()
Hey, jij lijkt wel op Jamai man.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wij hebben 50 minuten uur dus 830/920/1010/1100[PAUZE TOT 1120]/1210/1300/[PAUZE 1330]/1420/1510/1600.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zo hé, die is origineel. Ga ik zeker onthouden.
![]()
Ik had er laatst bij een vriend een paar nummers van gehoordquote:
Ze zijn goed, vind je niet?quote:
ik was m even kwijt en om er dan weer zo'n [/sarcasme] achter te zetten was het me ook weer niet waard.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Psst. Je vergeet sarcasme.gif.
Het is gewoon niet meer puik als het Letterlijk 10 keer per dag hoortquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hey, jij lijkt wel op Jamai man.![]()
Sorry geintjeKeek ff in je fotoboek
juhquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze zijn goed, vind je niet?
Veertien Punt Gif.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ik was m even kwijt en om er dan weer zo'n [/sarcasme] achter te zetten was het me ook weer niet waard.![]()
Gefeliciteerdquote:
Sjiek, ain't it!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
CongratsOfficieel ben je nu geloof ik newbie-af
Dan moet je ook niet op jamai lijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is gewoon niet meer puik als het Letterlijk 10 keer per dag hoort.
waarom koop je dan niet een andere bril?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je zou verbaast zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]ik ook
wie kent Muse nou niet..![]()
Waar?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:55 schreef Palau het volgende:
Christiaan kvroeg je wa (kun je meteen weer postopkrikken)
OmG! 1 4m t3H p1mP!1!oneoneeleven!1!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
CongratsOfficieel ben je nu geloof ik newbie-af
Omdat die dingens godsvergeten duur zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waarom koop je dan niet een andere bril?
Je had best de PI nog wel kunnen veranderen daarin als je dat toch postquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:53 schreef EvilWasp het volgende:
1000ste post!5000ste post!
[afbeelding]
Haal het zelfquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
gratis bier bij EvilWasp
Voordat je komt met ik kan het niet vinden:quote:
Je hebt toch wel verzekering ofzo? Of is dat maar eens in de zoveel jaar?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Omdat die dingens godsvergeten duur zijn
En toen zei ik wat is een SE.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:57 schreef Palau het volgende:
[..]
Voordat je komt met ik kan het niet vinden:
Is dat geen SE van latijn?
En hoe anders had jij dan in gedachten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt toch wel verzekering ofzo? Of is dat maar eens in de zoveel jaar?
Je haar anders doen kan trouwens ook wel schelen i guess...
Jij ziet er echt jong uit voor je leeftijd zie ik net!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit is de post vóór
Gaat lekker hier opeensquote:
Of lensenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt toch wel verzekering ofzo? Of is dat maar eens in de zoveel jaar?
Je haar anders doen kan trouwens ook wel schelen i guess...
ik mag elk jaar een gratis nieuwe halenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Omdat die dingens godsvergeten duur zijn
herkenbaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Schoolexamen.. welk jaar zit je in?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En toen zei ik wat is een SE.
Langer, eventueel stijl en lenzenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En hoe anders had jij dan in gedachten?
Dan heb ik over 40 post dus ook geen leven meerquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaat lekker hier opeens![]()
Jij ook congrats! Je hebt nu officieel geen leven![]()
Ow wacht, je bent hier al vet lang geregistreerd dus het valt wel mee
Is dat positief? Zo ja, hoe oud?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
herkenbaar
En manik had jou zooo veel ouders verwacht
"Vet lang". Sinds 03 geloof ik?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaat lekker hier opeens![]()
Jij ook congrats! Je hebt nu officieel geen leven![]()
Ow wacht, je bent hier al vet lang geregistreerd dus het valt wel mee
Wel een foto posten dan heaquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik mag elk jaar een gratis nieuwe halen
maar ik loop al 6 jaar metdezelfde rond![]()
dus deze maand ga ik zo'n geile porno bril halen ;p
Valt wel mee, tenminste ik denk het omdat ik dat voor de rest nog nooit heb gehoord.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij ziet er echt jong uit voor je leeftijd zie ik net!
Nee jongens, geen Jamai grapjes![]()
Neem ik ook na deze brilquote:
Ik heb jou nog nooit met een bril gezien?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik mag elk jaar een gratis nieuwe halen
maar ik loop al 6 jaar metdezelfde rond![]()
dus deze maand ga ik zo'n geile porno bril halen ;p
Ik zit pas in de derdequote:
Gemiddeld 6 posts per dag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"Vet lang". Sinds 03 geloof ik?
Uhm, klopt. Maar je kan dat uitstellen tot morgen (niet dat ik je weg wil hebben ofzo, maar gewoon).quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:00 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dan heb ik over 40 post dus ook geen leven meer
in de 20 ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is dat positief? Zo ja, hoe oud?
En ik wil weten hoe die camera precies heet, wij moeten nl. een nieuwe hebben. We hebben nu zo'n 1.2MP dingquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit met een bril gezien?
En wat maak jij onwijs moooie foto's
Je mag er wel een paar voor mij maken
Als ze dan toch bezig is met foto's makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je vergeet iets.quote:
Ik moet toch zo gaan lerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhm, klopt. Maar je kan dat uitstellen tot morgen (niet dat ik je weg wil hebben ofzo, maar gewoon).
Maar zij kan het ookm gewoon!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En ik wil weten hoe die camera precies heet, wij moeten nl. een nieuwe hebben. We hebben nu zo'n 1.2MP ding.
Laten we het houden op "Nederlands is een slecht vak van me".quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:03 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Als ze dan toch bezig is met foto's makendan meldt ik me ook aan
yea, en dan ga ik geil kijkenquote:
lenzen zijn echt veel fijner!quote:
ik maak zomteen speciaal voor jou een foto met mn bril opquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik ookquote:
Waarom moet je me de hele tijd verbeterenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Laten we het houden op "Nederlands is een slecht vak van me".
Ik heb mn telefoon tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En ik wil weten hoe die camera precies heet, wij moeten nl. een nieuwe hebben. We hebben nu zo'n 1.2MP ding.
Omdat dat iets is wat ik wél kanquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:05 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Waarom moet je me de hele tijd verbeteren
Das wel duur en de lange termijn is nog niet echt bekend volgens mij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik laat ze mss. in plaats van lenzen laseren. Ik zou wel mogen maar mijn vader wil nog niet omdat er nog geen landelijke eisen enzo voor zijn.
nou mijne is een digitale spiegelreflex..weet niet waar je de camera voor nodig hebtquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ook om dat lange termijn doe ik het dus nog niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das wel duur en de lange termijn is nog niet echt bekend volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |