Oke! Ik hoor het welquote:Op donderdag 3 november 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
Ik heb mischien wel interesse in zo'n dingetje, maar slaap er eerst nog een nachtje over![]()
Ook impulsief van een vriend gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:06 schreef Kelfox het volgende:
Ongebruikt, en nieuw in doos heb ik nog 3 stuks over, dus te koop!
Nee ik ben een groothandelaar, ok?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook impulsief van een vriend gekocht
Hoeveel kost verzenden ? En hoe zit het met betalen ? Ik vertrouw vooruit betalen nooit zo goedquote:Op donderdag 3 november 2005 23:03 schreef Kelfox het volgende:
40 euro ex. verzenden is dan wel oke....... 35 is echt not done ;-)
En owja, er zijn er nog gewoon 3 .....
hier iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:42 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb het geld overgemaaktlaat me even weten als je het opgestuurd hebt enzo
Okej... bedankt enzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:05 schreef RiDo78 het volgende:
Nah, hij is te traag. 6 Mb/sec read, 3 Mb/sec write.... niet echt om over naar huis te schrijven.
Daarnaast komt dat ik al een 512 Mb Kingston Elite heb (24 read / 14 write) en een 2 Gb Migo (19 read / 13 write).
Product-info linkje voor hen die wel geinteresseerd zijn: http://www.kingston.com/digitalmedia/datatraveler_home.asp
Op zich werken die sticks uitstekend... maar die U3 is te traag voor waar ik ze voor nodig heb.
yu got mailquote:Op zondag 6 november 2005 13:14 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
heb je er nog 1? ik heb wel interesse. mail me eventjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |