Relaod all??? beters, dat scheelt een hoop tijdquote:Op zondag 18 december 2005 04:18 schreef sandshark het volgende:
Er zijn nog veele meer andere leuke dingen ook bijigekomen hoor
mijn favoriete nieuwe items zijn:
-de reload all functie
...
Nope, heb al wel zitten kwijlen bij de specs van de tech 2 missilesquote:Op maandag 19 december 2005 11:25 schreef JeeWeeJ het volgende:
Btw,heeft iemand al tech 2 ammo in de verkoop gezien? Heb al wel T2 frequency crystals op de markt zien staan (de info dan) maar nog nergens te koop.![]()
Wow... niet coolquote:Op maandag 19 december 2005 11:25 schreef JeeWeeJ het volgende:
Hier de kosten van de nieuwe capital ships:
Carrier: ~700 miljoen
Mothership: ~16 miljard
Titan: ~50 miljard
En voor de wannabe titan vliegers onder ons...de tital skill kost ook nog eens 4,5 miljard
...
Neem hybridsquote:Op maandag 19 december 2005 13:43 schreef JeeWeeJ het volgende:
...
Ik zeg, knallen met tachyons vanaf 150km met redelijke damage![]()
SniperGeddon 4 teh Win!quote:Op maandag 19 december 2005 15:26 schreef f.r.e.a.k het volgende:
nee serieus, ik heb ooit 200km + range met die fuckers gehad, en dat werkt echt above expectation.
hmz misschien binnenkort maarweer eens mee gaan f*cken...
Volledig mee eens!quote:
Hehe, thnx! Het is me gelukt trouwens, kneiterhard met bookmarks door een beginnende BoB gatecamp heengeknald. Heerlijke adrenalinestoot gaf dat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |