Relaod all??? beters, dat scheelt een hoop tijdquote:Op zondag 18 december 2005 04:18 schreef sandshark het volgende:
Er zijn nog veele meer andere leuke dingen ook bijigekomen hoor
mijn favoriete nieuwe items zijn:
-de reload all functie
...
Nope, heb al wel zitten kwijlen bij de specs van de tech 2 missilesquote:Op maandag 19 december 2005 11:25 schreef JeeWeeJ het volgende:
Btw,heeft iemand al tech 2 ammo in de verkoop gezien? Heb al wel T2 frequency crystals op de markt zien staan (de info dan) maar nog nergens te koop.![]()
Wow... niet coolquote:Op maandag 19 december 2005 11:25 schreef JeeWeeJ het volgende:
Hier de kosten van de nieuwe capital ships:
Carrier: ~700 miljoen
Mothership: ~16 miljard
Titan: ~50 miljard
En voor de wannabe titan vliegers onder ons...de tital skill kost ook nog eens 4,5 miljard
...
Neem hybridsquote:Op maandag 19 december 2005 13:43 schreef JeeWeeJ het volgende:
...
Ik zeg, knallen met tachyons vanaf 150km met redelijke damage![]()
SniperGeddon 4 teh Win!quote:Op maandag 19 december 2005 15:26 schreef f.r.e.a.k het volgende:
nee serieus, ik heb ooit 200km + range met die fuckers gehad, en dat werkt echt above expectation.
hmz misschien binnenkort maarweer eens mee gaan f*cken...
Volledig mee eens!quote:
Hehe, thnx! Het is me gelukt trouwens, kneiterhard met bookmarks door een beginnende BoB gatecamp heengeknald. Heerlijke adrenalinestoot gaf dat!quote:
mining was in stayme,quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:21 schreef CertainShadeOfGreen het volgende:
Leuke mining plaatjes trouwens clipje, waar heb je die gemaakt?
Macrominers zijn spelers die gebruik maken van een zogenaamde macro, om te minen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:47 schreef papierclipje het volgende:
Ik heb dus nog niet eens de moeite genomen om uit te zoeken wat macro minen is...
ik neem aan dat het iets is dat je zelf niet echt aanwezig hoeft te zijn.ofzo? maar hoe herken je een macrominer
nadeel is wel dat je dus concord op je hoofd krijgt wanneer je in safe space andere dood schiet. en dat je criminal geflagged wordt
Ik speel het op een IBM T40 Laptop met 512Mb ram en een radeon mobility 7500 met 32Mb dus aan je specs ligt het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:01 schreef Omkron het volgende:
Ik ben er gisteravond aan begonnen.. maar mijn systeem loopt flink vast.. ratelen van de harddisk.. terwijl ik toch best een redelijk systeem heb.
athlon 3000
512
128 radeon x300
of is dit te laag..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |