Ik wil er wel eenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:19 schreef JeeWeeJ het volgende:
Corpmate van me heeft een Vulture BPO (tech 2 Caldari BC) gekregen van z'n reseaarch agent..
Over 20 dagen flink cashen met dat ding
Zoals gezegd, duurt nog even voordat de productie begint maar zodra ze van de band af rollen zullen ze waarschijnlijk tussen de 250 en 300 miljoen kosten. Zal wel laten merken wanneer ze in de verkoop gaanquote:
Dat kan ook positief zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:11 schreef Omkron het volgende:
Ik stop er maar mee.. gaat veels te veel tijd inzitten..
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:47 schreef papierclipje het volgende:
een van de grootste voordelen van eve ten opzichte van andere online games is dat je niet perse hoeft te spelen wil je verder komen. Als ik een week geen zin/tijd heb zet ik even een skill aan en later
iemand nog een BPO te geef van algemeen t2 schip? leuke inty of cruiser ofzoescrow m maar naar caristama
oeh handig!quote:Op woensdag 1 februari 2006 05:30 schreef alexw4u het volgende:
Na druk zoeken op het internet naar de beste eve links is mijn link site eindelijk af.
http://eve-online.bestelinks.nl
mochten er nog mensen zijn die goede links hebben geef het gewoon door en ik plaats ze erop
ps
Dit bericht is geen spam bericht maar gewoon een super overzichtelijke hulp site voor eve players
ghehe, had hetzelfde ooit eens bij deimos: Iemand die ik ken had een BPO en had daar voor materials price mogen produceren, waren ze mooi 70-80m. Nu heb ik er stuk of 14 op een inactief account die ik binnenkort ga activeren. Nu zijn ze 160m++quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef f.r.e.a.k het volgende:
lol![]()
Pfft, wordt weer tijd voor eve, meer bezig met school de laatste tijd
Net ff gekeken naar een Hulk weer... ze zittten nu rond de 500mil
had er beter 1 in het begin kunnen kopen toen ze nog 350 waren
Oh well, duurt toch nog wel een week voordat ik weer serieus eve kan gaan doen
fingers crossed...
Het record van aantal players tegelijk online is rond de ~ 22Kquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef JeeWeeJ het volgende:
100k mensen op 1 servercluster/shard, blijf het een mooie prestatie vinden! Doen ze bij WoW niet na met die servertjes van ze
Dat is net alsof vragen of er sinds de middeleeuwen wat veranderd is in deze wereld.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef Beezz het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met Stain is gebeurt?
Ik zat erover te denken om weer te gaan Eve'n, en zat vroegah bij Stain Alliance, maar nu ik die map zie is er wel heel erg veel verandert sinds ik ben weggegaan. Curse is gekrompen, terwijl dat onze grootste tegenstander was, en er bestaat nu een Stain Alliance en een Stain Empire die elkaar kapot knallen in een gebied dat 2x zo klein is als ie was...
Zijn er trouwens veel dingen verandert? Toen ik wegging was Exodus al een paar maanden uit.
Curse bestaat niet meer.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef Beezz het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met Stain is gebeurt?
Ik zat erover te denken om weer te gaan Eve'n, en zat vroegah bij Stain Alliance, maar nu ik die map zie is er wel heel erg veel verandert sinds ik ben weggegaan. Curse is gekrompen, terwijl dat onze grootste tegenstander was, en er bestaat nu een Stain Alliance en een Stain Empire die elkaar kapot knallen in een gebied dat 2x zo klein is als ie was...
Zijn er trouwens veel dingen verandert? Toen ik wegging was Exodus al een paar maanden uit.
Kan je www.horizon-inc.nl erbij zetten wij zoeken members voor onze corpquote:Op woensdag 1 februari 2006 05:30 schreef alexw4u het volgende:
Na druk zoeken op het internet naar de beste eve links is mijn link site eindelijk af.
http://eve-online.bestelinks.nl
mochten er nog mensen zijn die goede links hebben geef het gewoon door en ik plaats ze erop
ps
Dit bericht is geen spam bericht maar gewoon een super overzichtelijke hulp site voor eve players
k thats just sick (jaloers)quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Aneurism het volgende:
Ken ook een gast die minen geweldig vind, hij heeft al 65bil, is bezig zijn mothership te bouwen en heeft 9 dreadnoughts in zijn corp... @_@ Heeft 9 accounts om te minen, op meerdere computers...
Patsersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef Carda het volgende:
Ach jah![]()
Veritas heeft 20 dreads ready to play
Dat was toch gewoon een veldspar mining op?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Hadden met ASCN een stresstest zondag... Met zijn 300en naar een stargate warpen zag er erg vet uit. Het beste was dat je geen lag had alleen lage FPS, modules reageerden gewoon normaal.
Handige site, maar blijf je spammen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:07 schreef alexw4u het volgende:
Hier ook nog een leuke site voor eve spelers... met zeeer veel handige links .. en de mogelijkheid 2 weken gratis te spelen
2 weken gratis Eve-online spelen ...
http://eve-online.bestelinks.nl/
Even zo snel:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:17 schreef Ninilanth het volgende:
Met welke cruiser kan je het beste minen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |