quote:Op woensdag 5 april 2006 17:47 schreef Alpine69 het volgende:
ik koop gewoon 30d timecards met 100 mill ingame geld van andere spelers elke maand
werkt hardstikke goed, ik hebnog geen rl cent betaald voor eve en ik speel al half jaar
Zijn er geen vormen van corps die een wat minder tijdsintensieve taak hebben dan aan alliance wars deelnemen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Aneurism het volgende:
Het kriebelt nogsteeds om te spelen, maar feit blijft dat ik de tijd er niet meer voor heb. 5 uur per dag op een gate campen is toch iets wat je gaat doen als je alliance wars vecht..
Zal ongetwijfeld, maar alliance wars trekken mij. Met 20 man op een gate de andere 20 man verrot schieten... er is niets beter. Weet nog dat we met 4 man in Omega corp een groep van 12 man aan gort schoten... echt coole herinneringen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:08 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Zijn er geen vormen van corps die een wat minder tijdsintensieve taak hebben dan aan alliance wars deelnemen?
Ok klinkt dopequote:Op woensdag 31 mei 2006 11:14 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld, maar alliance wars trekken mij. Met 20 man op een gate de andere 20 man verrot schieten... er is niets beter. Weet nog dat we met 4 man in Omega corp een groep van 12 man aan gort schoten... echt coole herinneringen.
Corp waar ik in zit (N-MNA) is op dit moment bezig met een groeispurt en het opleiden van nieuwe leden. Op dit moment dus geen wars, alhoewel het ff niet zo botert tussen de Ekliptika Alliance waar we lid van zijn en FREGE.. Kan binnekort dus gezellig worden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:08 schreef InsertCredit het volgende:
Zijn er geen vormen van corps die een wat minder tijdsintensieve taak hebben dan aan alliance wars deelnemen?
Hier nog een ex-wow speler die opzoek is naar iets beters. Ik had al eens een trial gehad voor EVE-Online, maar heb het toen niet veel gespeeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:17 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
![]()
* InsertCredit is net afgekickt van WoW
en op zoek naar wat beters, eindelijk toch maar aan EvE begonnen.
Ik was nogal bevreesd voor de learning curve maar dit valt dik mee.
Heel veel mature players en een tof sfeertje.
Het skill-systeem is wat mij betreft ideaal; prima te combineren met je werk![]()
Net 3 dagen bezig en vermaak me opperbest.
Daar heb je ook een credit card nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |