abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:47:28 #1
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_31871970
Deze game is niet een gratis mmorpg of hoort bij anderen, het verdient daarom zijn eigen titel.

Nu is de game te koop in de winkels!

Je hebt paypall of een creditcard nodig om te betalen en je bent 12 dollar nogwat kwijt per maand. Wat krijg je ervoor terug? Gamen met 1000den spelers, updates waar je niet voor hoeft te betalen en Maanden om zoet mee te zijn!

Bijna alles in deze game kan en mag..

Piraat, handelaar, effectenhandel, fabrieken, journalist... Alles kan!

Meer info op www.eve-online.com

Ik ben net begonnen, en zoek meer info (starters guide) kan iemand zijn begin tactieken hier neerzetten? En hoe je snel geld verdient.

Wie hier speelt het eigenlijk?
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:47:40 #2
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_31871974
Hier dus verder...
pi_31877694
tvp
Speel het nu een maandje of 4 / 5 (weet het niet precies).
Ben begonnen als handelaar doe nu eigenlijk meer agent-missies om aan m'n geld te komen.

Er staat een starters-guide op de officiële site, ben nu even te lui om de exacte link te zoeken.

www.eve-i.com was ook altijd erg goed met eve-gerelateerde zaken maar die is alweer een tijdje offline... (jammergenoeg) schijnt iets te maken te hebben met een server-migratie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:53:45 #4
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_31879977
eve-i is een ERG goede site!
Heb ik ook de character manager vandaan, erg handig proggie

Ik verdien mijn geld vooral met agent-missions.
Het kan sneller, met handelen en bouwen enzo, maar dit vind ik leuker.
Heb ook 2 lvl 4 agents, maar alleen zijn die niet te doen
pi_31881959
lvl 4 agents zou ik voorlopig nog niet aan beginnen
lvl 3 durf ik nu net aan samen met een corp-buddy (allebei in onze thorax volledig getanked met ieder 8 heavy battle drones) en dan gaat het goed.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_31883637
Ik doe met een corp maat lvl 4 missies, en heb bijna m'n Navy Issue Apocalypse bij elkaar gescharreld!
Enige nadeel van missies is dat het na een tijdje gaat vervelen, echter maakt het teamwork dat wel weer goed!

En als starter...tja...ga eerst ff goed bij jezelf na wat je wil doen. Met mining valt goed te verdienen de laatste tijd en met missies ook wel. Bouwen valt af te raden daar de markt (vooral in caldari space) ernstig verzadigd is de laatste tijd.

BTW, misschien is het leuk om wat screenies in de OP te zetten?
JeeWeeJ be jammin! :D
  woensdag 2 november 2005 @ 00:51:19 #7
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_31885796
Hmm lvl 3 met een corp mate?!

Ik solo ALLE level 3 missies, in een Ferox.. (Battlecruiser)
Maar wel met een ubertank
Meer dan 8000 shield met een recharge van 254 seconden..

Doe ook mee aan level 4 missies met de Ferox, twee 1,5 miljoen isk battleships krijgen mijn shield niet down

Over de screenies;
Ik heb gewoon de teskt gekopieerd uit het andere topic, en de screenies die daairn stonden deden het niet meer..
En had geen zin en tijd om er zelf wat bij te zoeken
  woensdag 2 november 2005 @ 11:43:08 #8
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_31892155
nou ik ben dus nog lang niet zover, kvlieg nu in een Rifter en ben bezig wat geld te verdienen door in de astroid belts wat rats te hunten. Ondertussen bezig met mn learning skills.. Aangezien ik wat geweld wou ( ) had ik voor de standard fighter gekozen. Jammer dat deze maar een memory van 4 heeft dus die ben ik omhoog aan het krikken.
3x small 200mm projectile turret erop
1x small missle turret met sabertooth missles..

Pirates hunten in 0.6 gaat best goed. Maar wat is, volgens jullie, een volgende schip om verder mee te gaan? Ik wil nu ook wat meer op de long range tour gaan.

Ik hoop trouwens dat mn credit card optijd binnenkomt
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_31892297
hey,vergeet niet dat er steeds meer n00bs in eve komen he?

ik race mijn weg door lvl 3 missies in een zealot in ganking setup (ja, een heavy assault cruiser...shame on me ). maarja, 4x150 damage per schot en dat elke 2 seconde gaat zo lekker snel

@papierclipje:

Aangezien je minmatar vliegt zou ik voor een rupture gaan, dat is de meest stevige minnie cruiser en kan leuk z'n artillery gebruiken qua powergrid en cpu. De stabber is ook erg leuk, maar die is meer voor het short-range werk.

Gelijk maar ff reclame maken voor m'n corp : zoekt iemand nog een volledig nederlandstalige (non-pirate) corp, kom eens buurten in channel n-mn of convo me ingame (Ilrikus Marinus). We be recr00ting
  woensdag 2 november 2005 @ 12:45:05 #10
130271 papierclipje
pi_31893681
ok even een newbie question voor minmatar. (die ze niet op het help channel konden beantwoorden)
Ik heb de missies van de 2e agent gedaan (met de tutur meegerekend) alle missies gehad, krijg je zon leuke plugin, en dan zegt die muts ga naar die en die in dat system om te vervolgen met de storyline

HELAAS heb ik toen niet goed opgelet en weet ik niet meer naar wie ik nu moet ik kan dit ook nergens terugvinden (journal etc) dus kan ik niet verder met de storyline.

iemand die mij kan vertellen waar ik naar toe moet?
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_31894034
Kijk in je journal voor naar werk systeem je moet. Ga daar heen en als je daar dan ergens in de ruimte klikt (om te docken bijvoorbeeld) staat er in dat menutje ook de optie "agent base" of iets dergelijks. Als je die gebruikt kom je in het goede station terecht waar je dan een storyline agent vind

Hope this helps
  donderdag 3 november 2005 @ 10:41:00 #12
130271 papierclipje
pi_31921794
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:45 schreef papierclipje het volgende:
ik kan dit ook nergens terugvinden (journal etc) dus kan ik niet verder met de storyline.
kan het dus niet vinden in de journal. Thanks anyway . Ik heb gister gewoon wat andere agents opgezocht.. who cares about storyline anyway. vast mn cruiserskill gehaald (heb alle secundairy sklls al goed) en nu leren en sparen voor een almighty cruiser.

pi_31955578
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:51 schreef PhaE het volgende:
Hmm lvl 3 met een corp mate?!

Ik solo ALLE level 3 missies, in een Ferox.. (Battlecruiser)
Maar wel met een ubertank
Meer dan 8000 shield met een recharge van 254 seconden..

Doe ook mee aan level 4 missies met de Ferox, twee 1,5 miljoen isk battleships krijgen mijn shield niet down

Over de screenies;
Ik heb gewoon de teskt gekopieerd uit het andere topic, en de screenies die daairn stonden deden het niet meer..
En had geen zin en tijd om er zelf wat bij te zoeken
Wij vliegen beiden in een getankte Thorax... ik heb nog geen geld voor een groter schip en die corpbuddy nog geen skills om ze te vliegen
  zondag 6 november 2005 @ 14:27:57 #14
85634 Arti
sjok sjok
pi_32023792
t.v.p. als jullie het niet erg vinden
Signature? daar doe ik niet aan.
pi_32024463
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Arti het volgende:
t.v.p. als jullie het niet erg vinden
Schandalig

Anyway, is het een van jullie ooit opgevallen dat de lvl 4 infiltrated outpost missie bugged is? Zo hang je lekker in je battleship en gebeurt er niks, en zo hang je in een pod omdat (na 10 minuten) die drones hebben besloten dat ze me toch niet mochten..

Een van jullie al overkomen?
  maandag 7 november 2005 @ 11:31:49 #16
130271 papierclipje
pi_32051326
hmmmm weten jullie of een trial account ook een half jaar blijft bestaan? heb wat problemen met de levering van mn toekomstige creditcard.

Ben isk aan het sparen (als ik nog een keer het woord drones lees wordt ik gek) leuk hoor die security missies maar GAAAP wat boring. "blabla rogue drones blabla"

maar wel leuk 7 turrets en 1 missle launcher.
pi_32053099
naar mijn weten blijft je account gewoon bestaan ja
  maandag 7 november 2005 @ 12:55:26 #18
130271 papierclipje
pi_32053896
nou das iedergeval relax... maar misschien is het ook wel handig om nog een keertje opnieuw te beginnen. al wetend hoe het nu een beetje werkt enzo..

Wat "doen" jullie eigenlijk verder nogmeer? pirate hunten? pirate zijn etc?
  maandag 7 november 2005 @ 15:21:20 #19
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_32058228
Niet echt veel eigenlijk..
Ik ben echt vooral druk met missions als ik lekker egoistisch alleen aan het spelen ben.
En anders mijn corp-mates beschermen tijdens minen, of gezamenlijk level 4 missies doen..

Verder handel ik redelijk wat met de loot die ik gekregen heb. Soms heb je geluk en zit er een module tussen die een paar miljoen isk waard is
De rotzooi refine ik, en als ik genoeg bij elkaar heb gooi ik het naar een van onze builders voor een Raven

Het grootste gedeelte van mijn corp zit nu in 0.0, ik was te laat voor de grote move daarheen
Dus zit een beetje vast eigenlijk, met een hoop beginners in de corp.
Zo gauw ik daarheen ga, wordt het vanzelf meer PvP en rathunting

Heb ondertussen echt een heerlijke setup voor mijn Ferox;
==========================================
4 x Heavy Missile Launcher II
1 x Named Standard Launcher (weet de naam zo niet meer)
1 x 125mm 'Prototype' Railgun
1 x 150 mm 'Scout' Railgun

2 x Large Shield Extender II
1 x Heat Dissipation Amplifier II
1 x Magnetic Scattering Amplifier II
1 x Shield Recharger II

4 x Beta Reactor Control: Shield Power Relay
==========================================
Shield zit ergens rond de 8600.
Recharge rate is 254 seconden..
(ligt ook wel enorm aan je skills en implants natuurlijk)

De tech II heavy launchers hebben een fire-rate van 10,13 seconden, sneller dan de standard launcher
  maandag 7 november 2005 @ 16:03:11 #20
130271 papierclipje
pi_32059534
klinkt als auw. Trouwens ik zoek nog een leuke guild, aangezien ik een nieuw character wil maken, die het vooral voor de lol doet. iemand een hint?
pi_32060047
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:03 schreef papierclipje het volgende:
klinkt als auw. Trouwens ik zoek nog een leuke guild, aangezien ik een nieuw character wil maken, die het vooral voor de lol doet. iemand een hint?
Probeer het PRINC corp eens. Is volledig nederlands en is een hele goede plek om in EVE te starten. Ingame kan je het beste contact zoeken met Kaastosti of Rai Ardose.
  maandag 7 november 2005 @ 16:34:41 #22
130271 papierclipje
pi_32060389
kaastosti! leuke naam bijna net zo leuk als papierclipje.
ik zal eens kijken woensdag (vanavond en morgenavond kan ik helaas niet spelen)
pi_32076877
Anders is er ook nog N-MNA, ook volledig nederlandstalig en we spelen vooral voor de fun!
Contact Deakka of Ilrikus Marinus.

(enne, het is Corp, geen guild )
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:28:28 #24
130271 papierclipje
pi_32091138
sorry teveel guildwars gespeeld. WAAGH mn creditcard is NOGSTEEDS niet binnen hoelang duurt zoiets man

p.s.

mn trial verloopt morgen
pi_32091868
Ik zou zeggen, bel je bank en vertel ze dat als ze niet erg hard opschieten je ze wel eens even zal bewerken met een wrecking hit uit je 220mm Vulcan Autocannon II
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')