quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:19 schreef Maethor het volgende:
* UnleashMitch nipt aan zijn Senseo Viena![]()
SSSST!!! Straks worden ze boos!quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:19 schreef Maethor het volgende:
Wie zijn 'ze'? Bron?
Hier heb ik ook last van. Ik word ste-vast op 17 á 18 geschat terwijl ik 20 ben terwijl ik een grote koffiethermostaat per dag drink..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik drink liters koffie per dag en word ( - op het eerste gezicht - ) nog altijd jonger geschat dan mijn werkelijke leeftijd. Conclusie; ik drink te weinig koffie.
Oh jawel. Op latere leeftijd doe je een inhaalslag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hier heb ik ook last van. Ik word ste-vast op 17 á 18 geschat terwijl ik 20 ben terwijl ik een grote koffiethermostaat per dag drink..Maar goed, gezegdes kloppen wel vaker niet.
Oh maar dat kan prima naast mekaar bestaan. Wil niet zeggen dat ze nog jonger zouden worden geschat als ze nooit koffie namen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welnee. Mijn hele familie wordt jonger geschat...
Ja, ook die ouwe lullen die hun hele leven niets anders gedaan hebben dan liters koffie drinken per dag...
Het is allemaal genetisch bepaald...
Ik ben al bezig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. Tijd voor een bakkie. Wat jullie?
Nee, wel lui.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:24 schreef Maethor het volgende:
Ik drink nu thee. Word je daar ook lelijk van?
Ik wou iets zeggen maar ik doe het toch maar niet...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
Ook zonder koffie ben ik wel lelijk.
Maar op welke manier wordt lelijk bedoeld, wie zeggen het, etc?
Het was dan zeker niet erg on-topic?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen maar ik doe het toch maar niet...
Een thermostaat nog wel...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hier heb ik ook last van. Ik word ste-vast op 17 á 18 geschat terwijl ik 20 ben terwijl ik een grote koffiethermostaat per dag drink..Maar goed, gezegdes kloppen wel vaker niet.
tsjah wat is in deze tijd nog on-topic he..quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was dan zeker niet erg on-topic?
Oh, vandaar.quote:
Maar de vraag is natuurlijk of je ook lekkerder bent.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:29 schreef Tique3 het volgende:
[..]
tsjah wat is in deze tijd nog on-topic he..
wel on-topic: Ik zeggen dat ik mijzelf alleen maar lekkerder voel door koffie!
De vraag is niet of ik lekkerder ben, de vraag is of koffie een verslechterend effect heeft en dat ik daardoor eh.. "minder mooi" benquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk of je ook lekkerder bent.
Dat is beter omschreven inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:32 schreef Tique3 het volgende:
[..]
De vraag is niet of ik lekkerder ben, de vraag is of koffie een verslechterend effect heeft en dat ik daardoor eh.. "minder mooi" ben
En daar hebben we hem misschien. Als je overmatig koffie drinkt slaap je ook slechter.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef Tique3 het volgende:
Dat zou je nooit kunnen doen, hoeveel en hoe goed je slaapt bepaalt vaak nog het meeste hoe je er uit ziet. Als je dan een week slecht slaapt zie je er minder goed uit.
En we kunnen het wel proberen trouwens, ik kan nog 21 gratis kopjes koffie halen bij de kiosk..DEZE WEEK!
Doen we!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef Tique3 het volgende:
Ok Alicey, ik heb nu een foto genomen, ik ben wel redelijk moe omdat ik in mijn tentamenweek zit.
Ik drink dus de komende 3 dagen 21 kopjes koffie, en dan hoop ik in het weekend het peil ook vrij hoog te houden.
Dan zien we volgende week wel wat het wordt
![]()
Bij mij heeft het er wel invloed op. Caffeine wordt ik op langere termijn (enkele uren) erg slaperig van.quote:edit: caffeïne heeft geen invloed op mijn slaapgedrag.
ooit een keer 22 blikjes red bull gedronken op een avond, daarna geslapen als een roos
dat krijg je ervan als je je tanden niet poetst.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Flyingdutchman het volgende:
Omdat je ervan uit je mond gaat stinken....
Ja maar het ging erom of het lelijk maakt...ja dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef Tique3 het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je je tanden niet poetst.
Ben je met me eens dat koffie de huid uitdroogt? Ben je met me eens dat langdurige uitdroging je huid sneller laat verouderen? Overigens is hier best iets aan te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gelul.
Mijn hele familie wordt jonger geschat,
maar de mensen in mijn familie die géén koffie drinken worden niet ( nog ) jonger geschat dan de mensen die dat wél doen.
Je moet wel logisch blijven denken, hoor...
Als je een droge bek hebt moet je wel vaak poetsen dan. Spoelen lijkt me een stuk effectieverquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:00 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ja maar het ging erom of het lelijk maakt...ja dusen met poetsen verhelp je het weer
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ben je met me eens dat koffie de huid uitdroogt? Ben je met me eens dat langdurige uitdroging je huid sneller laat verouderen?
Dan snap ik hoe je bij je standpunt komtquote:
Dan zou ik in jou geval wat meer koffie drinken :’)quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Van koffie ga je helderder denken.
Bij sommige mensen werkt dat niet hoor..quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Van koffie ga je helderder denken.
Meneer staat met zijn bek vol tandenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Meneer heeft een bron gevonden.
Joechei!
Tja het bekende “ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik moet nu eenmaal reageren” :’)quote:
Overigens is er best wat tegen die uitdroging te doen natuurlijkquote:
Je moet het in Bert en Ernie taal lezen wil je het begrijpen? En koffie is niet het enige neequote:
De vraag is 'Word je ( -direct of indirect- ) lelijk van koffie?'quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je moet het in Bert en Ernie taal lezen wil je het begrijpen? En koffie is niet het enige nee
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef Tique3 het volgende:
Bedankt voor de bron, dat betekend dus dat ik
7*2,5=17,5 L
(21 koppen koffie) 21*2= 41 grote glazen water* 0,175=7,175
17,5+7,175=24,675 =+/- 25 Liter water moet drinken de komende week
Doetus beter lezenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
De vraag is 'Word je ( -direct of indirect- ) lelijk van koffie?'
Jouw antwoord daarop is 'Ja, je wordt lelijk van koffie want het droogt je huid uit.'
Mijn antwoord daarop is 'Nee, je wordt niet lelijk van koffie. Zelfs al zou het je huid uitdrogen.'
Hmm dat is 3,6 liter per dag. Dat haal ik net nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef Tique3 het volgende:
Bedankt voor de bron, dat betekend dus dat ik
7*2,5=17,5 L
(21 koppen koffie) 21*2= 41 grote glazen water* 0,175=7,175
17,5+7,175=24,675 =+/- 25 Liter water moet drinken de komende week
Ik haal soms de 7 literquote:Op woensdag 2 november 2005 01:31 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm dat is 3,6 liter per dag. Dat haal ik net niet
Wat een onzin-site is dat!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dan zou ik in jou geval wat meer koffie drinken :’)
Oh ja een bron
quote:Vitaminen zijn vaak doeltreffender dan dure medicijnen. Lees hier de schokkende waarheid waarom dokters toch nog steeds geneesmiddelen aanbevelen
Hoe doe je dat: door zijn boekje te kopen...quote:Wat de farmaceutische industrie hoopte dat je nooit zou ontdekken...
"Verlaag je cholesterol met minstens 27% binnen 60 dagen op een veilige, 100% natuurlijke manier zonder het gebruik van dure medicijnen"
laat maarquote:Dit unieke cholesterolverlagend programma
kost u geen ¤300 of ¤1.142. Zelfs geen ¤100!
Omdat het programma pas gelanceerd is, mag u het hebben voor ¤49. Voor deze prijs ontvangt u het complete cholesterolverlagend programma, dat u leert hoe u uw cholesterol op een natuurlijke, medicijnvrije manier verlaagt.
Tja ik wacht op de ontkrachtende bron danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |