quote:Politie Amsterdam Muiderpoort - Amsterdam
Tussen Amsterdam en Utrecht, tussen Amsterdam en Amersfoort en tussen Amsterdam en Lelystad moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten en tussen Amsterdam en Alkmaar moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
Op last van de politie rijden er tussen Amsterdam en Amsterdam Muiderpoort geen treinen en rijden er tussen Amsterdam en Alkmaar, tussen Amsterdam Muiderpoort en Amersfoort, tussen Amsterdam Muiderpoort en Utrecht en tussen Amsterdam en Haarlem minder treinen.
* Reizigers tussen Amsterdam en Diemen kunnen gebruik maken van het openbaar vervoer van GVB.
* Reizigers tussen Amsterdam en Amsterdam Bijlmer kunnen gebruik maken van de Metro van GVB.
Prognose:
* Het is niet bekend hoe lang deze situatie gaat duren.
Goeie opmerking, ook ik kan er geen antwoord op geven ..quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vraag me btw af wat erger is;
- Er was een bom, de arabieren zijn terrecht gearresteerd
- Er was niks, gewoon iedere tradiotioneel geklede moslim kan opgepakt worden als iemand hem verdacht vind.
Het is beide even erg. Maar eigenlijk is het tweede erger, omdat het bevestigt dat terrorisme echt wérkt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
- Er was niks, gewoon iedere tradiotioneel geklede moslim kan opgepakt worden als iemand hem verdacht vind.
Kunstmest kopen is niet strafbaar inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Samir A word ook vrijgesproken
Inderdaad goede vraag!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Mwaquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:57 schreef logisnack het volgende:
AMSTERDAM De twee mannen die vanmiddag
in een trein bij Amsterdam gearresteerd
waren,hadden geen kwaad in de zin.Ze
worden vanavond vrijgelaten.De mannen
hadden in hun rugzakken alleen cd's en
koranteksten.
Haha. ik vind dat toch best wel verdacht een tas vor Koran teksten.
Ik ga toch ook niet rondlopen met een rugzak vol bijbelteksten
Ik vind het ook niet kunnen, zomaar rondlopen met een Koran of andere religieuze geschriften..quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:57 schreef logisnack het volgende:
Haha. ik vind dat toch best wel verdacht een tas vor Koran teksten.
Ik ga toch ook niet rondlopen met een rugzak vol bijbelteksten
Ze gingen naar de WC en ze zagen er uit als moslims.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef logisnack het volgende:
maar ik vraag me af wat wel het probleem was.
quote:AMSTERDAM De twee mannen die vanmiddag in een trein bij Amsterdam CS zijn gearresteerd, hadden geen kwaad in de zin. Ze worden vanavond vrijgelaten. In hun rugzakken zaten cd's, kleding en andere persoonlijke zaken.
De politie arresteerde de twee mannen met een Arabisch uiterlijk vanmiddag om half zes in de ICE-trein uit Frankfurt. Dat gebeurde na een alarm uit de trein.
De mannen hadden argwaan gewekt omdat ze los van elkaar verschillende keren naar het toilet gingen en er uitzagen als gelovige moslims. Om half zes gaven ze zich over. De operatie leidde tot een chaos in de treinenloop rond Amsterdam.
Ze zullen wel moeilijk gedaan hebben dan, anders kan ik me niet voorstellen waarom dit zo uit de hand is gelopen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:16 schreef ixio het volgende:
[..]
Ze gingen naar de WC en ze zagen er uit als moslims.
[..]
Inkopper:quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef logisnack het volgende:
Blijkbaar, toen de trein stopte, gingen ze snel naar de wc.
Ze hadden vast geen aanslag beraamd, maar ik vraag me af wat wel het probleem was.
Zou jij het leuk vinden als jij door je medepassagiers voor een zelfmoordterrorist aangezien wordt, en er een arrestatieteam op je afgestuurd wordt?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:19 schreef 0 het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeilijk gedaan hebben dan, anders kan ik me niet voorstellen waarom dit zo uit de hand is gelopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |