Als je maar lol hadquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
nee de rest van me huwelijsknachtdoorbengen terwijl ej onder de prut zitis niet stemmingsbevorderlijk
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
nee de rest van me huwelijsknachtdoorbengen terwijl ej onder de prut zitis niet stemmingsbevorderlijk
![]()
Dankjewel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef Vava het volgende:
Leuke dingen gekocht Petra!
Dan is hij toch nog steeds wel lekker?quote:Ik vind die Soft Coeur ook erg lekkerdie chocola is er bij mij een beetje uitgegaan, zit een kuiltje nu
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Dan is hij toch nog steeds wel lekker?
Ik vroeg me trouwens nog iets af; zijn er bepaalde zeepjes die veel zwaarder zijn dan andere (zodat je dus eigenlijk minder krijgt bij 100 gram)?
Volgens mij wel! Het is me wel eens opgevallen maar ik weet eigenlijk niet meer bij welke zepenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:47 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vroeg me trouwens nog iets af; zijn er bepaalde zeepjes die veel zwaarder zijn dan andere (zodat je dus eigenlijk minder krijgt bij 100 gram)?
Hij blijft lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Dan is hij toch nog steeds wel lekker?
Miranda stinkt, so who caresquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:07 schreef Lotjeb het volgende:
Ginger is in elk geval heel compact, Miranda wat minder!
De mensen die Miranda wel lekker vindenquote:
Nee, ik bedoelde meer dat een zeepje bijvoorbeeld zware stukjes heeft waardoor het stukje kleiner is dan een ander stukje van precies hetzelfde gewicht. Omdat ze natuurlijk allemaal andere ingrediënten hebben. Maar dat blijkt dus inderdaad wel zo te zijn. Kon ook eigenlijk niet anders. Misschien dat ze dat ook wel in de prijs verrekenen, niet alle zeepjes zijn tenslotte even duur.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef PeRi het volgende:
In pakketjes zitten soms kleinere stukjes, van 80 gram oid. Ik denk dat je dat bedoelt? Als er staat 100gr, dan krijg je 100gr. En je hebt bij de bbs dingetjes zoals snowfestival dat ze per 100gram gaan en niet per stuk..
Nee, bedankt!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:35 schreef PeRi het volgende:
H7 wil je de templebalm nog?
Heb ik net gedaan met de Flying Fox douchegel (omdat die niet meteen zo aangebroken toont als je 'm een keer hebt gebruikt,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |