Die test is morgen pas.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Een hele goeie avond allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben benieuwd naar de 'test' van vanavond. Misschien dat we dan eindelijk eens te horen krijgen wat de weekopdracht vrijdag zal zijn...
dacht dat die test morgen was ???quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Een hele goeie avond allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben benieuwd naar de 'test' van vanavond. Misschien dat we dan eindelijk eens te horen krijgen wat de weekopdracht vrijdag zal zijn...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef Rica het volgende:
Het belooft wel de spannendste BB ooit te worden. Een geweldige groep (complimenten voor de casting 14.gif), enorm spannende opdrachten, bewoners met een drive en doorzettingsvermogen waar je U tegen zegt, lak aan hun image en elkaar bestrijden op het scherpst van de snede, plotten langs de grens van wat BB toestaat. Mên wat worden de kijkers verwend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor hetzelfde geld had je een groep bewoners gehad die gewoon lekker veilig hun tijd uit ging zitten. Moet je niet aan denken.
Ik loop weer eens een dag voor..... Dacht dat het al woensdag was...quote:
lolquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.OMFG!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Knap hoe ze haar trui ondertussen verwisselt ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Naatje is blij dat ze een kilo is afgevallen. (waarschijnlijk had ze vorige keer gewoon haar laarzen aan)
Ik kwee nie wat die Nathalie met haar bek doet iedere keer, maar iets stoot me af in die bekakte tronie van derquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Naatje is blij dat ze een kilo is afgevallen. (waarschijnlijk had ze vorige keer gewoon haar laarzen aan)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef Rica het volgende:
Het belooft wel de spannendste BB ooit te worden. Een geweldige groep (complimenten voor de casting 14.gif), enorm spannende opdrachten, bewoners met een drive en doorzettingsvermogen waar je U tegen zegt, lak aan hun image en elkaar bestrijden op het scherpst van de snede, plotten langs de grens van wat BB toestaat. Mên wat worden de kijkers verwend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor hetzelfde geld had je een groep bewoners gehad die gewoon lekker veilig hun tijd uit ging zitten. Moet je niet aan denken.
Dit is nou ook niet echt iets om je moeder blij mee te maken, als ik daar mee thuiskwam......quote:
Die test is toch op vrijdag?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:38 schreef avonne het volgende:
is de test vanavond? ik dacht woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop