ik wel met Naat in a non singing rolequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik geloof dat geen 1 streamer op een musical zit te wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en waarom ook niet, de Nixfactor wordt ook goed bekeken....(maar niet door mij)quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik geloof dat geen 1 streamer op een musical zit te wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee niet echt neequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Dan gaat het wel goed met dido.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:53 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zolang Dido dr aandacht maar krijgtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee dank je wordt weer tijd voor flinke ruzie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ach even denken ach NEEquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch niet weer NIETS gemist vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook niet door mijquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
en waarom ook niet, de Nixfactor wordt ook goed bekeken....(maar niet door mij)
Wil je graag iets missen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch niet weer NIETS gemist vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
ik accepteer de cookies.
en fluitenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ook niet door mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De gemiddelde streamer heeft een hekel aan het zingen van de bewonersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee dank je wordt weer tijd voor flinke ruzie.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:00 schreef BlaBlub het volgende:
Fijn hoor die openheid over poepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fluiten is idd ook erg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
en fluitenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik snap niet dat de bewoners het uithouden, het is echt urenlang oeverloos geleuter.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik vermoed dat de rest slaapt, of in de badkamer is. En dat is niet boeiendquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
4 streams op de 4 personen in de huiskamer.
Is de rest niet meer boeiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop