ha, dan kom je veldmuis ook tegen.. die is fotos schietenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:56 schreef De_Loet het volgende:
daar woon ik vlakbij ! kzal zo eens even gaan ramptoeristen daar.
wordt een meet dan:Pquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ha, dan kom je veldmuis ook tegen.. die is fotos schieten
nee, dat was het hart van breda, sinds kort weer open, zit naast de samsamquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:09 schreef thaeastwood het volgende:
Sam Sam is toch ook een tijd terug afgefikt?
nee toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:09 schreef thaeastwood het volgende:
Sam Sam is toch ook een tijd terug afgefikt?
hart van breda is écht super mooi geworden!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Blik het volgende:
[..]
nee, dat was het hart van breda, sinds kort weer open, zit naast de samsam
echt sjiek he ! en er werkt zo'n liev meisjequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:13 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
hart van breda is écht super mooi geworden!!
Als je die monitorcode moet geloven is het wel waar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:14 schreef Ritchie het volgende:
Groene Sael is toch een ballentent
Kan iemand het wel even bevestigen?
Het is al geblust. En als je dat niet gelooft, zou ik graag met je willen wedden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:39 schreef Reintje het volgende:
Gelul, het is hier hemelsbreed 100 meter verderop, ik zie geen rook, hoor geen sirenes en ruik niets. Loosch alarem...
Voor een biertje kan geen kwaad. Ik zeg: het staat niet in de fik!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het is al geblust. En als je dat niet gelooft, zou ik graag met je willen wedden..
Ik zeg: het heeft gefikt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:56 schreef Reintje het volgende:
[..]
Voor een biertje kan geen kwaad. Ik zeg: het staat niet in de fik!
(bron: BN De Stem)quote:Deel café Groene Sael uitgebrand
Een brand in café Groene Sael op de Havermarkt heeft gistermiddag een deel van de kroeg volledig verwoest. Geen van de zeker vijf kamerbewoners boven het pand was op het moment van de brand aanwezig.
Een paar cadetten van de KMA die tegen twee uur rook uit de ventilatieroosters zagen komen, hebben nog geprobeerd de vlammen te blussen, maar dat lukte niet. Het café bestaat uit twee aan elkaar gekoppelde delen.
Volgens brandweerofficier Karel Peeters is de brand vermoedelijk in een elektriciteitskastje onder de trap in het linkerdeel van het café begonnen. Later bleek dat door schoonmaakwerkzaamheden kortsluiting is ontstaan.
Het hele pand heeft veel rookschade opgelopen. Peeters: „We waren er snel bij. Deze kleine brand had een grote brand kunnen worden. We hebben voorkomen dat hij zich uitbreidde naar de buren.“
Ronald Heskens, bedrijfsleider van het café, zat in café Bruxelles aan de overkant te eten toen de brand uitbrak. Hij hoorde van de kok dat zijn café in brand stond. Heskens: „Ik hoop dat de schade meevalt, want ik vrees voor alle ellende die bij zo’n brand komt kijken.“
Café Groene Sael is al 35 jaar in bezit van de familie Heskens. Het is gevestigd op Havermarkt 8, en staat in verbinding met nummer 10. In dat laatste deel is de brand ontstaan. In de bovenpanden is vooral rookschade gemeld. Drie poezen van één van de bewoners werden niet gevonden, zij zijn waarschijnlijk door het kattenluikje gevlucht.
quote:Drie poezen van één van de bewoners werden niet gevonden, zij zijn waarschijnlijk door het kattenluikje gevlucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |