ik heb er 330 voor betaald toen de tijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef Salvad0R het volgende:
veel te duur.
voor 3 tientjes meer heb je een nieuwe in de winkelquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:01 schreef Magic75 het volgende:
[..]
ik heb er 330 voor betaald toen de tijd:P
genoteerd maar ik vind het te weinig...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:58 schreef Mauro het volgende:
iBod van 100 euri´s
wtfquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
voor 3 tientjes meer heb je een nieuwe in de winkel
ik zal er vanaaf wat foto's op zettenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:03 schreef Pronk het volgende:
Misschien zou je een fotootje kunnen plaatsen? Ik wil de krasjes wel even zien.
je kan altijd bieden...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/33527
ongeveer 12 uur na volledige oplaad (normaal gebruik). maar als je net als ik achter elkaar van nummers gaat wisselen, equlizers veranderen etc, gaat hij natuurlijk sneller leegquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef Justme33 het volgende:
en de accu? hoe lang gaat die mee?
ik ben geen ster in foto's nemen neequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:22 schreef NiTiN het volgende:
van goede foto's maken heb je niet echt kaas gegeten heen ff poetsen voordat je de foto's maakt is ook niet onverstandig.
Maar goed. Heb dezelfde en![]()
![]()
ervan!!
![]()
Je bedoelt toshiba PDR 2300 2 mega pixel cameraquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:28 schreef Magic75 het volgende:
[..]
ik ben geen ster in foto's nemen neemja ik geef daarom ook schult aan mijn oude toshiba PDR 2300 2 mega pixel camera
![]()
![]()
![]()
Je kunt er best 200 euro voor vangen hoor, die fok!kers die lopen te blaten dat ie niets meer waard is snappen er weer niets van, kun je beter op marktplaats proberen, daar zijn ze allemaal wat minder kritisch en hypocriet...quote:Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef Magic75 het volgende:
sorry, dat vind ik te weinig... dan hou ik hem liever ofzo... (ik wist niet dat die dingen nu al zo goedkoop waren)![]()
![]()
ja, wel goed ideequote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kunt er best 200 euro voor vangen hoor, die fok!kers die lopen te blaten dat ie niets meer waard is snappen er weer niets van, kun je beter op marktplaats proberen, daar zijn ze allemaal wat minder kritisch en hypocriet...
jezus, wat gigantisch offtopic.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:00 schreef Newb het volgende:
Ik mag niet klagen over mijn Celeron D330 266 ghz @ 3,4 ghz met 1,5 GB ram hoor.Maar goed, je wilde geen Celeron, no problemo.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:04 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
jezus, wat gigantisch offtopic.
Offtopic: je moet als je iets 2e hands verkoopt zeker op de helft van de nieuwprijs gaan zitten; mensen kopen het niet zo snel. Ook is het handig om de nieuwprijs erbij te vermelden zodat mensen weten hoeveel 'winst' ze maken als ze jouw iPod kopen. Op die manier was ik in 2 dagen van mn iPod mini af voor 125 euro, terwijl de nieuwprijs van een mini 180 euro is en de mijne al een jaar oud was. Je pakt het niet zo slim aan dus, ook niet met die wazige foto vol vingerafdrukken
nee dank je, ik zoek specafiek een intelquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Tom-my het volgende:
Ruilen tegen een amd pc? (let op, zit in een small form desktop kast [afbeelding]
pc werkt en draait, alles onboard. Weet even niet uit mn hoofd wat voor mboard + freq er in zit. Is inclusief hdd + dvdrw en winxp (geen licentie meegeleverd). Is uiteraard eventueel werkend te bewonderen
Ik schat dat het te maken heeft met een specifieke instructie set voor een proccessor...quote:
Maarja who caresquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik schat dat het te maken heeft met een specifieke instructie set voor een proccessor...
Maarja, wat weet ik nou...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |