Ik ben niet boosquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer boos Peace? Eilza heeft al een keer een naamtopic gehad!
Sam is goed! En zo mag je niet over Natalie praten Scrut!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
S.L. Jackson met een kaal wijf
Ze wordt er zo bepaald niet knapper op....quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sam is goed! En zo mag je niet over Natalie praten Scrut!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze wordt er zo bepaald niet knapper op....
Echt nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zelfs kaal is ze leuker dan Julia en Eliza bij elkaar.
Da's lastig idd.. tot straksquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar weer eens. M'n onderbroeken zijn bijna op en ik heb dringend nieuwe sigaretten nodig
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Natalie wood!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer Portman?
Oh sorry, moet zijn "had". In 2001 gestopt met roken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:55 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Deze meneer is wel on-topic want hij heeft ook iets met Nathalie![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Gilbert Bécaud
het begint uitgerekend nu te plensen
Had-ie maar op tijd nieuwe sigaretten moeten kopenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:59 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh sorry, moet zijn "had". In 2001 gestopt met roken.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Natalie Imbruglia
Er hang een pikzwarte lucht boven Amsterdam!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef fotoloog het volgende:
Storm op komst?
Welk gedeelte van Amsterdam? hier in Weesp ziet het er nog vredig uit !quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef Z het volgende:
[..]
Er hang een pikzwarte lucht boven Amsterdam!
Ik ken z'n gezicht......(volgens mij is het een voetbaltrainer)quote:
Centrum, en het begint ook nog te waaien, herfst ...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Welk gedeelte van Amsterdam? hier in Weesp ziet het er nog vredig uit !
In Oost komt het nu met bakken uit de hemel. Ik was net op tijd binnen en zag nog net de Poetin-collonne op de Wibautstraat voorbij komen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Welk gedeelte van Amsterdam? hier in Weesp ziet het er nog vredig uit !
Da's gek, ik woon ook in Oost en hier is het nogal natquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:30 schreef Diaan73 het volgende:hier in het Oosten is het nog harstikke droog.... en mooi weer
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:30 schreef Diaan73 het volgende:hier in het Oosten is het nog harstikke droog.... en mooi weer
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's gek, ik woon ook in Oost en hier is het nogal nat![]()
Da's een goede en welkome tip Diaan. Ze hadden de zo vurig door mij gewenste nieuwe onderbroeken niet in mijn maatquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens Scrut je kunt ook gewoon onderbroeken wassen, als ze op zijn, hoef je niet perse nieuwe te kopen.![]()
Hier in Oost alleen maar natte Ali'squote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef single_queen het volgende:
Oost = droog
en waar zijn de nat(h)alie plaatjes?
Graag gedaan hoor. Ach gossiequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's een goede en welkome tip Diaan. Ze hadden de zo vurig door mij gewenste nieuwe onderbroeken niet in mijn maat![]()
Ja dat luistert heel nauw. Ze hadden natuurlijk wel iets andere in mijn maat maar die waren toch niet naar mijn zin.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Ach gossieer is natuurlijk ook maar 1 winkel waar je die onderbroeken kunt kopen.
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:46 schreef Treinhomo het volgende:
Paris Hilton en Nicole Richie.
Tja als je eenmaal een model of merk gewend bent, zijn anderen al snel niet naar je zin.... nu de onderbroeken maar snel in de was gedaan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja dat luistert heel nauw. Ze hadden natuurlijk wel iets andere in mijn maat maar die waren toch niet naar mijn zin.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja als je eenmaal een model of merk gewend bent, zijn anderen al snel niet naar je zin.... nu de onderbroeken maar snel in de was gedaan?
In ieder geval toch iets gelukt vandaag. Hoe gaat het trouwens met het klussen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Eerst m'n nieuwe sigaretten roken. Gelukkig hadden ze mijn merk
![]()
Ik zag laatst "Newley Weds" dat gaat over een wereldberoemd zangeresje waarvan ik de naam niet ken en een wereldberoemd zangertje waarvan ik de naam niet ken. Die zijn ook niet erg nozel maar vooral verveeld en rijker dan goed voor ze is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
IQ van een stoeptegel inderdaad...
Ik heb nog geen fuck gedaan. Heb nogal moeite weer in het dagritme te komen. Gisteren onwijs veel geslapen. Vandaag ook pas om ongeveer 1 uur opgegestaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In ieder geval toch iets gelukt vandaag. Hoe gaat het trouwens met het klussen?
Ah; jij beschouwt sex dus ook als 'klussen in en om het huis' ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog geen fuck gedaan.
Ow is ook wel heel erg lekker.... kan me voorstellen dat het lastig is ja. En je hebt nog 3 dagen vrij? Moet je nog veel doen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen fuck gedaan. Heb nogal moeite weer in het dagritme te komen. Gisteren onwijs veel geslapen. Vandaag ook pas om ongeveer 1 uur opgegestaan![]()
Deze.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag laatst "Newley Weds" dat gaat over een wereldberoemd zangeresje waarvan ik de naam niet ken en een wereldberoemd zangertje waarvan ik de naam niet ken. Die zijn ook niet erg nozel maar vooral verveeld en rijker dan goed voor ze is.
Nee joh; zij is een nazaat van de uitvinder van de bandenplak...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
ik dacht altijd dat Jessica Simpson deel uitmaakte van The Simpsons
Dàt of de zus van OJquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee joh; zij is een nazaat van de uitvinder van de bandenplak...
Onderweg van mn werk naar huis om een uur of 17 wel...nu...ff kijken... momentje....droogquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aah daar is Pos
De vraag is: Is het in Osdorp nat?
Jessica Simpson iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou kunnen. Is dat Jessica Simpson?
ik dacht altijd dat Jessica Simpson deel uitmaakte van The Simpsons
Hier regent het ook niet meer maar de straten en fietszadels zijn nog nat. Diaan zit nog in het zonnetje, die heeft nog geen wolkje gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:04 schreef pos het volgende:
[..]
Onderweg van mn werk naar huis om een uur of 17 wel...nu...ff kijken... momentje....droog
Wel veel zon gezien vandaag....maar toen zat ik op mn werk, binnen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier regent het ook niet meer maar de straten en fietszadels zijn nog nat. Diaan zit nog in het zonnetje, die heeft nog geen wolkje gezien.
Inmiddels is het zonnetje wel weg en heeft de maan de plaats ingenomen. Het is hier wel donker nu maar nog steeds heerlijk droog en lekker temperatuurtje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier regent het ook niet meer maar de straten en fietszadels zijn nog nat. Diaan zit nog in het zonnetje, die heeft nog geen wolkje gezien.
Flo-Jo had ik ook goed gerekendquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:14 schreef Treinhomo het volgende:
Florence Grifith Joyner ?
Ook die zijn engquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, alleen enge mannen met baarden in jurken [afbeelding]
Jazeker.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:23 schreef peaceman het volgende:
is dat een natalie?
ow ik dacht dat je de klappen fijn vondquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Peaceman, die juffrouw die Tokay postte ziet er toch fijn uit?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je de klappen fijn vond
Ja leukquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:39 schreef peaceman het volgende:
Ik heb ook nog een natalie..
[afbeelding]
Goedzo peaceman! Natalie Appleton.quote:
Niet?quote:
Ach na de laatste rel hebben zij en ik het uitgesproken en heb ik geen problemen meer met haarquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is helegaar geen leuke Natalie.
mijn peaceman en ik begrijpen elkaar niet![]()
Ik heb ook geen problemen met haar maar ik vind haar geen leuke Natalie. Ik ken echt véél leuker Natalie'squote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach na de laatste rel hebben zij en ik het uitgesproken en heb ik geen problemen meer met haar
Vertel...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met haar maar ik vind haar geen leuke Natalie. Ik ken echt véél leuker Natalie's![]()
Nee, voor de verandering eens een keer niet.quote:
Is goed.quote:
Wie is dat?quote:
Goeie vraag. Ik ken 'm wel ergens van......quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Amerikaanse showmaster. Presentator van een late night show ?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:16 schreef Neleos het volgende:
Of een uiterst conservatief Christelijke tv-dominee.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:19 schreef dartfanaat het volgende:
Nederlander? (en zo ja, tekstschrijver?)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:19 schreef Tokay het volgende:
Sacco van der Made?
Misschien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef peaceman het volgende:
is het een neger?
Is ie dood? Of kan hij alleen nog maar zitten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer was een Amerikaanse stand-up comedian.
Hij 's al een tijd geleden gestopt met roken...maar dat deed-ie dan ook wel flink: 10 sigaren per dag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Berkery het volgende:
Is ie dood? Of kan hij alleen nog maar zitten?
Bob Hopequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij 's al een tijd geleden gestopt met roken...maar dat deed-ie dan ook wel flink: 10 sigaren per dag.
Meneer heeft op deze wijze toch nog de respectabele leeftijd van 100 jaren bereikt...
Tuurlijk! Altijd toch?quote:
quote:
Mits er geen stoute kinderen zijnquote:
Homo is druk met MSN dus die is er niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mits er geen stoute kinderen zijn![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef BwennieBren het volgende:
Zal ik ff tussenplaat doen?
Wie zijn deze heren?
[afbeelding]
@Diaan
Ik zal eind volgende week of wat minder overdag aanwezig zijn (wel snaaaavonds hoor) want dan ga ik misschien weer werken![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Zie ik daar John Candy?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef sooty het volgende:
Eugene Levy en (reeds genoemd door mr_a) John Candy.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah het is dus toch die Pa uit American Pie!
ga je dat nu nog even snel doen? Kan ik zo naar bedquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Inderdaad dode boel daarzo. Maar nu kan ik wel weer een verhaaltje schrijven.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Inderdaad dode boel daarzo. Maar nu kan ik wel weer een verhaaltje schrijven.
zekers, en hele goede ook nogquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
acteermeneer?
iets zuidelijkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef pos het volgende:
frans acteur?
quote:De kinderen keken naar het schip. Scrutinizer stond op het dek en rookte een sigaret. Andy wou er op af rennen maar Tokay hield hem tegen. We moeten de politie bellen. Het is nu echt veels te gevaarlijk. Was weer teleurgesteld. Hij wou de held uit hangen. Tokay belde rechercheur Peaceman op. We weten waar Scrutinizer zit. Hij zit op een groot schip bij loods 13. Rechercheur Peaceman belde direct versterking. Ze waren al op weg naar de haven maar nu wisten ze zeker waar die gemene Scrutinizer juffrouw Diaan verborgen had. Ze scheurde richting de haven. Toen ze daar aan waren gekomen wachtte er een enorm arrestatieteam op ze. Burgermeester BwennieBren was ook ter plaatse gekomen. Het arrestatieteam gaat als eerste het schip op. Daarna jullie pas. Zorg dat die kinderen bij die loods weghaalt worden voor jullie het schip op gaan. De gemaskerde agenten haalde eerst de kinderen weg. Rechercheur Peaceman was eigenwijs en rende als eerste het schip op. Rechercheur DH en speciaal agent Z volgde hem. Juffrouw Diaan zat beneden in het ruim. Ze werd door een lid van het arrestatieteam losgeknipt. Ze viel rechercheur Peaceman in zijn armen. Rechercheur DH en speciaal agent Z waren op zoek naar Scrutinizer. Ineens hoorde ze een motor starten en het geluid van draaiende wieken. Er steeg een helikopter op. Tot ziens sukkeltjes! Tot heel snel ziens riep die gemene Scrutinizer. Het arrestatieteam loste nog enkele schoten op de helikopter maar ze waren mis. Langzaam verdween de helikopter uit het zicht. Juffrouw Diaan en rechercheur Peaceman gingen van de boot af. De kinderen rende op juffrouw Diaan af. Gelukkig heeft u niks juf riepen ze blij. Burgermeester BwennieBren was ook blij. Iedereen krijgt een ijsje riep ze hard. Iedereen juichte hard.
Spanjaardquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:16 schreef peaceman het volgende:
italiaan?
En allemaal een ijsje van die lieve burgermeester!quote:
En dat zonder de hulp van de concierge , knap hoorquote:
Ja die had het te druk met papier prikken maar in het volgende verhaaltje is hij er gewoon weer bij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef Bullpit het volgende:
[..]
En dat zonder de hulp van de concierge , knap hoor![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En allemaal een ijsje van die lieve burgermeester!![]()
De bovenmeester had ook niks meer in te brengen....maar heren rechercheurs knap werk. Enne...Juffrouw Diaan welkom terug. (Rust eerst maar goed uit)quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef Bullpit het volgende:
[..]
En dat zonder de hulp van de concierge , knap hoor![]()
en kan nu lekker haar eigen bedje inkruipen om over mooie dingen te dromenquote:
Jij bent mijn heldquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef peaceman het volgende:
En dan te bedenken dat rechercheur peaceman met gevaar voor eigen leven het schip op stormde
Scrutinizer met zijn nieuwe identiteit?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef Bullpit het volgende:
Iemand enig idee wie mijn Spaanse meneer is ?
Mag ik een rode? Kleurt mooi bij mijn scootertje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tast toe allemaal!
whehe mocht ie willen, dat ie zo goed kan acterenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Scrutinizer met zijn nieuwe identiteit?
Slaap lekker Diaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en kan nu lekker haar eigen bedje inkruipen om over mooie dingen te dromen![]()
dag lieve kinderen van me. niet te laat naar bed en slaap lekker voor straks
nope, de film waaruit dit plaatje is , heeft een oscar gewonnen voor beste buitenlandse film , en ik heb die vanmiddag gezien en was best onder de indruk. meneer heeft zelf eerder ook oscar gewonnen, en speelt ook korte maar krachtige rol in Collateral.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Bunuel?
nope, film heet Mar Adentro.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef brother52 het volgende:
Salvador Dali?
toevallig heb ik die net binnen, moet ik nog kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat was Habla Con Ella?
vroem vroeemquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef brother52 het volgende:
Fernando Alonso dan?
Espinoza del diablo is ook goed en ik hoor ook veel goede verhalen over los sin nombre.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef Bullpit het volgende:
[..]
toevallig heb ik die net binnen, moet ik nog kijkenik ben helemaal in spaanse films nu na : Abre Los Ojos, Mar Adentro
![]()
Jawel, op het hoogste niveau van de autoracerij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef Bullpit het volgende:
[..]
vroem vroeem, die acteert toch niet
ga ik zeker in de gaten houden danquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Espinoza del diablo is ook goed en ik hoor ook veel goede verhalen over los sin nombre.
ja dat dan weer welquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jawel, op het hoogste niveau van de autoracerij.
Val je op dat soort types?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef BwennieBren het volgende:
Lekker ding hoor die acteur....
Dan kun je beter gaan imdb-en, werkt sneller denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef sooty het volgende:
Mag er gegoogled worden ?
zelfde meneer :quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:58 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel, maarre ik wil de thread ook niet ophouden dus doe ik nog maar een hint :
![]()
Nou, laat ik dan zo zeggen, hij ziet er zeker niet verkeerd uit.quote:
Wel eens van gehoord maar kon de naam en zijn gezicht niet linken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef Bullpit het volgende:
mijn meneer is Javier Bardem, check it out,
[afbeelding]
ik ga m'n bed opzoeken![]()
Zou 'r kunnen zijn..........maar is het nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ellemijn Veldhuizen van Zanten?
Collateral heb ik al gezien maar die andere nog niet dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Dus BB gaat morgen ook Mar Adrento en Collateral huren.
terustuquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef Bullpit het volgende:
mijn meneer is Javier Bardem, check it out,
[afbeelding]
ik ga m'n bed opzoeken
Heeeeeeey wycquote:
Nee, de dame is geen actrice en ook niet Amerikaansquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Heeeeeeey wyc
@dartfanaat is het een actrice, Amerikaans?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef Tokay het volgende:
Hello audience! [afbeelding]
Have a seat, have a seat!
quote:
Ja, inderdaad erg leukquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Let me introduce you to my dear friend......
Let's hear it for..... Dr. Phil!
[afbeelding]
Mevrouw is een zangeres. Heeft in het verleden ook, samen met nog een paar anderen, meegedaan aan het songfestival.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]WHAHAHAHAHA! Die Dr. Phil is goed man eh vrouw
Alleen vind ik 'm zo'n dodo..
Anyway dartfanaat, is mevrouw een schrijfert? Zangert?
Ik heb nl. geen idee en de foto is zo klein...
was even een ander plaatje van de dame aan het zoeken...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef BwennieBren het volgende:
En toen was het stil...........
Et voila.....was het de hint, of het grotere plaatje (of misschien toch allebei?)quote:Op woensdag 2 november 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
Laura vlasblom!
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Et voila.....was het de hint, of het grotere plaatje (of misschien toch allebei?)
Anyway![]()
Gelukkig is het plaatje geraden alvorens ik m'n bed ga opzoeken. En dat is dan ook precies wat ik nu ga doen.
* zegt welterusten en tot morgen![]()
Dat is de gelaarsde katquote:
Zong die niet bij "no doubt", volgens mij welquote:Op woensdag 2 november 2005 10:07 schreef Tokay het volgende:
Uiteraard is dat Gwen. Stefani voor de niet-kenners.![]()
Pharellquote:Op woensdag 2 november 2005 10:03 schreef Z het volgende:
M'n vriendin mocht gister in de Bitterzoet naar een 'persoptreden' van Pharell, jammergenoeg was Gwen er niet bij voor een duetje ...
Ik zie persoonlijk liever Gwen dan Pharrell hoor!quote:Op woensdag 2 november 2005 10:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Pharellwie maalt er om Gwen, als Pharell Williams er is?!
![]()
Ik ben jaloers...![]()
Ik vind haar wel mooi maar niet zo mooi als mijn favoriete 3.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die Gwen op deze foto in ieder geval ronduit lelijk
Om met de woorden van Cruijff te spreken Maar da's logisch!.quote:
Gelukkig ben jij er nog.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:38 schreef pyl het volgende:
Tjeetje, Willem Frederik Hermans.
Heb je gister nog gekeken? Zo ja, fantastische televisie niet? Zo nee, het wordt herhaald!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:38 schreef pyl het volgende:
Tjeetje, Willem Frederik Hermans.
Ha, nee, gemist. Maar dank voor de tip!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:41 schreef Z het volgende:
Heb je gister nog gekeken? Zo ja, fantastische televisie niet? Zo nee, het wordt herhaald!
http://www.vpro.nl/programma/dokwerk/
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Neleos het volgende:
Natalientje Portman?
[evensneltussenhetwerkdoor] Hee die had ik zondag gepost.....Daniel 007 Craig [/evensneltussenhetwerkdoor]quote:
Eens isquote:Op woensdag 2 november 2005 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die Gwen op deze foto in ieder geval ronduit lelijk
Ja klopt, de nieuwe James Bond.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Daniel Craig
Jullie zijn wel closer geworden na je ontvoering zeg. Stockholmsyndroom?quote:
Gwen is toch altijd lelijkquote:
Vertel dat aan John Mieremetquote:Op woensdag 2 november 2005 15:16 schreef peaceman het volgende:
Suggestie voor de volgende topictitel:
2 nov. de dag van het vrije woord!
Tja die man was zelf ook niet bepaald schoon.....quote:
Ow jij doet niet aan de actualiteit?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht aan voor mensen met Stockholmsyndroom.
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie zijn wel closer geworden na je ontvoering zeg. Stockholmsyndroom?
Ja dat is ook weer waar.... maar op deze foto komt het nog meer tot uitdrukking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |