We willen graag een groter huis kopen! Volgende week hebben we een afspraak met mijn tussenpersoon om onze financieën te laten berekenen. Spannend!!!
quote:Ik wil je lol niet bederven hoor, begrijp me goed lieffie. maar maakte jij je laatst niet druk om je financien?? Of heb ik het nu weer helemaal verkeerd in mijn hoofd zitten
Op vrijdag 09 november 2001 14:30 schreef DuchessX het volgende:
Ooooooooooeeeeeeeh Juup© en ik zijn helemaal huizen-koop-ziek aan het worden...
Alle sites van makelaars worden afgestruind om het huis van onze dromen te vinden, brochures worden besteld en er wordt te pas en te onpas gekwijld en afgekeurd.We willen graag een groter huis kopen! Volgende week hebben we een afspraak met mijn tussenpersoon om onze financieën te laten berekenen. Spannend!!!
quote:Dat zie jij goed.
Op vrijdag 09 november 2001 14:31 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik wil je lol niet bederven hoor, begrijp me goed lieffie. maar maakte jij je laatst niet druk om je financien?? Of heb ik het nu weer helemaal verkeerd in mijn hoofd zitten
quote:OOOOOHHHH GELUKKIG!!! ik vond mezelf al zo'n kreng om met dat verhaal te komen
Op vrijdag 09 november 2001 14:37 schreef Juup© het volgende:[..]
Dat zie jij goed.
Alleen zien de zaken er weer rooskleurig uit, en is verder alles geregeld
Zo als het er nu naar uit ziet zouden wij in het allerslechtste geval (wij beiden in WAO en diverse premies mislopen) nog ruim voldoende overhouden om te verhuizen e.d. (zelfs trouwen)
SPANNEND!!!!!!!
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:37 schreef Juup© het volgende:(zelfs trouwen
)
quote:Nee hoor je bent net zo'n poepie en je hebt gelijk, de ene week roep ik dit en de andere dat (tenminste ik kan mij voorstellen dat dat zo overkomt...). Maar ik wil mijn appartement verkopen en dan samen met Juup© een groter huis kopen. Dat kost evenveel of misschien iets minder nog als mijn appartement.
Op vrijdag 09 november 2001 14:39 schreef DarkElf het volgende:[..]
OOOOOHHHH GELUKKIG!!! ik vond mezelf al zo'n kreng om met dat verhaal te komen
![]()
SPANNEND!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 09-11-2001 14:49]
quote:Nou gelukkig maar voor jullie, ik snapte er al geen hol meer van!! Ik hoop voor jullie dat jullie snel iets leuks en moois vinden!!!!!
Op vrijdag 09 november 2001 14:44 schreef DuchessX het volgende:[..]
Nee hoor je bent net zo'n poepie en je hebt gelijk, de ene week roep ik dit en de andere dat (tenminste ik kan mij voorstellen dat dat zo overkomt...). Maar ik wil mijn appartement verkopen en dan samen met Juup© een groter huis kopen. Dat kost evenveel of misschien iets minder nog als mijn appartement.
En van mijn appartement weet ik dat er nog veel onkosten bijkomen. Zo hebben we dit jaar 6000,- onkosten aan nieuwe kozijnen en de schrobranden van het dak.
Met het oog op nog meer onkosten kunnen we net zo goed investeren in een ander huis.
Het is allemaal zo leuk en spannend om te doen, ligt bij mij nog vers in mijn geheugen hoe ik het allemaal vond!!!
Pssst : Niet in eindhovuh
quote:Wij kijken er ook naar uit.
Op vrijdag 09 november 2001 14:45 schreef DarkElf het volgende:[..]
Nou gelukkig maar voor jullie, ik snapte er al geen hol meer van!! Ik hoop voor jullie dat jullie snel iets leuks en moois vinden!!!!!
Het is allemaal zo leuk en spannend om te doen, ligt bij mij nog vers in mijn geheugen hoe ik het allemaal vond!!!
quote:Kan me voorstellen dat jullie erg enthousiast zijn. hebben jullie al iets leuks gezien? Voor de tuin natuurlijk, niet voor meer ruimte om te sexen volgens mij doen jullie het nog als je op 1 ierkante meter staat/woont/leeft
Op vrijdag 09 november 2001 14:51 schreef Juup© het volgende:[..]
Wij kijken er ook naar uit.
Een huis waar wij elkaar niet elke keer voor de voeten lopen, een tuin voor zito, meer plekken om de liefde te bedrijvenfoei Juup©
, meer plek om onze spullen te plaatsen, een plek om te knutselen, een schuur e.d.
quote:Yeps.
Op vrijdag 09 november 2001 14:54 schreef DarkElf het volgende:[..]
Kan me voorstellen dat jullie erg enthousiast zijn. hebben jullie al iets leuks gezien? Voor de tuin natuurlijk, niet voor meer ruimte om te sexen volgens mij doen jullie het nog als je op 1 ierkante meter staat/woont/leeft
quote:OEH Leuk!!!!
Op vrijdag 09 november 2001 14:56 schreef Juup© het volgende:[..]
Yeps.
Wij zijn al een paar dagen aan het kijken, en wij hebben HELE LEUKE huizen gezien.
De bedoeling is om volgend jaar te verhuizen, maar je weet maar nooit
Volgende week eerst een gesprek met de makelaar c.q. tussenpersoon.
PS ik heb duchess net een mailtje gestuurd, wil je dat ff doorgeven??
Liefs van mij!!!
Je kan bij veel makelaars een overzicht thuisgestuurd krijgen met de nieuwe woningen van die makelaar. Dat is meestal sneller dan dat ze op [urlwww.funda.nl[/url] verschijnen. Soms ook nog dan de sites van de makelaars zelf.
Veel succes met zoeken!!
* Hoekie gaat in februari samen met Jojo in hun eerste eigen huis wonen
quote:Toot, wanneer ga jij nou verhuizen??
Op vrijdag 09 november 2001 15:48 schreef Catootje het volgende:
Verliefd zijn is belangrijkop het HUISJE in dit geval dan hee...
DarkElfje, bedankt voor je mailtje!
quote:Nee.
Op vrijdag 09 november 2001 15:02 schreef DarkElf het volgende:[..]
PS ik heb duchess net een mailtje gestuurd, wil je dat ff doorgeven??
quote:Doen wij ook al.
Op vrijdag 09 november 2001 15:13 schreef Hoekie het volgende:
Een goede tip bij het zoeken:Je kan bij veel makelaars een overzicht thuisgestuurd krijgen met de nieuwe woningen van die makelaar. Dat is meestal sneller dan dat ze op [urlwww.funda.nl[/url] verschijnen. Soms ook nog dan de sites van de makelaars zelf.
Veel succes met zoeken!!
quote:Zullen wij samen een paddestoel kopen?
Op vrijdag 09 november 2001 14:35 schreef DarkElf het volgende:
Maar anyway, samen een huis kopen is heel spannend, idd al die makelaars af gaan en steeds kijken en wegdromen en dan ineens iets tegen komen waar je allebei meteen verliefd op wordt!!! Spannend.!!!!!!!!!!!!!!!
quote:*Zingt*
Op vrijdag 09 november 2001 17:00 schreef heracles het volgende:[..]
Zullen wij samen een paddestoel kopen?
![]()
quote:Zat een blond meisje, met haar vriendje te wippen
Op vrijdag 09 november 2001 17:19 schreef DuchessX het volgende:[..]
*Zingt*
Op een grote paddestoel, rood met witte stippen...
quote:Daar hebben wij een hond voor
Op vrijdag 09 november 2001 19:33 schreef DuchessX het volgende:
Juup©? Hou jij van tuinieren?![]()
quote:En daarna gaan wij rondrijden om te kijken of het was is die huisies
Op vrijdag 09 november 2001 20:53 schreef DuchessX het volgende:
Morgen zit ik naast de brievenbus!Als het goed is krijgen we brochures van mooie huissies!!!
Zo leuk en ontroerend om alles te lezen en nu zoiets supers erbij,
oooow mensies, ik gun jullie het mooiste huis op de hele wereld
quote:Wij zijn ook heel blij met elkaar, al ruim een jaar.
Op vrijdag 09 november 2001 20:58 schreef yvonne het volgende:
Wat ontzettend leuk nieuws dit!!!
Ik volg nu al 2 jaar jullie ontwikkelingen
oooow mensies, ik gun jullie het mooiste huis op de hele wereld![]()
Het gaat momenteel goed met ons, en vertrouwende op een stabiele voortgang gaan wij natuurlijk ook vooruit denken
Wij hopen ook dat wij een huisje vinden waar wij ons lekker in voelen (net als toen wij dit huisje voor het eerst betraden), en waar wij nog gelukkiger in kunnen worden en aan de toekomst kunnen bouwen.
quote:Wat ben jij lievvv!
Op vrijdag 09 november 2001 20:58 schreef yvonne het volgende:
Wat ontzettend leuk nieuws dit!!!
Ik volg nu al 2 jaar jullie ontwikkelingen
oooow mensies, ik gun jullie het mooiste huis op de hele wereld![]()
quote:De poetsjuffrouw is errug lief
Op vrijdag 09 november 2001 21:12 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wat ben jij lievvv!
Ik verwend???
Neuh!!!!!!!!!
quote:Je betaalt er een klein bedrag voor en de huizen op deze lijsten worden pas twee/drie dagen later beplakt met 'te koop' posters, op de sites gezet etc. Je hebt dus een voorsprong.
Op vrijdag 09 november 2001 15:13 schreef Hoekie het volgende:
Een goede tip bij het zoeken:Je kan bij veel makelaars een overzicht thuisgestuurd krijgen met de nieuwe woningen van die makelaar. Dat is meestal sneller dan dat ze op [urlwww.funda.nl[/url] verschijnen. Soms ook nog dan de sites van de makelaars zelf.
Huis kopen is erg gaaf om te doen, kan je roepen dat je een schuld van een ton of wat hebt... Ik heb nu precies 3 jaar en 9 dagen geleden een huis gekocht (nog steeds in de bouwpakket-fase). Mijn beste materiele keuze in mijn leven...
misschien moet ik toch mijn muziek iets zachter zetten
quote:Kweenie waar jij woont maar de makelaars in en rondom Eindhoven doen dat gratis...
Op zaterdag 10 november 2001 11:31 schreef qube808 het volgende:[..]
Je betaalt er een klein bedrag voor en de huizen op deze lijsten worden pas twee/drie dagen later beplakt met 'te koop' posters, op de sites gezet etc. Je hebt dus een voorsprong.
Huis kopen is erg gaaf om te doen, kan je roepen dat je een schuld van een ton of wat hebt... Ik heb nu precies 3 jaar en 9 dagen geleden een huis gekocht (nog steeds in de bouwpakket-fase). Mijn beste materiele keuze in mijn leven...
quote:LOL!
Op zaterdag 10 november 2001 11:34 schreef defender het volgende:
Het huis naast ons staat al 6 maanden te kooperg mooi huis !
misschien moet ik toch mijn muziek iets zachter zetten
Waar woon jij dan???
Wij zijn héééééééél erg leuke, aardige en sociale buren hoor!!!
quote:Kuch, kuch.
Op zaterdag 10 november 2001 11:52 schreef DuchessX het volgende:[..]
LOL!
Waar woon jij dan???
![]()
"Wij gaan samen een huis kopen!! SPANNEND!!!"
komt aardig wat bij kijken, maar daar komen jullie samen vast wel doorheen... Suc7!
quote:Italiaanse buurt, Woensel Noord.
Op zaterdag 10 november 2001 11:52 schreef DuchessX het volgende:[..]
LOL!
Waar woon jij dan???
![]()
Wij (Chevrolet en ik) zijn ook hééééél aardig.
en chevrolet heeft een klus bedrijf, dus handige buurman
Go go go!
* Jojogirl woont nog steeds op haar eigen 'neteenhuisgfekocht'roze wolk
Het si zeker héél spannend en het geregel en huisjes kijken vooraf is minstens net zo leuk als het uiteindeljik vinden van je droomhuis, geniet er dus van en héél veel succes
quote:ALT -0169 ©
Op maandag 12 november 2001 09:43 schreef Kayuk het volgende:
Gefeliciteerd DuchessX en Juup(c). Ja, ik werk aan die (c)
Het is echt leuk om te doen al is het voor een eenverdiener (c'est moi) wat moeilijker om iets te vinden.Go go go!
Morgen hebben wij eerst een afspraak bij DuchessX' tussenpersoon om onze financiële mogelijkheden te bekijken en daarna hebben wij al een afspraak om een huis te bezichtigen!! (We gaan nog net lekker een half uur voor andere mensen die het huis gaan bezichtigen...
)
Het is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk huis uit '92 en ik (we) ben enorm nieuwsgierig!
Duimen jullie?
Duch.
quote:YEEEEEEEEEEAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Op dinsdag 13 november 2001 09:15 schreef DuchessX het volgende:
Oeh oeh oeh spannenddddddddddd!Morgen hebben wij eerst een afspraak bij DuchessX' tussenpersoon om onze financiële mogelijkheden te bekijken en daarna hebben wij al een afspraak om een huis te bezichtigen!!
(We gaan nog net lekker een half uur voor andere mensen die het huis gaan bezichtigen...
)
Het is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk huis uit '92 en ik (we) ben enorm nieuwsgierig!
Duimen jullie?
Duch.
Nu hopuh da allus goe kom en dan is alles goe gekomen
We zullen zien of het wat is voor ons.
De eerste indruk is JA, maar eerst de gehele woning zien natuurlijk.
Morgenavond weten wij het en misschien jullie ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 13-11-2001 09:36]
quote:Als een van ons twee ook meer enige twijfel heeft, dan is het einde verhaal.
Op dinsdag 13 november 2001 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Spannend, ik hoop dat het iet is voor jullie, maar niet vergeten dat jullie allebei verliefd moeten zijn op het huis he?
quote:kom je leuke huizen tegen ja
Op dinsdag 13 november 2001 20:10 schreef DuchessX het volgende:
5,70 bij 3,30...luxe keuken...tuin...hardhouten kozijnen...luchtverwarming...bla bla bla...
Wij zijn er helemaal moe van! Maar hebben wel 3 huizen op het oogWat is dit vermoeiend maar oh zo leuk om allemaal uit te zoeken! En...lang leve internet!
quote:Wat weet jij daar nou van
Op dinsdag 13 november 2001 20:32 schreef Joene het volgende:[..]
kom je leuke huizen tegen ja
quote:Ik kijk stiekum met Joene voor een huisje in Noord-Holland, voor in de weekenden als ik moet 'overwerken'.
Op dinsdag 13 november 2001 20:37 schreef Juup© het volgende:[..]
Wat weet jij daar nou van
quote:Joene kijkt regelmatig websites van makelaars...
Op dinsdag 13 november 2001 20:37 schreef Juup© het volgende:[..]
Wat weet jij daar nou van
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 20:39 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik kijk stiekum met Joene voor een huisje in Noord-Holland, voor in de weekenden als ik moet 'overwerken'.
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 20:41 schreef Juup© het volgende:
quote:Ja en dat is best vervelend, mijn zus en haar vriend zijn ook op zoek naar een huis. Zij was helemaal verliefd op een huis alleen hij zag het niet zitten. Einde verhaal. Logisch, maar best wel jammer voor haar.
Op dinsdag 13 november 2001 19:00 schreef Juup© het volgende:[..]
Als een van ons twee ook meer enige twijfel heeft, dan is het einde verhaal.
quote:Dat is een kwestie van overleggen en prioriteiten stellen.
Op woensdag 14 november 2001 09:20 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ja en dat is best vervelend, mijn zus en haar vriend zijn ook op zoek naar een huis. Zij was helemaal verliefd op een huis alleen hij zag het niet zitten. Einde verhaal. Logisch, maar best wel jammer voor haar.
Ow ja, mijn rol in dit geheel: Geld uitgeven en aanwijzingen geven
quote:En jij mag zeker de heren ook van koffie enzo voorzien. Word je dus eigenlijk koffie juffrouw
Op vrijdag 16 november 2001 18:47 schreef DuchessX het volgende:
We hebben gister een aantal huizen bezichtigd, waarvan we op één een optie hebben. We willen er nog twee of drie zien en dan beslissen wij... Waarschijnlijk gaan we een helehoop verbouwen: badkamer, toilet, keuken, de vloeren opnieuw leggen. Met andere woorden: we hebben de kans om een huis 100% naar onze zin te maken!En dat zal zeker lukken, met twee vaders die in de vut/met pensioen zijn en een superhandige Juup©.
Ow ja, mijn rol in dit geheel: Geld uitgeven en aanwijzingen geven
quote:Wat zou het schuiven??
Op vrijdag 16 november 2001 23:32 schreef Light het volgende:[..]
En jij mag zeker de heren ook van koffie enzo voorzien. Word je dus eigenlijk koffie juffrouw
quote:Dat weet ik niet... Kun je ze beter zelf vragen
Op vrijdag 16 november 2001 23:33 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wat zou het schuiven??
Misschien gaan ze je anders wel verplichten mee te helpen met verbouwen
quote:Dat dacht ik wel
Op vrijdag 16 november 2001 23:41 schreef Light het volgende:Misschien gaan ze je anders wel verplichten mee te helpen met verbouwen
quote:Ik wilde het al niet te hard zeggen om je niet op ideeen te brengen
Op zaterdag 17 november 2001 00:04 schreef Juup© het volgende:[..]
Dat dacht ik wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |