abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2133775
Ooooooooooeeeeeeeh Juup© en ik zijn helemaal huizen-koop-ziek aan het worden...
Alle sites van makelaars worden afgestruind om het huis van onze dromen te vinden, brochures worden besteld en er wordt te pas en te onpas gekwijld en afgekeurd.

We willen graag een groter huis kopen! Volgende week hebben we een afspraak met mijn tussenpersoon om onze financieën te laten berekenen. Spannend!!!

#geen
pi_2133783
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:30 schreef DuchessX het volgende:
Ooooooooooeeeeeeeh Juup© en ik zijn helemaal huizen-koop-ziek aan het worden...
Alle sites van makelaars worden afgestruind om het huis van onze dromen te vinden, brochures worden besteld en er wordt te pas en te onpas gekwijld en afgekeurd.

We willen graag een groter huis kopen! Volgende week hebben we een afspraak met mijn tussenpersoon om onze financieën te laten berekenen. Spannend!!!

Ik wil je lol niet bederven hoor, begrijp me goed lieffie. maar maakte jij je laatst niet druk om je financien?? Of heb ik het nu weer helemaal verkeerd in mijn hoofd zitten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2133811
Maar anyway, samen een huis kopen is heel spannend, idd al die makelaars af gaan en steeds kijken en wegdromen en dan ineens iets tegen komen waar je allebei meteen verliefd op wordt!!! Spannend.!!!!!!!!!!!!!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2133815
veel plezier
pi_2133836
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik wil je lol niet bederven hoor, begrijp me goed lieffie. maar maakte jij je laatst niet druk om je financien?? Of heb ik het nu weer helemaal verkeerd in mijn hoofd zitten

Dat zie jij goed.
Alleen zien de zaken er weer rooskleurig uit, en is verder alles geregeld
Zo als het er nu naar uit ziet zouden wij in het allerslechtste geval (wij beiden in WAO en diverse premies mislopen) nog ruim voldoende overhouden om te verhuizen e.d. (zelfs trouwen )
pi_2133853
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat zie jij goed.
Alleen zien de zaken er weer rooskleurig uit, en is verder alles geregeld
Zo als het er nu naar uit ziet zouden wij in het allerslechtste geval (wij beiden in WAO en diverse premies mislopen) nog ruim voldoende overhouden om te verhuizen e.d. (zelfs trouwen )

OOOOOHHHH GELUKKIG!!! ik vond mezelf al zo'n kreng om met dat verhaal te komen

SPANNEND!!!!!!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2133876
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:37 schreef Juup© het volgende:

(zelfs trouwen )

eigenlijk ben ik een straathond
pi_2133882
YEAHHHH TROUWEN IS LEUK!!!!! En al dat geregel wat er aan vooral gaat ook!!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2133895
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

OOOOOHHHH GELUKKIG!!! ik vond mezelf al zo'n kreng om met dat verhaal te komen

SPANNEND!!!!!!!

Nee hoor je bent net zo'n poepie en je hebt gelijk, de ene week roep ik dit en de andere dat (tenminste ik kan mij voorstellen dat dat zo overkomt...). Maar ik wil mijn appartement verkopen en dan samen met Juup© een groter huis kopen. Dat kost evenveel of misschien iets minder nog als mijn appartement. En van mijn appartement weet ik dat er nog veel onkosten bijkomen. Zo hebben we dit jaar 6000,- onkosten aan nieuwe kozijnen en de boeiborden van het dak. Met het oog op nog meer onkosten kunnen we net zo goed investeren in een ander huis.

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 09-11-2001 14:49]

#geen
pi_2133906
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:44 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Nee hoor je bent net zo'n poepie en je hebt gelijk, de ene week roep ik dit en de andere dat (tenminste ik kan mij voorstellen dat dat zo overkomt...). Maar ik wil mijn appartement verkopen en dan samen met Juup© een groter huis kopen. Dat kost evenveel of misschien iets minder nog als mijn appartement. En van mijn appartement weet ik dat er nog veel onkosten bijkomen. Zo hebben we dit jaar 6000,- onkosten aan nieuwe kozijnen en de schrobranden van het dak. Met het oog op nog meer onkosten kunnen we net zo goed investeren in een ander huis.

Nou gelukkig maar voor jullie, ik snapte er al geen hol meer van!! Ik hoop voor jullie dat jullie snel iets leuks en moois vinden!!!!!

Het is allemaal zo leuk en spannend om te doen, ligt bij mij nog vers in mijn geheugen hoe ik het allemaal vond!!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2133944
DuchessX Wat leuK!!!!!!!!!!!!!

Pssst : Niet in eindhovuh

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_2133951
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nou gelukkig maar voor jullie, ik snapte er al geen hol meer van!! Ik hoop voor jullie dat jullie snel iets leuks en moois vinden!!!!!

Het is allemaal zo leuk en spannend om te doen, ligt bij mij nog vers in mijn geheugen hoe ik het allemaal vond!!!

Wij kijken er ook naar uit.
Een huis waar wij elkaar niet elke keer voor de voeten lopen , een tuin voor zito, meer plekken om de liefde te bedrijvenfoei Juup© , meer plek om onze spullen te plaatsen, een plek om te knutselen, een schuur e.d.
pi_2133966
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:51 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wij kijken er ook naar uit.
Een huis waar wij elkaar niet elke keer voor de voeten lopen , een tuin voor zito, meer plekken om de liefde te bedrijvenfoei Juup© , meer plek om onze spullen te plaatsen, een plek om te knutselen, een schuur e.d.

Kan me voorstellen dat jullie erg enthousiast zijn. hebben jullie al iets leuks gezien? Voor de tuin natuurlijk, niet voor meer ruimte om te sexen volgens mij doen jullie het nog als je op 1 ierkante meter staat/woont/leeft
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2133988
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat jullie erg enthousiast zijn. hebben jullie al iets leuks gezien? Voor de tuin natuurlijk, niet voor meer ruimte om te sexen volgens mij doen jullie het nog als je op 1 ierkante meter staat/woont/leeft

Yeps.
Wij zijn al een paar dagen aan het kijken, en wij hebben HELE LEUKE huizen gezien.
De bedoeling is om volgend jaar te verhuizen, maar je weet maar nooit
Volgende week eerst een gesprek met de makelaar c.q. tussenpersoon.
pi_2134039
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:56 schreef Juup© het volgende:

[..]

Yeps.
Wij zijn al een paar dagen aan het kijken, en wij hebben HELE LEUKE huizen gezien.
De bedoeling is om volgend jaar te verhuizen, maar je weet maar nooit
Volgende week eerst een gesprek met de makelaar c.q. tussenpersoon.

OEH Leuk!!!! Soms kunnen dingen ineens heel snel gaan idd. Wij waren ook op zoek en ineens hadden we iets en voor je het weet ben je bezig met hypotheken etc. Leuk dat dat is!!

PS ik heb duchess net een mailtje gestuurd, wil je dat ff doorgeven??

Liefs van mij!!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2134111
Ik ken het gevoel.. Mijn vriend en ik zijn ook druk aan t zoeken.. Elke site af om te kijken of er wat tussen zit.. Eindelijk een keer wat gevonden dan langs om te kijken.. Blijk het toch weer niets te wezen.. Nou en weer verder zoeken zijn al een jaar bezig.. Maar we hebben nog zat moed over Zijn nog steeds druk bezig..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_2134150
Een goede tip bij het zoeken:

Je kan bij veel makelaars een overzicht thuisgestuurd krijgen met de nieuwe woningen van die makelaar. Dat is meestal sneller dan dat ze op [urlwww.funda.nl[/url] verschijnen. Soms ook nog dan de sites van de makelaars zelf.

Veel succes met zoeken!!

* Hoekie gaat in februari samen met Jojo in hun eerste eigen huis wonen

"Walking about in the bush down under"
pi_2134467
Ik wil ook een huis kopen, maar ik heb geen geld Alleen maar een studiebeurs
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_2134513
Verliefd zijn is belangrijk op het HUISJE in dit geval dan hee...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2135333
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 15:48 schreef Catootje het volgende:
Verliefd zijn is belangrijk op het HUISJE in dit geval dan hee...
Toot, wanneer ga jij nou verhuizen??

DarkElfje, bedankt voor je mailtje!

#geen
pi_2135379
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 15:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

PS ik heb duchess net een mailtje gestuurd, wil je dat ff doorgeven??

Nee.
pi_2135397
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 16:57 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nee.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2135398
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 15:13 schreef Hoekie het volgende:
Een goede tip bij het zoeken:

Je kan bij veel makelaars een overzicht thuisgestuurd krijgen met de nieuwe woningen van die makelaar. Dat is meestal sneller dan dat ze op [urlwww.funda.nl[/url] verschijnen. Soms ook nog dan de sites van de makelaars zelf.

Veel succes met zoeken!!

Doen wij ook al.
Alleen staat er soms in de mail niet bij vermeld wie de makelaar is
pi_2135408
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 16:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

pi_2135429
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:35 schreef DarkElf het volgende:
Maar anyway, samen een huis kopen is heel spannend, idd al die makelaars af gaan en steeds kijken en wegdromen en dan ineens iets tegen komen waar je allebei meteen verliefd op wordt!!! Spannend.!!!!!!!!!!!!!!!
Zullen wij samen een paddestoel kopen?
Over 100 jaar weet niemand het meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')