Nou ja, dat valt op zich wel mee, maar ik mis wat metaal in de gezichtenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:46 schreef ranja het volgende:
[..]
en Linkin Park is zo'n ontzettend ruige band
Maar dit was dus echt als tvp bedoelt?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:03 schreef Berkery het volgende:
The Weak Law Of Large Numbers heet dat geloof ik: roep maar vaak genoeg 'The Verve Pipe' omdat tvp niet mag, en je scoort een keer een punt![]()
Maar met de hint had ik het wel geweten hoor.
quote:"I don't care how good his lyrics are, he sounds like a buffalo coughing up a lung."
Uiteraard...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:14 schreef dolle_hond het volgende:
tom waits?
Dr. David Thorpe - die vent maakt er een sport van om elke band of artiest op verzoek af te zeiken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef lubje25 het volgende:
Wie zei dat dan?
Daar krijgen inderdaad aardig wat bands/zangers een veeg uit de panquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dr. David Thorpe - die vent maakt er een sport van om elke band of artiest op verzoek af te zeiken.
Shit ik heb dat toen ook gelezen... weet alleen niet meer wie het was..quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik zat gisteren een oude aloha te lezen, waar een verhaal in stond over een rocker die in 1966 zelfmoord pleegde door benzine te drinken (officiele versie)
wat was zijn naam?
argh,quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik zat gisteren een oude aloha te lezen, waar een verhaal in stond over een rocker die in 1966 zelfmoord pleegde door benzine te drinken (officiele versie)
wat was zijn naam?
klopt, maar wat was dat nog iets?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:46 schreef lubje25 het volgende:
Bobby nog iets, volgens mij
fuller iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef lubje25 het volgende:
voëller of vuller/ fuller, klinkt in ieder geval als die duitse voetballer denk ik. zoiets.
yep, 2 echte soulmannenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:08 schreef Gambolputty het volgende:
Sam & Dave?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |