het spel van PSV straalt tenminste nog een beetje klasse uit. Wedstrijden met Ajax is altijd een rommeltje.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen man, het spel van Ajax vind ik nog altijd leuker om te zien dan dat van PSV (op het spel van gisteren na overigens). AZ is een ander verhaal.
Een topperquote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef borisz het volgende:
ff wat tussendoor
v bommel scoort voor barca in de eerste minuut![]()
Goed bezig.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef borisz het volgende:
ff wat tussendoor
Een Ronaldinho in de 14e, so whatquote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef borisz het volgende:
ff wat tussendoor
Rosales zou er beter kunnen staan, Pienaar loopt maar een beetje gefrustreerd rond en speelt veel terug ipv actie maken. Babel op links is ook al geen succes (what else is new).quote:Op woensdag 2 november 2005 21:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Idd. Ik zie het nut van hem op rechtsbuiten niet.
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
volgens mij was ie nog op de paal/naast gegaan ook zonder die lichte aanraking
sneijder schiet namelijk HEEL vaak scheel vanuit de 16 meter..
dat betekend Maduro verbannen uit Oranje en Van bommel voor eeuwig in Oranje...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Een Ronaldinho in de 14e, so what
Als je volgende keer een snorren topic maakt, neem dan wel de echte snor he?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:12 schreef Ulx het volgende:
lekker.
Vertraagd beeld popo?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je hebt het voetbal verstand van Johan Derksen
(geen dus)
oh god.. weer een van Bommel fanaatquote:Op woensdag 2 november 2005 21:14 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dat betekend Maduro verbannen uit Oranje en Van bommel voor eeuwig in Oranje...
wat nou weer?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je hebt het voetbal verstand van Johan Derksen
(geen dus)
Haha, dat wordt extra euro's cashen voor jou !!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SNEIJDER
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jezus wat een kut scheids zeg, niet dat ie anti Ajax fluit maar heel zielig fluit.
Als je me 2 weken terug had verteld dat ik ooit nog voor Ajax zou juichen, dan had ik je op laten nemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef Toewan het volgende:
[..]
Haha, dat wordt extra euro's cashen voor jou !!
En volgens mij loopt Rosales zich warm, zal wel voor Pienaar in de wedstrijd komen.
Als Ajax wint (en voor stond in de eerste helft) , dan krijg ik er een dikke 100 euro bij met een inzet van nog geen 3 tientjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom juich je eigenlijk voor Ajax?
'quote:Op woensdag 2 november 2005 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Ajax wint (en voor stond in de eerste helft) , dan krijg ik er een dikke 100 euro bij met een inzet van nog geen 3 tientjes.
En maar klagen over het "spitsenprobleem" ..... De verdediging is ook niet geweldig hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef Type-R het volgende:
Tering wat krijgt Thun toch voor kansen zeg
Afkoopsom van 195 Miljoen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef teamlead het volgende:
iemand trouwens dat filmpje van Ronaldinho gezien bij NSE vandaagWat zou die gozer kosten?
daarom heb ik tegenwoordig nooit meer de radio erbij aanquote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb er maar radiocommentaar bij aan gezet, ik werd gek van het tv commentaar..
Maar de radio loopt 2 seconden voor
quote:
yep.. rare fluitketel.. maar voor het eerst in de geschiedenis is Oranje ongeslagen gekwalificeerd voor een hoofdtoernooi... .dus hij heeft blijkaar er wel kijk opquote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef leolinedance het volgende:
Heeft die kut van basten nu ook al emanuelson geselecteerd![]()
Wat een rare fluitketel zeg![]()
Die voetbalt nog best aardig hoor, maar het Van Basten-flame topic is hiernaastquote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef leolinedance het volgende:
Heeft die kut van basten nu ook al emanuelson geselecteerd![]()
Wat een rare fluitketel zeg![]()
Ajax is gewoon efficient.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Bijzonder matige eerste helft van Ajax. Geen enkele echt uitgespeelde kans. Toch 1-0 voor.
mee eens.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Bijzonder matige eerste helft van Ajax. Geen enkele echt uitgespeelde kans. Toch 1-0 voor.
Aan de andere kant wel veel kansen weggegeven, wat staan ze soms toch slecht te verdedigen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Ja, er voetballen er wel meer aardig (en een heel aantal ook een stuk beter), die heel wat meer ervaring hebben. Maar zal er inderdaad over ophouden. Die mafkees is het discussieren niet waard.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef Againzender het volgende:
Bijzonder rommelige en slordige wedstrijd tot nu toe. Als je dit tegen Arsenal flikt sta je 3-0 achter ben ik bang.
Maar gelukkig staan we met 0-1 voor
[..]
Die voetbalt nog best aardig hoor, maar het Van Basten-flame topic is hiernaast
Net of we niet al genoeg middenvelders hebben. En een waardige vervanger voor Maduro ken ik maar één, da's Vermaelen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het spel is niet veel, al had 0-2 ook gekund. Maduro ging weer eens in de fout bij de kopbal van Lustrinelli, zoals wel vaker keek hij niet naar de man maar naar de bal. Maduro moet weer naar het middenveld.
1-1 of 2-1 had ook gekund hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het spel is niet veel, al had 0-2 ook gekund. Maduro ging weer eens in de fout bij de kopbal van Lustrinelli, zoals wel vaker keek hij niet naar de man maar naar de bal. Maduro moet weer naar het middenveld.
Ben benieuwd of je dat volgend jaar ook roept tijdens de rondvaartquote:Op woensdag 2 november 2005 21:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, er voetballen er wel meer aardig (en een heel aantal ook een stuk beter), die heel wat meer ervaring hebben. Maar zal er inderdaad over ophouden. Die mafkees is het discussieren niet waard.
Huntelaar naar Fiorentina, helaas..quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net of we niet al genoeg middenvelders hebben. En een waardige vervanger voor Maduro ken ik maar één, da's Vermaelen.
Dat valt ook wel mee. Die Gonçalves staat goed te verdedigen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef thealterego1 het volgende:
Pienaar is bang voor de duels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |