Nou niet de grootste.. Maar de meeste toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:38 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Nee helaas, maar raas eens met de trein door eindhoven...kan niet missen. Het is namelijk de grootste (rode) lichtbak ooit gemaakt denk ik.
yup de grootste media markt van europaquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:39 schreef DeTolk het volgende:
Het is ook de grootste MediaMarkt in Europa toch?
5? VIJFTIEN! En dan alleen nog maar op de voorgevel. Het is idd de grootste van Europa.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nou niet de grootste.. Maar de meeste toch?
Echt 5 van die MM-logo's bovenelkaar![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is idd goed lelijk ja, viel me meteen op de eerste keer dat ik er langs kwam.
Lol, ik zoek nog werk!(bijbaan) Wilde gaan voor de parttime computer-verkoper. Maarja, die was al vergeven in Breda geloof ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef rjce het volgende:
Sorry maar tis niet de grootste van Europa. Werk zelf bij MM in breda. Ben ook al bij eindhoven geweest. En er zijn vestigingen in duitseland die nog groter zijn dan dat
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:48 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Nou zie 't gebouw ook altijd vanuit de trein. Heftig hoor
http://www.zelfmijnwebsiteonderhouden.nl/content/?cms=44&groep=651quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef rjce het volgende:
Sorry maar tis niet de grootste van Europa. Werk zelf bij MM in breda. Ben ook al bij eindhoven geweest. En er zijn vestigingen in duitseland die nog groter zijn dan dat
jij hebt alles met een meetlintje opgemeten ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef rjce het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij hebt alles met een meetlintje opgemeten ofzo?
ik lees en hoor toch andere dingen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar het gaat er niet om hoe groot ie is, maar wat je ermee doet![]()
als het om piemeltjes gaat ben ik het met je eens, maar de grootste mediamarkt van ......... gaat toch echt over de vloeropppervlaktequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar het gaat er niet om hoe groot ie is, maar wat je ermee doet![]()
De Mediamarkt dan he...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:10 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Xtra Large EN Xtra lelijk...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het om piemeltjes gaat ben ik het met je eens, maar de grootste mediamarkt van ......... gaat toch echt over de vloeropppervlakte![]()
het is gewoon een supermarkt.. maar dan in plaats van levensmiddelen electro apparatuur. Mij doet het niks..quote:
het is een leuke winkel om de verveling tegen te gaan, das dan ook alles....quote:
erg he, dat personeel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:22 schreef _Supreme het volgende:
Het viel me wel op dat er zoveel triesten mensen rondlopen
bij de MM? ja vooral bij de car-audio. boxen en subwoofers checkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:22 schreef _Supreme het volgende:
Het viel me wel op dat er zoveel triesten mensen rondlopen
Dat was de enige afdeling waar ik enthousiast van werdquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
bij de MM? ja vooral bij de car-audio. boxen en subwoofers checken![]()
werkelijk? je kreeg geen stijve bij de witgoed of de broodroosters?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat was de enige afdeling waar ik enthousiast van werd![]()
Serieus! Heb je hun koelkasten-collectie gezien! woooooow....quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
werkelijk? je kreeg geen stijve bij de witgoed of de broodroosters?
Oh ja.. koelkast met tft scherm raakte ik ook nogal opgewonden vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:29 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Serieus! Heb je hun koelkasten-collectie gezien! woooooow....![]()
Daar lijkt het wel op de laatste jaren.. Ze bouwen maar wat raakquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:31 schreef Bramos83 het volgende:
Het is idd lelijk, maar zoiets is moeilijk tegen te houden aangezien de gemeente waarschijnlijk geen beleid heeft voor gevel reclame. Maar Eindhoven heeft geen beschermd stadsgezicht (omdat het gewoon geen oude monumentale binnenstad heeft) en inprincipe past het wel bij eindhoven als lichtstad (zie beeldschermen stationsplein en piazza) Veel lichtjes allemaal moet de stad profileren. Ik weet niet wat de gemeente voor een visie heeft, maar het zou goed kunnen dat ie daarom is goedgekeurd!
MAar dit is gewoon ranzige licht vervuiling. Achgerum die mensen die een appartement gaan krijgen in de (rood)lichttoren er tegenover...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:31 schreef Bramos83 het volgende:
Het is idd lelijk, maar zoiets is moeilijk tegen te houden aangezien de gemeente waarschijnlijk geen beleid heeft voor gevel reclame. Maar Eindhoven heeft geen beschermd stadsgezicht (omdat het gewoon geen oude monumentale binnenstad heeft) en inprincipe past het wel bij eindhoven als lichtstad (zie beeldschermen stationsplein en piazza) Veel lichtjes allemaal moet de stad profileren. Ik weet niet wat de gemeente voor een visie heeft, maar het zou goed kunnen dat ie daarom is goedgekeurd!
of een broodrooster met een ingebouwde ipodquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oh ja.. koelkast met tft scherm raakte ik ook nogal opgewonden van![]()
Was die er?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
of een broodrooster met een ingebouwde ipod![]()
Midden id de stad is er altijd lichtvervuiling!!!! En de stad verandert nu immer altijd, met nimby argumenten wordt dan ook vrijwel nooit rekening mee gehouden. En of je nu uitkijkt op de media markt of de philips lichttoren..... het is dat de lichttoren van philips er al langer staat en men en het monumentaal is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:39 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
MAar dit is gewoon ranzige licht vervuiling. Achgerum die mensen die een appartement gaan krijgen in de (rood)lichttoren er tegenover...
Elke gemeente heeft in het bestemmingsplan bij de bestemming bedrijfsdoeleinden voorschriften voor reclame opgenomen. Als dit niet zo is dan staat dat in een aparte reclame nota. Verder is het in Eindhoven zo geregeld dat er voor reclameuitingen aan de gevel groter dan 1m2 een bouwvergunning noodzakelijk is. Bouwvergunningen worden getoetst aan welstand, door een welstandscommissie. Deze welstandscommissie bepaald of een bouwwerk waar bouwvergunning voor wordt aangevraagd past in zijn omgeving.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:31 schreef Bramos83 het volgende:
tuurlijk. het is zelf inbouw setquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Was die er?Dat moet ik zien.. ik ga er zo meteen langs.. ik verveel me toch door op school
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
tuurlijk. het is zelf inbouw set
-broodrooster
-ipod
-tape
Dat linkse zwarte geval ja.. dat rechtse is de Piazza.. die staat er net een jaartje...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
is dit em toevallig?
[afbeelding]
ff gegoogled
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:58 schreef Zeverzak het volgende:
Das het Piazza... Het gebouw aan de linkerkant moet de MediaMarkt zijn...
d'r was er weer eens een sneller... *zucht*
ohja ohja ipodbroodrooster?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:03 schreef Mr-Z het volgende:
Zal ik er dalijk wat fotootjes van maken dan? Ik kom over een uurtje toch op het station.. (oh ja en heb nog wat zooi nodig).
doe maar dan ja. ben nu wel benieuwdquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:03 schreef Mr-Z het volgende:
Zal ik er dalijk wat fotootjes van maken dan? Ik kom over een uurtje toch op het station.. (oh ja en heb nog wat zooi nodig).
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben wel 25 verschillende broodroosters dat ik me kan herinneren.. wie weet hebben ze er wel een![]()
NOG niet! Ze zijn de lichttoren ertegenover aan het klaarmaken voor appartementen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel passen in het centrum van Eindhoven. Het is een belangrijke trekker, en er ligt vrijwel geen directe woningbouw rondom de reclame, die hinder zou kunnen ondervinden hiervan.
Die donkere vlek links op de foto is nu de mediamarkt. Die lichtbak rechts is het winkelcentrumquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
is dit em toevallig?
[afbeelding]
ff gegoogled
NIEW! De Robotoaster... aansturen met wifi en via een voorgeprogameerde route komt ie je toaster brengen. Optioneel: Ingebouwde "Toastie met kaas en jam" Ik geloof dat ie de Phillips Betuwe Campiana Dell Toastie heet...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben wel 25 verschillende broodroosters dat ik me kan herinneren.. wie weet hebben ze er wel een![]()
Ja, maar dus geen bestaande woningbouw. Kopers/huurders kunnen achteraf dus geen bezwaar maken tegen de reeds bestaande lichtreclame ten tijde van de koop/huur van hun appartement omdat deze "overlast" voorzien was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
NOG niet! Ze zijn de lichttoren ertegenover aan het klaarmaken voor appartementen...![]()
Erg jammer iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja, maar dus geen bestaande woningbouw. Kopers/huurders kunnen achteraf dus geen bezwaar maken tegen de reeds bestaande lichtreclame ten tijde van de koop/huur van hun appartement omdat deze "overlast" voorzien was.
De officieele uitleg is dat dit niet onder reclame valt maar onder gevel "bekleding" en daarom niet aan die regeltjes voor lichtbakken en uithangborden enzo hoeft te voldoen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:16 schreef SilverStar het volgende:
ik hoorde net van iemand dat het antwoord van de gemeente op klachten was: 1. je moet niet zeuren want het had erger gekund en 2. we zijn lichtstad, het hoort erbij.
dat we er met z'n allen over pratenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:25 schreef ASSpirine het volgende:
Tis gewoon lelijk...
Eerste wat me ook opviel was de overdreven reclame op één gevel
Wat voor nut heeft het om ze zoveel aan eenzelfde kant te plaatsen?
Dat noemen we nou eigenwijsheid, als Media Markt hetzelf naar buiten brengt zal het wel kloppen, want geloof eerder de Media Markt zelf dan als zo'n puisterig geval dat daar werkt....quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef rjce het volgende:
Omdat het de voorgevel is. Bij een winkel zie je bij de leveranciersingang toch ook geen reclame?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:25 schreef ASSpirine het volgende:
Tis gewoon lelijk...
Eerste wat me ook opviel was de overdreven reclame op één gevel
Wat voor nut heeft het om ze zoveel aan eenzelfde kant te plaatsen?
Ik denk dat die welstandscommissie dike prut in hun ogen heeft gehad, of een "leuk presentje" in het vooruitzicht is gesteld. Dit valt toch in de categorie gevelvervuiling? Het is geen aanvulling op de architectuur, en naar mijn mening ook geen onderdeel van.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Omdat het de voorgevel is. Bij een winkel zie je bij de leveranciersingang toch ook geen reclame?
Persoonlijk vind ik het nogal meevallen, de verlichting is lang niet zo fel als neon of LED. Het argument gevelbekleding slaat nergens op, want bij toetsing aan welstand wordt het totale beeld meegenomen en maakt het verder niet uit wat voor naam je er aan geeft.
De leveranciersingang is idd de enige kant van het gebouw wat Eindhoven niet verlicht met een mooie egaal rode gloedquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Omdat het de voorgevel is. Bij een winkel zie je bij de leveranciersingang toch ook geen reclame?
Persoonlijk vind ik het nogal meevallen, de verlichting is lang niet zo fel als neon of LED. Het argument gevelbekleding slaat nergens op, want bij toetsing aan welstand wordt het totale beeld meegenomen en maakt het verder niet uit wat voor naam je er aan geeft.
Dat gebouw staat toch leeg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef Botje96 het volgende:
Het lijkt we trouwens wel storend als je in de Trudo lichttoren woont: de hele nacht zo'n rode gloed in je slaapkamer
quote:
Ik vind dat het aanbod kwa metal iig beter en uitgebreider is dan bv een breezah tent als de Free Record Shop.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is een leuke winkel om de verveling tegen te gaan, das dan ook alles....
It,s all gone liquid man.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef blieblie het volgende:
Met flits:
[afbeelding]
Zonder flits en uit de wobbly losse pols op de fiets:
[afbeelding]
Wehehe, leuk als je geblowd hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:05 schreef blieblie het volgende:
Die tweede komt overigens meer in de buurt van hoe het er savonds/snachts uit ziet.
Ik vind 't wel wat hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:05 schreef blieblie het volgende:
Die tweede komt overigens meer in de buurt van hoe het er savonds/snachts uit ziet.
Kun je aangeven op het plaatje want ik zie het nietquote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zit daar een filiaal van de mediamarkt
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zit daar een filiaal van de mediamarkt
uhu...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:06 schreef Faithz het volgende:
![]()
![]()
![]()
MediaMarkt in Eindhoven
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed dat alleen de mensen die erlangs komen met de trein erover klagenmaar de mensen in Eindhoven zelf niet.
![]()
Al had het een logotje minder gekund
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:25 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zou inderdaad beter zijn.![]()
Paint skills![]()
Vertalingquote:Op woensdag 2 november 2005 13:19 schreef Maikuuul het volgende:
De grootste van europa ? die moet me dan hendig groot zijn gek
Ik woon in Eindhoven en ik vind het een kuttent!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:06 schreef Faithz het volgende:
![]()
![]()
![]()
MediaMarkt in Eindhoven
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed dat alleen de mensen die erlangs komen met de trein erover klagenmaar de mensen in Eindhoven zelf niet.
![]()
Al had het een logotje minder gekund
Helmond: kattenmeppers en iedereen heeft last van z'n rugquote:Op donderdag 3 november 2005 14:05 schreef poepschaap het volgende:
waarom heet je dan helmondunited? (stadverrader)![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:03 schreef Botje96 het volgende:
Veel meiden die daar de PC-afdeling bezetten om te MSN-en![]()
Wat geweldig dat hier een topic over is! Ik snap er idd ook niks van.. ik kom nooit in Eindhoven, maar laatst kwam ik er met de bus langs toen ik van het vliegveld kwam... Welgeteld 18 keer immens groot "MediaMarkt" op slechts 1 gevel... Hoe verzinnen ze het? En hoe idioot moet je zijn om zoiets toe te laten...quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:35 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Welke ontzettende corrupte ambtenaar heeft die afzichtelijke gevel van de Mediamarkt in Eindhoven in hemelsnaam goedgekeurd?! Ik heb in mn hele leven maar weinig van dit soort lelijke dingen gezien!![]()
omdat ik weer terug ga naar Helmond (waar ik ook geboren ben) woon gelukkig maar tijdelijk in lampendorpquote:Op donderdag 3 november 2005 14:05 schreef poepschaap het volgende:
waarom heet je dan helmondunited? (stadverrader)![]()
Haha, dat is iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
omdat ik weer terug ga naar Helmond (waar ik ook geboren ben) woon gelukkig maar tijdelijk in lampendorp
Och, wat mooiquote:
GEEN IDEE!!! KUTTENT!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:19 schreef Laurens. het volgende:
Vraagje over de Mediamarkt.
Ik heb zojuist voor 13 euro Sphinx voor de PS2 gekocht. De game vind ik echter 'ietsjes minder leuk' dan ie in mijn geheugen te boek stond. Hij was gesealed maar nu niet meer, echter nog steeds in nieuwe staat. De bon is ook nog aanwezig. Kan ik hem omruilen tegen een andere game of DVD?
Nee, die hele gevel hangt echt helemaal vol met MM-logo's.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:40 schreef Martijntj het volgende:
Wát?! Zijn al die logo's geen photoshop dan :x?!
zeggen ze wel idd, maar dat zeggen ze bij die van amsterdam arena ook, dus of het waar isquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
yup de grootste media markt van europa![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |