abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31858575
Hoe klinkt het als jew bot breekt? Kan je het geluid vergelijken met een stuk (hard)plastic dat door je val kapot gaat?
pi_31858590
Linkerarm gebroken met skateboarden heel wat jaartjes terug. Ging fout toen ik een ollie-backflip-salto wilde maken

En mijn kaak 4 jaar geleden gebroken.
pi_31858645
Het voorwiel van mn mountainbike zat los...stuiterde leuk weg terwijl ik HARD op mn bek ging. Kop op de stoeprand, arm gebroken, leuk titaanstaafje van 8 cm in mijn arm nu nog. Is alweer 7 jaar geleden.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31858656
het was sinterklaas, toen ik bij mn vader achterop zat, onderweg naar sinterklaas en ik was 6 of 7... mn been kwam tussen te spaken en mijn pa fietste stug door! Na 10 seconden merkte ie et pas, toen was het een beetje laat...
Een voorbijganger liet ons meerijden in zijn wagen, naar het ziekenhuis

Mn pols, helemaal door, ik kon mn pols gewoon los bewegen van mn arm. Ik viel van een klimrek af wat later afgekeurd was, +-4 meter hoog ofzo, zo'n overpakrek. Dat viel niet echt lekker.
pi_31858709
Ik ben toen ik 2 was ooit in een zandbak gesprongen, dat deed ik zo knap dat ik m'n been erbij brak. En m'n moeder maar denken dat ik me aanstelde, dus heb ik er nog 2 dagen op rond moeten lopen..
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_31858740
Ik was aan het stoeien met me broer en toen viel ik achterover en me arm kwam niet helemaal goed neer en toen had ik me ellpijp gescheurd. Ik na je vertellen dat voelt zeker niet fijn!
Ik was toen 10 ofzo

Verder nooit iets gebroken
My life is mine, My right is mine
pi_31858788
Niemand die wil vertellen hoe het klonk? (serieuze vraag omdat ik bij een valartij dit gehoord heb en de huisarts zegt dat ik niets gebroken heb en het na 2,5 week nog steeds verrekte pijn doet om er op te staan).
pi_31858893
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Xanthe het volgende:
Niemand die wil vertellen hoe het klonk? (serieuze vraag omdat ik bij een valartij dit gehoord heb en de huisarts zegt dat ik niets gebroken heb en het na 2,5 week nog steeds verrekte pijn doet om er op te staan).
Geen idee meer hoe het klonk.
Maar als je er nog steeds veel last van hebt, gewoon opnieuw naar de huisarts gaan, en zeggen dat je een foto wil laten maken. En dan niet eerder weggaan voordat je een afspraak bij het ziekenhuis kan gaan maken.
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_31858901
*krak*
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:26:41 #30
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31858951
Paar jaar geleden met ijshockey mn sleutelbeen gebroken.. en ik dacht dat ik gewoon last van mn schouder had, dus speelde nog even 2 wedstrijden vrolijk verder
===
Blasphemy is bliss
===
pi_31858971
krak ja... Maar zoals ik net omschreef... Klonk het als plastic dat brak? Toen ik viel had ik tassen bij me en daar zaten ook wat dingen in van plastic waardoor ik dus dacht dat 1 van die dingen kapot zou zijn , maar dat was dus niet zo....
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:32:45 #32
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_31859077
ooit met een veotbal toernooi mijn grote teen verbrijzelt,
tussen twee wedstrijden door op een springkussen springen met blote voeten en ik wilde er vanaf springen blijf ik net met mijn voet achter een stukje hangen. dus krak deed verrekte zeer maarja ik dacht zal wel meevallen ik heb nog nooit iets gebroken ofzo dus nu ook niet. enfin na een half uurtje moest ik weer een wedstrijd spelen ging echt klote want had slecht evenwicht maarja we hadden geen reserves dus ik moest wel. nouja uiteindelijk die wedstrijd uitgespeeld en daarna nog 1 wedstrijd gespeeld (met die voet nog gescoord zelfs) nou ja toen voelde ik eik vrij weinig meer van me voet dus ik dacht het zal wel. de volgende dag word ik wakker en wil uit bed stappen pleur ik uit bed (vraag me niet hoe het kaN) en weer op mijn teen doet egt godverdomme zeer maarja ik denk ja dat is niet gek he want gister pijn gedaan dus nu doet dat zeer bji het minste of geringste. dus ik rustig verder gegaan. twas ondertussen zondag morgen (zaterdagmorgen was ik van het springkussen gepleurd) en 's middags gingen we naar mijn oma. en daar word het verhaal verteld en mijn tante zegt laat mij eens naar die teen kijken. ik zeg ja is goed valt niets te zien alleen een beetje blauw. zei kijkt ondertussen was me teen al helemaal paars entoen moest ik toch maar ff naar het ziekenhuis. nou toen ik daar kwam bleek dat me teen goed in de puin lag doordat ik er daarna nog mee had gevoetbald en van alles. en toen mocht ik dus een paar weken rust houden.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_31859257
2 maanden geleden schijnbaar m'n neus toen ik in elkaar geslagen ben na een avondje stappen. KNO-arts heeft er die nacht naar gekeken maar zei dat hij niet gebroken was. Bleek dus wel zo te zijn en nu staat ie klein beetje scheef
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:47:02 #34
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_31859386
Ooit iets gebroken?? Haha, ben wat dat betreft net een puzzel
Duim, arm rechs, arm links, neus, 4 tenen, 2 ribben, pols, en natuurlijk ook een keer een gebroken hart.
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
pi_31859550
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:41 schreef PsychoDude_666 het volgende:
2 maanden geleden schijnbaar m'n neus toen ik in elkaar geslagen ben na een avondje stappen. KNO-arts heeft er die nacht naar gekeken maar zei dat hij niet gebroken was. Bleek dus wel zo te zijn en nu staat ie klein beetje scheef
Pics
pi_31859807
In groep 3 een keer met gym mijn arm gebroken. Er stond een heel parcours met allerlei klim- en klauterwerkwerk. Op een gegeven moment sta ik op een verhoging en terwijl ik er af wil springen blijf ik met mijn voet achter ergens achter hangen en ik val een metertje naar beneden, vol op mijn arm. Tja, dat deed toen behoorlijk pijn.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:26:37 #37
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31860301
Ik was toen ik nog een klein kneusje was aan het voetballen, natuurlijk kon ik dat nog niet en concentreerde ik mij volledig op de bal. Op het moment dat ik de bal wilde schoppen sprong er ineens..een parkbankje! voor mijn been. Het gevolg: scheenbeen tegen de punt van het parkje en een salto maken..
Dikke vleeswond uiteraard, komt er zo'n vent: nee het is niet gebroken hoor! Gaat hij een beetje mijn been zitten bewegen
Uiteindelijk, nadat ik dus al 100 keer gezegd had dat het gebroken was, naar het ziekenhuis gereden in mijn moeders, jawel! Lada! Als er een auto met stugge vering is dan is was het die wel
Bleek dus dat ik nog maar 2 mm van mijn bot over had. Tsjah, toen ik loopgips kreeg had ik al te lang stilgezeten en ging ik maar voetballen..sommige mensen zullen dat ook wel kennen, dat werden dus 2 weken langer met gips lopen

Een andere keer loop ik de trap voor de verandering een keer rustig op...
Ik mijn evenwicht verliezen, vooruit gaan, niet meer bij de leuning komen en mijn gezicht willen beschermen.. Dag pinkje
Ik naar boven lopen, voelde een beetje drukkend in mijn hand, ik kijken.. o..dat klopt niet..
Naar mijn moeder toe gelopen: "Mam..mijn pink zit een beetje vreemd.."

Verder heb ik nog een botje scheef zitten bij m'n kont (niet mijn stuitje), is óf van het skaten óf van het snowboarden.
Genoeg gehad dus

edit: van mijn been weet ik het geluid niet, dat kwam door de salto, van mijn pink klonk het als.. het doorbijten van een lollie, en van dat stukje bot in mijn kont weet ik het niet.. daar ben ik namelijk pas achter dat dat anders zit dan het altijd deed
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31861424
Ik heb een keer mijn middenhandsbeentje van mijn pink gebroken. Ik werkte een tijdje geleden in een magazijn voor wasmachineonderdelen. Er stond toen altijd een doos met een soort van watten erin, waar we altijd gaten insloegen . Dus ik kwam op een dag op mijn werk en wilde ook even een gat in die doos slaan. Helaas was de doos met watten verplaatst en stond op deze plaats nu een doos met ijzeren platen .

Ook een keer mijn ringvinger gebroken. Ik was in een soort van gevecht en verkeerde redelijk onder invloed. Toen ik een tijdje later ergen ging zitten merkte ik dat mijn vinger pijn deed. Die bleek gebroken te zijn.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_31862597
4 jaar geleden met arm gebroken met snowboarden omdat ik stoer dacht te zijn in de halfpipe
W0ei ?
pi_31862830
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef JAMsper het volgende:

[..]

Pics
Nja je ziet het bijna niet, alleen als je het weet en ik echt recht tegenover je staat. Maar goed van het hele incident maar geen pics genomen, gezicht lag grondig in puin. Niet iets waar ik later nog eens naar terug wil kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')