Moslimextremisten zijn niet zo slim.quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:59 schreef Frutsel het volgende:
misschien is dit die aanslag waar ze ut over hadden... hebben ze zich vergist in de stad...
Waarschijnlijk Broodje Kras, maar daar zit meteen een woonhuis boven... Vrouw en kinderen... (ken ze persoonlijk van way back)quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:35 schreef dark-future het volgende:
Hoor net via Omroep Brabant dat een grote brand heeft plaatsgevonden in de tuinstraat vannacht.
Het zou herbij gaan om een broodjeszaak
Deze broodjeszaak moet naast de v&d zitten.
De eigenaar woonde boven de zaak en heeft optijd van het dak kunnen springen.
Weet misschien iemand uit tilburg hier meer over? welke zaak dit was enzo. :
De trein van Mekka naar Utrecht gaat idd over Tilburg. Misschien hadden ze geen gedult meer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:59 schreef Frutsel het volgende:
misschien is dit die aanslag waar ze ut over hadden... hebben ze zich vergist in de stad...
1 november, aanslag Utrecht?
Werd inderdaad vermeld dat er een woonhuis boven zat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Broodje Kras, maar daar zit meteen een woonhuis boven... Vrouw en kinderen... (ken ze persoonlijk van way back)
Poeh poeh "kijk mij eens stoer zijn, ik ken betrokkenen" reactie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Broodje Kras, maar daar zit meteen een woonhuis boven... Vrouw en kinderen... (ken ze persoonlijk van way back)
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:06 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
Poeh poeh "kijk mij eens stoer zijn, ik ken betrokkenen" reactie.
Hoop dat er geen gewonden zijn gevallen!
Poeh poeh "kijk mij eens stoer zijn, ik stalk mijn ex tot het graf" reactiequote:Op donderdag 3 november 2005 18:06 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
Poeh poeh "kijk mij eens stoer zijn, ik ken betrokkenen" reactie.
Hoop dat er geen gewonden zijn gevallen!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Poeh poeh "kijk mij eens stoer zijn, ik stalk mijn ex tot het graf" reactieEcht, mens, leer eens mensen met rust te laten...
hey, je ziet MIJ jou niet storen als je een weekendje naar Vlieland bent met je nieuwe vriend, vice versa wel... 2 fucking jaar nadat het uit was notabene...quote:
Ik zal het posten van de mailtjes achterwege laten, gezien dat tegen de regels zou zijn en niet geheel in dit topic thuis hoort. Jammer dat je het beetje empathie wat ik opbreng door een paar woorden zo hard in twijfel trekt als zijnde name-dropping. Valt me zelfs van je tegen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:10 schreef Mea.Culpa het volgende:
Hoezo offtopic? Ik wilde alleen kijken van wie dat nr was. Nou goed.. als jij dat als stalken ziet; Sick...
Je hebt mail, reageer aub eventjes terug.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zal het posten van de mailtjes achterwege laten, gezien dat tegen de regels zou zijn en niet geheel in dit topic thuis hoort. Jammer dat je het beetje empathie wat ik opbreng door een paar woorden zo hard in twijfel trekt als zijnde name-dropping. Valt me zelfs van je tegen...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:18 schreef Skull-splitter het volgende:
None taken, en op respons op die mail hoef je ook niet te wachten. I'm through...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |