abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 02:36:18 #1
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_31857138
Het zit dus zo..

Ik heb een MBO opleiding afgerond..
Niveau 3 -ICT Systeembeheer
Daarna nog deelcertificaten behaald voor de opleiding Applicatiebeheer Niv-4.
zo goed als afgerond dus..(geen stage gedaan)

Nog een jaartje HBO gedaan.. Maar daar is niks van terecht gekomen..
Had totaal geen motivatie meer om te studeren..

Nu ben ik dus op zoek naar een baantje in de ICT.. Soort helpdesk/support functie zou eventueel ook wel kunnen. Administratief zou ik ook wel willen doen, maar mis het nodige ervaring..

Wat ik nu de afgelopen paar maanden heb gedaan is magazijnwerk.. Beetje DVD's lopen inpakken, en orders lopen.. Op zich niks verkeerds mee gezien dat ik ook wel een beetje film/dvd -freak ben
Maar het is toch wel zo dat ik wel wat beters zou kunnen krijgen ???

Ow ja.. Ik run ook nog een eigen bedrijfje. PC reparatie's en netwerk'jes bouwen voor kleine bedrijven en Prive bestemmingen..Dit is alleen meer een bijbaantje, gezien ik nog niet zo veel klanten heb

Wat raden jullie aan?
Uitzendburea's zijn kut..Die komen alleen met schoonmaak- zo niet magazijnwerk..
En voor de meeste IT functies vragen ze kennis van SAP, .NET of Linux ervaring waar ik de ballen verstand van heb.

Help Vinnie aan een baan
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_31857150
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 02:36 schreef VinnieJones het volgende:
Wat raden jullie aan?
Uitzendburea's zijn kut..Die komen alleen met schoonmaak- zo niet magazijnwerk..
En voor de meeste IT functies vragen ze kennis van SAP, .NET of Linux ervaring waar ik de ballen verstand van heb.
Ik raad je aan je te verdiepen in SAP, .NET of Linux (wat dat ook moge zijn)
  dinsdag 1 november 2005 @ 06:02:41 #3
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_31857507
De enige baan die jou nog zou kunnen proberen is Callcenter medewerker, voor alle andere ICT baantjes willen ze tegenwoordig minimaal HBO
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:12:14 #4
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31857964
toch maar hbo doen, met mbo heb jesteeds minder kans op een baan.... maae, Je zou wel eens bij de overheid kunnen proberen ,die hebben voor mbo ers vaak nog wel aardige functies. wat dacht je van het ministerie van defensie bijvoorbeeld? lijkt het je niks om netwerken te bouwen ergens in afghanisyan? doe je veel ervaring op! bij elk krijgsmachtdeel hebben ze graag mbo ers. Kun je meteen als middenkader aan de slag (slaris 1600-1900 bruto)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:13:15 #5
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_31857976
Ach ze willen wel meer. Een HBO'er gaat echt niet ergens helpdesk of support doen hoor. Ik heb zovaak gereageerd op functies waas ze HBO'ers vragen. Ikzelf heb MBO niveau 4 en het is altijd goed gegaan.
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:10:18 #6
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_31858631
KOn met diezelfde opleiding ook geen reet vinden. had ong. 50 sollicitatie brieven verstuurd en meer als de helft nooit meer wat van gehoord en bij de ander geen plek. echt een kut diploma is dat..
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_31858864
Wij zoeken nog mensen voor applicatiebeheer of helpdesk, waar MBO gevraagd wordt. Je kan mij mailen of <fokusername>@gmail.com. Dan kijken we even in welke regio jij woont en of er een vacature bij jouw past.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:32:08 #8
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_31859061
Nu weet ik dat ik zelf later ook maar HBO ga afronden :|
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:17:36 #9
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31860082
zonder uni , of hbo word je tegenwoordig niet echt meer serieus genomen als sollicitant. al het laag betaald werk verdwijnt immers naar landen als India en China. Met gaat ervanuit dat je blij bent met alles , zelfs strontscheppen, of schoonmaken als je niet ninstens een HBO opleiding, of universitaire studie hebt. :/
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:19:21 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31860124
welliht heeft johandeleng wat voor je :-)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:30:57 #11
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_31860415
Stuur wat sollicitaties naar Detacheringsbureau's. Op dit moment word er weer druk gezocht naar personeel.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 november 2005 @ 10:36:17 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31860520
Vacaturebank of monsterboard zijn geschikter voor TS
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')