Ik heb het nu 2 maanden, mijn computer staat altijd aan, en ik ben nog niet "offline" geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef Martijn85 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om Orange Family te gaan nemen.
Heeft iemand hier ervaring mee, positief of negatief?
Dat klinkt allemaal zeer positiefquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:51 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik heb het nu 2 maanden, mijn computer staat altijd aan, en ik ben nog niet "offline" geweest.
Het is aanzienlijk sneller dan Chello Classic, niet alleen met FTP maar ook met bittorrent, aansluiten is een fluitje van een cent, installeren lukte NIET via de router, maar voor elke computer in huis afzonderlijk op het modem, maar toen dat eenmaal voorelkaar was werkte alles gewoon via de router.
Je betaald geen aansluitkosten, geen borg voor het modem, maar 22,95 voor het abbo en 1 euro per maand voor de huur van het modem, en daar kun je dus zelf geen modem voor kopen.
Je hebt dan wel nog een KPN lijn nodig BelBudget van 9,95.
De doorlooptijd was in mijn geval ongeveer 4 weken, zolang had KPN namelijk nodig om mijn llijn geschikt te maken voor ADSL. Ik kreeg een brief van kpn dat dat voor elkaar was en 's-anderendaags een pakket van Wanadoo (nu Orange) met een modem, telefoonstekker, stopcontact, telefoon en UTP-kabel, USB kabel, handleiding van 70 blz en een CD.
Je steekt de telefoonstekker van het modem in het telefoonstopcontact, de kabel van de telefoon in het modem en de UTP van de compu ook natuurlijk, CD draaien en klaar.
We hebben geen router van Planet zelf maar van Asus de WL-500g Deluxe volgens mijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
Nee, zo'n router van Planet gaat maximaal tot 8mbit/s terwijl Orange Family maximaal 20mbit/s is. Dus dan mis je een hoop snelheid met je oude modem.
Speedlinq ADSL2+ Comfort 20.000 (20000/1024 Kbits)quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:41 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Orange ADSL Family (zonder telefoon, want ik heb al kpn belbudget en bel toch verder niet), en Tiscali T6...
Ik zie op internet een hoop positieve en een hoop negatieve ervaringen over orange, maar wat ik zou willen weten is of er al veel storingen zijn geweest bij Orange?
Verder zag ik ook een mooie aanbieding van Speedlinq (Comfort 20000 compleet), hoe zijn daar de ervaringen mee?
Orange heeft Wanadoo overgenomen en gaat de merknaam Orange daarvoor hanteren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Speedlinq ADSL2+ Comfort 20.000 (20000/1024 Kbits)
Orange, is dat het nieuwe tele2/versatel?
Aha, wanadoo dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Orange heeft Wanadoo overgenomen en gaat de merknaam Orange daarvoor hanteren.
Werkt hier ook goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef Merovingian het volgende:
Orange.
Geen dankquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef Dutch_Nelson het volgende:
tot 20 Mbit/s / 1024 Kbit/s*
Orange ADSL Family
mooie prijs, 23 euro.
Bedankt voor de orange tip![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |